Keresd ki a tiédet, és próbáld meg eladni ezen az áron. Nem fog menni, mert ennyiért meg tudja venni a hivatalos forgalmazótól is. (És bár téged nem érdekel, de számlásan veszi és költségbe leírja. Te pedig nem tudsz róla neki számlát adni.)
Ezenkívül a forgalmazótól kap kedvezményt is.
A piaci ára az körülbelül az amit mondjuk az ebayon kérnek érte.
Nem tudok képet a pisztolyról, mert nincs kibontva és nem is szeretném kibontani. (Tudod utána jönnek az okos magyarázatok hogy használt vagy hamisítvány van az eredeti csomagolásban, stb)
Ez gyárilag le van ragasztva, rajta a sértetlen hologramos zárjegy is.
Engem nem az érdekelne kinek mennyit ér meg a pisztoly, és kinek sok még 30000Ft is, meg az sem hogy ki mit tud leírni az adójából. Hanem hogy mennyi a piaci értéke.
"Mennyit szeretnél érte kapni ? "
Ha tudnám mennyit lehetne elkérni érte, nem érdeklödnék itt. ;-)
Nem értek hozzá. Apám fényező volt, de neki már nem lesz szüksége rá. :-(
Képet tudsz feltenni a pisztolyról ? A reális ár mindig Te, és a vevő között alakul ki ha megegyeztek. Van akinek 30000- Ft is sok egy pisztolyért,az iparosok megveszik a boltban számlásan mert le tudják írni . Mennyit szeretnél érte kapni ?
Kedves Barátom ! Amit kérsz az olyan mintha bemennék a fodrászhoz,és azt kérném úgy vágja le a hajam,hogy ne látszódjon utána. Tudod mire jó az a díszléc,csak arra,hogy alatta megegye a rozsda a lemezt. Ezt azért mondom, mert nekem is Audi van,én letakarítottam róla azóta semmi baja. A "nagy tudású" mestereket felejtsd el ! A rozsdát nem lehet fogkefével kiirtani,annak drasztikusabb szerszám kell, mert szívós ellenfél,és valóban terjedni fog tovább.
Satajet 4000 B RP pisztolyt bontatlan csomagolásban (még az eredetiséget igazoló kód fedése sincs lekaparva) mennyiért lehetne reális áron eladni? 1.3-as fúvókája van.
A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy Audi A4 B5, ami galvanizált karosszériával jött ki a gyárból. De sajnos az ajtók díszléceinek tartó szegecseit a gyárban hegesztéssel oldották meg, ahol a galvanizálás már nem tudta védeni az elemet a rozsdától. Most így közel 20 évesen megjelent néhány rozsdafolt a kis szegecsek környékén. Nagyjából ilyesmi foltok a szegecsek mellett, mint az interneten talált képen látható a szegecstől jobbra srégen fent. Egy-két helyen ennél kicsivel mélyebbek is, de mindegyik 1-3mm maximum.
Hogyan tudom ezeket a legmegfelelőbb módon kezelni. Egy fényező azt mondta, hogy ezekkel nem kell foglalkoznom, mert ez nem az ajtó rozsdája, hanem a hegesztésé, de gondolom ez tovább fog terjedni, ha nem csinálok vele valamit. Mit érdemes csinálni vele, hogy a gyári galvanizálásban se tegyek kárt és a foltokat is minél jobban kezeljem. Utóirat, a fényezés annyira nem fontos, mert úgyis díszléc takarásában lesz. A lényeg a rozsda eltávolítása / kezelése.
Ez a megoldás is csak akkor lessz jó,ha a szin legalább 85% hasonlít az autóhoz,és a fényező jól alkalmazza a kiegyelítést.
A fényező üzleteket nem szeretném védeni /pont miattuk lett nekem is/ ,de annyit hozzátennék tapasztalatbol,hogy nem csak az átlag ,de a szakemberek is érdekesek. hozzák a müanyag tankfedelet,tükörburkolatot... szinmintának sok esetben a nem javított oldalrol és elvárják,hogy a szinek élbe jók legyenek....és még sorolhatnám.
Színfújás mint fényező fogalom. Ha pl egy bal első ajtót valami miatt telibe kell fújni, akkor az első sárvédő közepéig és a hátsó ajtó közepéig is bele kell menni a bázissal, és mind a három elemet telibe kell lakkozni. Ezt nálunk így csinálják, csak ekkor van színgarancia.
Köszönöm a tippeket! Ha egy pici eltérés lenne nem zavarna de ez számomra sok! Egyébként metál a szín és sötét kék vectra c ! Ha borús az idő akkor még jobban látszik ! Lehet elviszem egy fényezőhöz aztán csinálja meg ! Nem szívok vele !
Még mykeman72 hsz-ához annyit hozzátennék hogy vannak színek (leginkább metálban) amik "élben" sosem lesznek jók. Egyszerűen nem lehet tökéletesen kikeverni, ilyenkor korrigálnak "melléfénnyel".
Ráadásúl a lakk is elviheti a színt, meg a pisztolyhasználat... :)
Vannak buktatók azért rendesen. Ja, és ha korábban volt azon a tájon fújva a kocsi akkor fújhatod a színkódot... ;)
Régi akrilok hajlamosak a mattulásra fakulásra főként piros ,bordó és kék színeknél.Mindenképp úgy kell színt beazonosítani keverni,hogy a mintadarabot fel kell polírozni,hogy eltűnjenek a mattulások és a karcok azután kell (csak akril színek esetében) felkenni,"pöttyözni" a kevert színt a mintadarabra ,várni vele legalább 10 percet és összehasonlítani az eredeti színnel.Az akril 2K színek száradás közben sötétednek ezért célszerű megvárni a száradást és ha kell utánaállítani a színnek. Ez a módszer metál színek esetében nem alkalmazható!!!
Technológiailag az lenne a helyes ha minden lekevert szín próbakártyára ki kellene fújva,megvárva a teljes száradást és úgy összehasonlítva az eredeti színmintával.Műhelykörülmények esetén is nehezen kivitelezhető de szükségszerű módja a helyes színkeverésnek.
Sajnos általános tapasztalat,hogy festékboltok nem készítenek fújt mintákat a lekevert színekből/talán érthetó okokból/ és nem is igazán korrigálják a színdifferenciákat, ezért fordulnak elő színkülönbségek.
Létezik egy másik módja is a színkeverés és beazonosítás módjának jelesül a színmérő készülék/Specto fotométer/Röviden: ez beazonosítja az adott színmintát és a festékrendszer adatbázisából a mért színhez legjobban passzoló receptúrát kiválasztja,és adott esetben korrigálja is a receptúrát.
Én mikor kevertettem a 20 éves kocsimhoz javítófestéket akkor hozzánézték színkártyáról. E545 bordó metál volt a vectrám.Volt a kártyán vagy 3 féle árnyalata.Azt mondta a néni hogy 20 év alatt biztos kifakult már.Elég jól eltalálták az árnyalatot.
Sziasztok! Lefújtam az autóm első sárvédőjét ( egész jó lett) de egy erős árnyalattal sötétebb lett pedig a gyári színkódja alapján kevertettem a szint ! Két kérdésem lenne : ennyit fakulhat egy szín mert ez baromi soknak tűnik a másik hogy ilyenkor hogyan kell szint kevertetni hogy jó legyen?????
Köszi.Nekem csak egyet kell,vagy lehet elég belefújni az 5 küllőbe.Lefújtam ideiglenesen ezüst sprével.Fél méterről már nem is látszik:)A srác akitől vettem ő is lefényeztette.Fekete volt eredetileg.Megkérdezem tőle hol csináltatta.
Volna egy olyan kérdésem hogy ismeri-e valaki a Sika üregvédőjét?Voltam ma egy autófényezési boltban és ott ilyet árulnak.Régebben a Vectrát Body 900-al fújtam ki.Gondolom azért ez minőségibb már csak a neve miatt is :) Egy 17" os felnit kb. mennyiért fényeznek?Ezüst ha ez számít. Sikerült ma az egyiket lehorzsolni.5 küllő bánta a mutatványom.Nem fértem el egy kamiontól.
A pisztolytest ugyanolyan csak a belső részük különböző csak arra kell figyelni,hogy pl a hvlp pisztolyhoz nem jó az rp javító és fordítva. A wsb javítókészlet jó a hvlp pisztolyokhoz is.
Pedig a homok a legjobb. öté adnak ilyen vödörből szívó pisztolyt, de egy alsó tartályos is jó lehet. főleg hogy nincs nagy felület. Ha semmiképp nem megy a homok, akkor a flexre egyes lapot, vagy "tisztító" máshol köszörű korongot teszel, és az élével kikaparod. ÓVATOSAN!
Van ennél csúnyább rész is, ahol már ledobta magáról a festéket, ott megpiszkáltam, stabilnak tűnik, persze másik helyen igazad is lehet, de inkább ne legyen. :D