Nemrég sikerült szert tennem egy rotációs kapára ami Briggs and Stratton motoros. Az elején levő kopott műanyag burkolaton a TORO 4 HP szerepel, ill. a gyertya a tetején van. Tudna nekem valaki segíteni hogy pontosan milyen kapa ez, és hol találok hozzá pót alkatrészt, és plusz kapatagot.Szerencsére tökéletesen működik de nem árt az óvatosság.
én 32 éves korába cseréltem, de ha találnák másik hajtóművet beüzemelném eszt a motort is. Meg az enyém sokat ment nagyon... A tiéd biztos jobb állapotban van ezek szerint.
Köszönöm a tippet fiúk! Valóban nem a főtengelyről hajt! Megúsztam egy szétbontást! Megnéztem a berántó oldali kottyanást.. az elenyésző.. Viszont lánckottyanásnak meg még bőven belefér a kihajtótengely felőli kottyanás!
Főtengely felől törik inkább. Biztos hogy a főtengely kotyog? A régi G200-asok vezérműtengelyről hajtanak ahogy előttem is írták. De már régóta csak olyan van(olyat gyártanak vagy 10 éve legalább) amelyik főtengelyről hajt(én is ilyet kaptam a F600-asra 3 éve a boltban).
Mi van, ha a vezérműlánc a ludas? Mert a G200 régi motorja még a vezérműtengelyről hajtott ki, nem közvetlen a főtengelyről hajt ki az ékszíj tárcsára.
Nemrég vettem én is egy 55-öst, bár óvtak itt a fórumon tőle, és igen, a gyári karbi nem igazán vált be nekem sem.
Magas volt a benzinszint, és ha lejjebb állítottam akkor meg be sem akart indulni.
Egy ismerősömtől kaptam egy Dellorto SHA 14.12-es karburátort, és azzal semmi gond.
A benzinszintet nem kell állítgatni, egyetlen egy csavar van rajta amivel az alapjáratot állítod.
Egy évek óta tönkrement Ducati kapán volt. Hozzá kellett alakítani a szívócsövet, felszerelés előtt persze kitakarítottam, és második rántásra már járt is...
Igen a Simson nagysúberes karbiját is előszeretettel alkalmazzák, állítólag azzal nagyon erős.
Először én is azt akartam, de ha már ez kéznél volt gondoltam egy próbát megér.
Egyébként ezt a karbit szerelik Babettára is, és tulajdonképpen a motor szinte ugyanaz.
Alkatrész ellátottsága nagyon jó, rendelhető hozzá az utolsó csavar is. Beépített benzinszűrője van, és egy borzasztó egyszerű szerkezet.
Nekem 60-as fúvóka van benne, de lehet venni nagyobbat is.
Hogy megbízható lesz e azt garantálni nem lehet. Simson karbit szoktak rászerelni. Egyesek szerint jobb, mások szerint pedig nem. Próbálkozni lehet. Ami tény, hogy a kompressziónak rendben kell lenni, lévén kétütemű motor, erre kényes. Az is gond lehet, ha túl öreg a gép a szimeringek megkeményedtek, már nem tömítenek. Ha a gyújtás rendes szikrát ad, akkor jöhet a karburátor és a bizakodás.
Anno volt egy mcculloch fűkaszám, jó kis amerikai withworth menetes csavarokkal teli... Nem győztem meghuzogatni, állandóan lelazult a rázkódástól rajta minden. és ez csak az alap hibája volt...
Furak! Te mint nagy Hondás! G200-as motoron mitől kotyog a főtengely általában? a hajtókar főtengely vagy a csapszeg felőli vége adja meg magát? Mondjuk van egy tippem,h a főtengely felőli :(
sziasztok!nemrégiben szert tettem egy moty 4 gépre,de nem találok hozzá sehol leírást.Tudna nekem valaki segíteni?Régebben rentgeteg gépköny fel volt töltve egy oldalra köztük ez is,de már nem találom.Előre is köszönöm
"Nem a felsőholtpont előtt Xmm -re kell beállítani a 0.4-0.5 millimétert??"
Nem ott kell beállítani a megszakító hézagot. Az amit írtál, Xmm-t, ott kell kezdődni a megszakításnak. (előgyújtásnak) Mivel nem tudom, hogy mekkora az előgyújtás, ezért írtam a a felső holtponton a megszakítóhézagot.
Ez egy érdekes megoldás a megszakítós gyújtásra. Ilyet még nem láttam, de a képet nézve egy kondenzátort és egy megszakítót látok. A kondenzátor és a rúgó között pedig a mit látok, azt úgy nézem, hogy egy emelőtőke. Fogj egy csavarhúzót és dugd be a gyertya helyére. Ezzel fogod tudni érzékelni, hogy a főtengelyt forgatva, mikor van a dugattyú felső holtpontban. Akkor állítsd a kondenzátor végét 0.4-0.5 mm hézagot hagyva a megszakító kalapácsnál. Rögzíted a kondenzátort és összerakva szikrázni kell.
Sziasztok briggs kapálógépel kapcsolatba kéne egy kis segítség.Valahogy nem sikerül a lendkerék alatlévő trafót megfelelő helyre állítani nem ad a gyertya szikrát.Hogy kell beállitani?
Segítséget előre is köszönöm!Képet melékeltem miről is van szó pontosam.