Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Típushibáját nem nagyon tudok, jól bejáratott Punto technikára épül, 50-szer stílusosabb, és jóval komfortosabb rugózással. Ebből adódik, hogy az alkatrész is olcsó hozzá.Gyönyörű a belseje pláne ha jól felszerelt, kezes, jó vezetni. Ha dízel, akkor nincs miről nagyon beszélni, az 1.3 Multijet számtalan (nemcsak olasz) típusban bizonyított (lásd még Opel, Suzuki), eléggé strapabíró szerkezet,ha benzines, én akkor személy szerint az 1.4 16v-t ajánlanám 100 lóerővel (ilyen van a munkatársnőmnek is), ez nem esik kétségbe sem városban, sem autópályán 4 személlyel és klímával sem, fogyasztása sem nagy, és röpíti a kb 950kg-os kasztnit.
Amit én ajánlanék-vagy választanék- hogy csak fullos és Platino legyen lehetőleg, mert nem nagyon van árbeli különbség a felszeltségi szintek között használtan, viszont a bőrös (nem Alcantarás!), és fullos változatban minden van. Tempomat, duplazónás klíma, Bose hifi erősítővel (nagyon jól szól benne), ülésfűtés,bőrös kormány és váltógomb..., és Platinonál alapfelszereltség volt a könnyűfém felni is. Én csak ilyet keresnék, vagy várnék ki. Egyébként sokan tévesen hirdetik fullosnak vagy Platinonak az autót a ha.hu-n, mikor a munkatársnőm ilyet keresett, ezt sokszor tapasztalta.
Kistesó-nagytesó...:D itt éppen az enyémmel néz farkasszemet. Bocs, ha hosszú voltam! :)OFF
Szia!Ha arra gondolsz h sárgásan világit valami akkor abból léteznek fehér fényűek is a LED en kivül .Én sofitába már használtam.Csak kereseni kell a googlen.Páran elbibelödtek itt a fényszóró szétszereléssel h tiszta legyen.Én egy autófényezős boltokba kapható a végén egy kis kör alakú pamaccsal (nem a szivacsos)tisztitottam meg.El lehet vele bibelödni de egy plusz dróttal elég jó munkát végeztem.
Értem. Nem tudsz amúgy valamilyen szervízet ahol beszerelnek led sort? Az előző tulaj valamiért megszüntette elől a lábvilágítást és vettem már ledet de nem tudom berakni illetve hol elvezetni.
Beltérben, vagy csomagtartóban, a fix izzóknál még jó poén lehet. Én anno a Corollába tettem LED szofitát belülre (Homasita). Hát, jó hidegfehér volt, erősebben sem világított, de legalább drágább volt.
Kívülre meg azért sem éri meg, mert azon kívül hogy szabálytalan, még a vetítési kép sem lesz olyan, mint amilyennek lennie kell. Vizsgára meg persze mehetnél körbe hogy visszacserélgesd.
Azon kívül pedig még típusidegen is.
Én az Osram féle menetfény-ködlámpa dolgon gondolkodtam anno, de hát ilyennek 97-ben még híre hamva sem volt.
Hát azért mert ahogyan láttam baromi halványan világít már a tompított is. Az elhalványuló világítás csak hátul működik. Középen nem mert a vezérlő fekete dobozába beleégett a nagy csatlakozónak a lába és kéne egy olyan doboz. (anyós ülés bal lába, a centrál zárnál)
De valóban nem lenne elhalványuló világítás.
És ha bent csak azokat cserélném ki amik vagy folyamatosan égnek vagy nem?
A control tele lesz hibajelzéssel. Mivel az izzó működöképességét az átfolyó áram alapján ellenörzi és a LED áramfelvétele jóval kisebb ezért azt kiégett izzónak véli és hibajelzést ad.
Az esti képek alapján nem is olyan vészes, mármint sok külsérelmi nyomot nem hagyott az "úszkálás", a kasztni simán jó donornak. Hogy a 6 órás ázásból adódóan menthető lenne e belőle bármi is, azt erősen kétlem.
És még mindig mentik..., mostanában szedik ki, kíváncsi leszek mit szednek ki..., van egy sandám, hogy egy Ypsilon lesz (női sofőrről írnak, legyek kicsit előítéletes), rosszabb esetben egy Musa ne adj' Isten egy Kappa...
Van egy 6 sebességes 175/185 lovas 166JTD-re való GM mintájú váltóm ami nekem nem jó semmire 50-ért átadnám bárkinek. Csak komolyabb átalakítások után lehet feltenni Kappára.
És van egy Thesis 20vt-re való C.603 típusú váltóm (ez Fiat gyártmányú váltó mint a Kappáé csak 6-os) aminek a bele (áttétel része és a difi) beépíthető a Kappa-féle C.503 váltó házába és az úgy jó lehet Kappára (16vt vagy 20vt harangtól függően). Viszont a többi része (harang pld nagyon nem) nem csereszabatos a Kappa váltóval (pld. a Thesis váltó hidraulikus kuplungos) stb.
Szóval az sem plug and play azért. De ez a váltó kell nekem.
Aztán még van egy szintén C.603-as 6-os váltóm V6 haranggal szintén átadó. Ennek is áttehető a bele a Kappás házba, de a végáttétele rövidebb mint a turbós Kappáknak, mert 192 lovas Alfa 156 V6-ra való.