Keresés

Részletes keresés

schlumberger Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431360

Igen, így OK!

Előzmény: v_peti (431359)
v_peti Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431359

Rosszul fogalmaztam:  A túloldalon a lépcsővel átellenes oldalt értettem. Tehát minden egyes lépcsőnek az átellenes oldalára kell egy lift!

Előzmény: schlumberger (431358)
schlumberger Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431358

A vágányokhoz is kell lift!

Előzmény: v_peti (431356)
schlumberger Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431357

 levetett TGV-k kiváltják a levetett Halberstadtiakat, akkorra talán lesz is valamelyikből valami.

 

:-))))))))) 

Előzmény: Törölt nick (431354)
v_peti Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431356

A jelenlegit kellene vasvázig lebontani, újraépíteni, a túloldalra meg liftet tenni. Az állomást szintén teljesen újjá kellene építeni.

Előzmény: schlumberger (431352)
v_peti Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431355

Vicces, hogy Ausztriában a szabály szigorúbb. Ott a VOR bérlet és a menetjegy csak olyan állomáson csatlakoztatható, ahol megáll a vonat.

Előzmény: István Gyuri (431353)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431354

Tatabánya állomás - úgy tűnik - népszerű az építészek között. Látványtervből legalábbis nincs hiány. Pl itt is:

 

http://www.innoteka.hu/cikk/a_biatorbagytata_vasutvonalszakasz_korszerusitesenek_tervezese.651.html

 

Mondjuk mire a képeken látható levetett TGV-k kiváltják a levetett Halberstadtiakat, akkorra talán lesz is valamelyikből valami. 

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (431336)
István Gyuri Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431353

Díjszabási kérdés:

Az utasnak van Veszprém-(Székesfehérvár-)Budapest bérlete.

Balatonföldvárról utazna Budapestre egy olyan vonattal, ami Fehérváron nem áll meg.

Elég ilyenkor egy Balatonföldvár-Székesfehérvár "csatlakozó" jegyet vennie, hasonlóan a BKSZ-es kiegészítő jegyhez, annak ellenére, hogy nem áll meg a vonat Fehérváron?

 

A MÁV-START díjszabása így szabályozza a kérdéskört (nyilván nem ilyen esetre gondoltak, hanem, hogy pl. Veszprém helyett továbbutazol Ajkára):
3.1.10. Hosszabb út részbeni fedezése
A bérlet hoss
zabb út részbeni fedezésére felhasználható. Az útvonalnak arra a részére, amelyre az utas birtokában levő bérlet nem érvényes, a vasúti társaság új menetjegyet ad ki, melynek érvénytartama a rajta feltüntetett viszonylat kilométer-távolságának megfelelően alakul. A menetjegy kiadásánál a vasúti társaság az utast megillető egyéb kedvezményt figyelembe veszi. 

schlumberger Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431352

Persze hogy jobb lenne, ez egy hülyeség, szerintem a jelenlegi pol. kurzus hülyesége, amiből remélhetően semmi se lesz. Tessék egy egyszerű, de jól kézbentartható műszaki szerkezetet építeni, ami teljesíti funkcióját, lehetővé teszi az utasok eljutását a vasútra mindkét partról. És nem ázik be, és valahogy a babakocsival is tisztességesen el lehet jutni a vágányokhoz, és stb.

Előzmény: M63 010 (431351)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431351

Jártam párszor ott, az építéskor még modern volt, de igen gyorsan lepukkant, KöKik II-nek hívom. :( Szombathelyt is rendberakták, még a GYSEV-esítés előtt. Meg lett kamera és sok vasútőr, azóta egy tisztességes állomás. Itt is rendbe kell rakni, kellenek kamerák és vasútőrök, de a dizájnelemek helyett nem lenne jobb egy zárt felüljáró?

Előzmény: schlumberger (431350)
schlumberger Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431350

Igen, egy trágyadomb. A lépcsők reverz oldala pedig hugyozda, nappal is. A hajléktalan meg le se megy, fentről lehugyozik a lépcsőn, magam láttam. A sarokban az a kocsma is megér egy misét, utast én még ott nem láttam, annál több kétes elemet. Simán dohányoznak is, olykor a zöldmellényes vasútőr is ott ,,kávézik", lent a peronon nem győzi az ember kerülgetni a cigiseket.

Egyszóval a város szégyene. Amikor egy ablakot kivertek a nemutasok, hónapokig esett be hó, eső, de a teteje is beázik, árvíz van benn a felüljáróban, ha esik.  Hidegben a leszűkített váróteremben a radiátorok melletti padsort végigülik a büdös, ordibáló hajléktalanok... mondjam tovább?

Előzmény: M63 010 (431341)
lubus Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431349

Csak egy csörgő volt

Előzmény: pallayb (431344)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431348

Lehet hogy csak úgy éreztem,én az 1-2 vágany közötti lépcsőn mentem fel,szóval nem éreztem magam biztonságban a 150 kilommal!

Előzmény: r1232 (431346)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431347

Az igazsághoz hozzátartozik hogy a pénztárak környéke szépen rendben van tartva,de a többi rész üzletsor az emeleten hogy is mondjam elég "retro hangulatot áraszt"!

Előzmény: Ashi Valkoinen (431342)
r1232 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431346

féltem felmenni a lépcsőn úgy mozgott

 

Én azt még nem vettem észre, hogy bármelyik lépcső is mozogna. Viszont az össze-vissza álló, ferde lépcsőfokok kelthetik azt az érzetet...

Előzmény: haha 1970 (431343)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 -1 0 431345

Nem is tudom visszakérdezzek,hogy szerinted az Ic ablakából lehet látni a koszt és érezni a büzt ami a folyosón lévő vizelet miatt van?

Előzmény: Ashi Valkoinen (431342)
pallayb Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431344

Sziasztok!

 

Ma hajnalban Nyíregyházán lehetett valami nagy dízel (Nohab)???

 

Olyan hangra ébredtem, mint 30 évvel ezelőtt Alsőörsön, a vasút melletti sátortáborban...

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431343

Mondjuk a Köki az igen magasan veri az összes állomást,múlt héten voltam ott,komolyan féltem felmenni a lépcsőn úgy mozgott (végül is értettem mert mellette ott van a rendes mozgólépcső ami nem üzemel)! Tisztaságról meg inkább ne is beszéljünk!De a legjobb az illemhely,nem tudom jártál e ott,leirom ilyennel még nem találkoztam! A wc-t csak jeggyel rendelkező utasok használhatják,az ajtó zárva van kód kell hozzá(most jön a lényeg) ami a pénztáraknál ki van irva kb 10 centis számokkal ami messziröl látszik,gindoltam benézek ha ilyen komoly kódos rendszer van!Jobb lett volna ha nem teszem és inkább nem részletezném az állapotokat!

Előzmény: M63 010 (431341)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.08.24 0 1 431342

Egyébként ti szoktatok is Tatabánya állomáson járni, vagy csak a szombathelyi IC ablakából vagytok ilyen okosak?

M63 010 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431341

A mostani egy trágyadomb, Magyarország 2. legrondább állomása KöKi után. A kérdés arra vonatkozott, hogy kell-e ilyen futurisztikus dízájn? Miért nem elég egy sima modern, olyan, mint ami pl. Bécsújhelyen ami van!

Előzmény: haha 1970 (431340)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431340

Szerintem nem,kivülröl sem valami szép,de használva meg undoritó a kosz,bűz lépcsők állapota,szerintem van olyan hely ahol a rozsda tartja össze!

Előzmény: M63 010 (431339)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431339

Nem túlzás egy kicsikét?

Előzmény: haha 1970 (431337)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431338

Eddig sem takarították a meglévő ablakokat, ebben nem lesz semmi új. Ami talán pozitívum, hogy végre összeköti a Vértes Centert a Dózsakert városrésszel ahogy már vagy húsz éve lennie kellene...

Előzmény: Snake-Mojzi (431336)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431337

Azért ez durva a jelenlegi állapothoz képest olyan 50 év ugrás!

Előzmény: Snake-Mojzi (431336)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431336

Tatabánya állomás látványtervei:

Kép 1

Kép 2

Kép 3

Kép 4

Szerintem ezekkel a takaríthatatlan üvegszárnyakkal inkább hasonlít egy gályarab-emlékműre.

hmsoft Creative Commons License 2016.08.24 0 2 431335

Hogy egy ostblockos ország tányérsapkás cége ne játszana szívesen hatóságosdit?

 

Majdnem stimmel - de csak majdnem. Mert igaz, hogy egy valamirevaló ostblock-csinovnyik él-hal azért, ha nyakig merülhet a portás-effektusba. Már gyerekkorában ezekről ábrándozik (hová lesz a menés? van erre engedélye?), és ha nem csapják le idejében valami tompa tárggyal (márpedig a nagy számosság miatt sajnos nem), akkor felnő, és elkezdi ezeket megvalósítani. Csakhogy a csinovnyik akkor érzi jól magát, ha mindennek érdekében semmit sem kell tennie.

Adott esetben a falopás akkor akadályozható meg, ha valaki fellép, de úgy, hogy emellett a fejét is beverhetik, hiszen nem véletlenül működik jó hosszú ideje háborítatlanul a falopás intézménye. A vámos-csinovnyik munka és kockázatok nélkül szeretne portás-effektusozni, kockázatokkal-munkával pedig inkább nem. Az ügyész-csinovnyik szintén. Az SzBU-csinovnyik szintén. De de az UZ-csinovnyik sem lóg ki a sorból. :)

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (431322)
Neville2004 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431334

Nem, csak látom használat közben, meg vannak kaller ismerőseim, és mind nagyon dicsérik. :)

Előzmény: haha 1970 (431333)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431333

Szórol-szóra teljesen egyetértek veled,csak nem használod is ezt a "kis gyöngyszemet"?

Előzmény: Neville2004 (431331)
norbee601 Creative Commons License 2016.08.24 -1 0 431332
Ha lehetőség van Kelenföldtől felárassal továbbutazni, és személyvonatozol, az is a vasút megkárosítása :D :D
Neville2004 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 431331

Ráadásul a gazdaságosság jegyében az új kütyüből egy kész papirusztekercs jön ki az eddigi kis jegy helyett, de legalább még lassú is, és bizonyos vonalszakaszokon nem is működik, mert nincs térerő... :)

Előzmény: mcg (431320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!