Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Mostanában a Setrát látom, de hang alapján volt mostanában (értsd tanév) az ELJ is, messziről csak azt láttam h E98, de a GOL dörmögősebb. Szerencsére az LH matchboxokat elfelejtették, azok közül csak az ex-pápai volt alkalmas Fehérvár-Pécs táv egyseggel végigülésére. Az is csak a jobb első sorban, ahonnan kiszedték a hűtőt. :D
Személy szerint nekem nagyon tetszik a mostani videód. Nagyon eltaláltad. Idáig az audis műszakváltás volt a favorit, de ez az összeállítás magasan viszi a prímet. A zene nagyon illik a videóhoz. Gratula! :)
Amikor még anno pár éve a régi típusok készletkisöprése történt akkor tényleg ülések nélkül álltak a gyárudvaron. Akkortájt váltottak a kényelmesebb ülésekre és már a régebbi típusok is ezt kapták meg, melyet tudtommal a török Inova cég szállít. http://www.inovaotomotiv.com/urun/9/optima-4330l.html Inovell/Optinell
Azonban jelenleg (és már régóta) a ülések is beszerelt állapotban vannak a raktáron álló buszoknál. Nem hinném, hogy ennél kényelmesebb üléseket választanának amúgy is a KK-k. (Ha meg turistabuszt akarnak, azt nem a Kravtextől fogják beszerezni... bár lehet hamarosan az Optinell is nagyobb mennyiségben jelenik meg a magyar utakon... Lehet, hogy az ÉNYKK épp emelt padlószintű és nagy csomagterű autóbuszokra fogja kiírni a 40 db-os tenderét? :D És lehet, hogy Győrben már sorakoznak is az említett buszok?)
Mert az Inovellekben levő lengyel kagylóülés nagyon kényelmes,csak a háttámlája nem valami stabil már új korában is.Ezt nem mondanám gagyinak,sőt sokkal jobb,mint,amiket az IMAG gyártott(a háttámlája annak is ugyanilyen szar).