Olyan kérdésem lenne, hogy első futómű csonkállvány alsó szilent cseréje ki-, ill. bepréseléssel megoldható-e? Online szaküzletben árulnak ehhez való szilentet, szerintük cserélhető is, de a helyi márkaszervízben állítólag ilyet még nem csináltak (csak új, vagy felújított csonkállványra cseréltek), ezért vagyok bizonytalan, hogy működik-e.
Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata megköszönném!
Sziasztok! Ha már így belelendültem, még egy kérdés. Indulás során, mikor kicsit megtekerem a kormányt, annak egy bizonyos állásában fémes kattanás hallatszik a motortérből, egy vagy kettő. Teljesen kitekert kormánynál nem csinálja, így féltengelyre nem gyanakodom. Valakinek volt már hasonló?
Sziasztok! Új tulaja vagyok egy 2004. szeptemberi Peugeot 407 Sedannak. Olvasgatom a fórumot, rengeteg hasznos dolog van benne, s volna is egy kérdésem, talán találkozott vele valaki. Csomagtér nyitó gomb egyik napról a másikra felmondta a szolgálatot, távirányítóval nyílik a zár, gombban nem. Valakinek van ötlete?
Hello!Nekem is volt ilyen, nem feltétlen komoly hiba.Nekem az ülés alatti kabelkötegben a légzsák kábelek nem érintkeztek rendesen. Ezt is nézd meg gyorsan.
Sziasztok. Nekem egy 407 2,0 hdi van. Olyan problémám van hogy 16-17 -és fogyasztást jelez, ami hihetettlen. Én még nem néztem meg a valós fogyasztást. Volt már ilyen valakinek?
Kérdésem az lenne, hogy egy alap sedan modellbe, be lehet építeni valami komolyabb hangrendszert? JBL-nél láttam, hogy azt a csomagtartó jobb oldali tároló rekeszébe helyezik el, és az úgy praktikusság szempontjából tetszik - mert az ilyen csomagtartóba bent van egy fél szekrény méretű láda és pakolj oda ahova akarsz megoldástól rosszul vagyok. - Milyen alternatívák lehetnek még a jbl mellett, ami ugyanúgy elrejthető, mert az ár is számít és ez gondolom nem a legolcsóbb választás.. Nem tudom, hogy számít e valamit a kábelezésnél, a hangcucc kezelésénél, de az alap rd4-es monokróm kijelzős cd-s rádió van a kocsiba. Kb milyen árba lehetne gondolkozni, ha megoldó egyáltalán?
Illetve ami a műszerfalba van, a szélvédő előtt a 2 kicsi hangszóró, azok cserélhetőek egyszerűen, vagy a komplett műszerfalat ki kell bontani?
Én is jártam így, legalább 1 évig szívtam vele. De valószínűleg nem az ablaktörlő csappal van a baj. A problémát nálam az ajtó/ablak behúzó (vas) okozta, elég az a 1-3 mm eltérés és az ablaktörlő máris nem töröl csak szakaszosan, ahogy egy kicsit is megakad kiugrik a tárcsából. A végén van rajta egy műanyag borítás (kb 2 mm) nálam az volt sérült, hiába próbáltam pótolni bármilyen szikszalaggal, egy darabig bírta csak, ahogy melegedett az idő folyamatosan kellett pótolni vagy leszedni a szalagot, illetve volt hogy miatta be is ragadt, pluszban vagy nyitottam a hátsó ablakot vagy volt ablaktörlőm. A szerviz ahova hordtam csak egyben tudta volna rendelni 31e-ért, márkakereskedésben megvolt 3e ért (csak egy vasdarab egy műanyag borítással), de nem tudták/próbálták levenni itt az ablaktörlő tengelyét/kart (kérdezték van-e casco-m mert akkor inkább betörnék az ablakot és akkor megvan belőle). Így visszavittem a kedvenc szervizembe ahol kb. 30 perc alatt kicserélték és beállították. Innentől több gondom nem volt vele. Bontott C5-ös hátsó behúzója nem jó hozzá, túl vastag a műanyag borítás rajta.
Az ablaktörlő tengelye tartja az egészet, viszont az hajlamos a berohadásra, leszerelés előtt bő wd40-es fürdő nagyon javasolt neki (egy-egy csavar bent és kint) és csak óvatosan szabad tekerni nehogy elrepedjen az üveg.
Szeretnék segítséget kérni. 407 SW-nél a hátsó ablaktörlő darabosan működik mióta a nyitó kapcsoló javítva volt. A motor és a forgó tárcsa simán működik. Én úgy láttam, hogy az ablaktörlő kar csapja nem ér bele a forgó tárcsa nyílásába. Kérdésem, hogy a forgó tárcsa magasságát lehet e állítani? Hogy jön le? Menetes, vagy bordás tengelyen van? Még nem bontottam meg a burkolatot. Eltörni sem szeretném.
Próbálom leszedni a 407-s a váltógombját,hogy váltószoknyát cseréljek ,de nem tudom leszedni sehogyan sem.. Valaki tudna ebben segíteni,hogy pontosan mi a trükkje?
Eladó sorba került 1.8 126le Peugeot 407. 83.000Km 2006-os évjárat. Alapfelszereltség +tempomat alufelni vadi új Kumho gumik 225/45/17. Egy polirozás ráfér. Családi kocsi három gyerekkel használva. Ja persze benzin. 1 200 000?
Szia, lehet mennyiségállító szelep probléma vagy nagynyomású szivattyú bemeneti mennyiségszabályozó szelep hiba is. Ezeket nézesd meg esetleg. 15e ill. 30eFt körüli összegek, ha minden igaz. Legalábbis a DCM3.4 Delphi rendszerűnél...