Úgy tudom a világ legnagyobb bankja. Viszont (Magyarországon)elég borsos árakkal dolgozik. Ennek ellenére ad-e annyi pluszt a többi bankhoz képest, hogy érdemes legyen ott folyószámlát nyitni, stb? Vagy épp az ellenkezője, hogy akkora cég, hogy el vannak szállva maguktól és inkább elkerülni érdemes őket? Magyarul milyen előnyöm/hátrányom származik, ha Citibankos leszek.
Várok minden véleményt, tapasztalatot a bankkal kapcsolatban.
Másnak is vonnak havonta le pár száz forintot a következő 2 címszó alatt?
- Előző havi vásárlási jutalék
- Előző havi díjak utáni jutalék.
Eddig nem foglalkoztam vele, JUTALÉK a neve, gondoltam én kapom. De nem, levonásra kerül a havi kártyahasználati díj mellett.
Így viszont már elég drága havonta ez a kártya.
(Megj.: várom a hétfőt, hogy fel tudjam őket hívni ez ügyben, de hátha van addig valakinek valamilyen infója erről. A weboldalon nem találtam erről semmit.)
Üdv mindenkinek. Nem tudom hova forduljak, mivel citibank az érintett gondoltam leirom ide a panaszom. Kérem akinrk van valami ötlete mit tegyek, adjon tanácsot.
Tavaj oktoberben bebukott a hitelkártyám ez tény. Irány a khr lista, jogosan.
Pár nap mulva erröl jött levél, ennyi a tartozás. Világos.
Pár nap után sms, hivjam a bankot, adóságcsökkentés ajánlata van.
Felhivtam. Elmondták, x ft tartozasom van. Mekkora összeget tudnék havonta a törlesztésre forditani?
-25.000 ft.
- Na, max hónapra ha elosztjuk a tartozast, az pont 25.5000 ft. Ezt vállalom?
-persze, és köszönöm!
Ok, ha ezt befizetem minden hónapban, x hónap utan elfogy a tartozas, le van tudva!
Szuper, papir nem jött, a beszélgetés rögzítve.
Minden hónapban fizettem, picit többet is. Szerdán email az Instrum Justitia behajtasi cégtöl, átkerült hozzájuk az ügy, mival a mai napig fennáló tartozásom vam!!
Mi??? Telefon citibank... Ő nem tud semmit ( !!!) hivjam a behajtó céget. Ok. Ők nagyon készségesen elmondták, mivel a citi kivonul a lakossági hitelezésből, így bebukott kintlévőségeit atadta nekik. De mennyit fizetek havonta, mikor tudok fizetni, oszt már gépelte is be a faszi,hogy megállapodtunk!!!
Mondtam, ho ho, semmiben nem állapodtunk meg.
Most ott járunk, hogy kikértem a hanganyagot a cititöl, meghallgatom az ott elhangzottakat. Amit kifogásolok
1. megkötött megállapodást rugott fel a bank egyoldaluan,
2. előzetes értesités nélkül adta ki az anyagomat,
3. milyen jogon adta ki?,
4. miert aláz meg azzal, hogy atad egy behajtó cégnek? Nem lehetettvolna előre jelezni, hogy ez lesz x napon belül, ha nem egyenlitem ki a tartozást? Nagyon nem mindegy kinek fizetek.
5. Miért fizessek én egy más cégnek, mikor semmi kapcsolatom velük?
Kb, ennyi, aki tud segítsen legyen szives. Köszönöm
Nálam minden hónap 15. a zárási napja a CitiLife hitelkártyának, de szeretném ezt egy kicsit kitolni, hogy a visszafizetés dátuma ne legyen necces a fizetés megérkezésének a napjához képest. A kérdésem, ha esetleg valaki tudja, hogy lehet-e kérni más dátumot? Köszönöm.
Értesítés a meghiúsult csoprtos beszedési megbízásról. Így elkerülhetőek a kifizetetlen számlákból adódó kellemetlenségek. Az üzenet tartalmazza az elutasítás okát."
ez jó nekem meg azt írták a napokban,hogy "Tájékoztatjuk továbbá, hogy jelenleg nincs lehetőség a Bankunknál mobilkártya igénylésére. Ez ügyben szíves megértését kérjük." mert nagy különbség egy cserés vagy egy új mobilkártya legyártásában
Cserélték a Citi Life kártyáimat (fó+mobil) és a mobilt elsőre nem aktiváltam, így próbáltam vele fizetni 2x. Utána aktiváltam, majd fizettem is vele sikeresen 2x.
Tegnap a Spar-ban 3x sem sikerült vele fizetnem, állandóan elutasította a POS terminál (bank nem is látja a tranzakciót).
Szokott nálatok is ilyen hiba lenni? A régivel soha nem volt ilyen gond. Hibás lehet a mobil kártya?
Anno, ha vmi ilyen jellegu gondom volt, es le akartak razni, ugy irtam a pszafnek, hogy becc-ztem a bank ugyfelszolgalatat. Soxor mire a pszaf kuldte az iktatasrol a nyugtat, mar reg megoldodott.
a citi telefonon lerázott,h ők akkor teljesítettek amikor a szolgáltató benxújtotta a számlát,de még jó h írtam is,amire ilyen gyorsan még nem kaptam választ és elvitték a balhét,sőt kiderült email-t küldtek márciusban hogy technikai gondjuk van,+térítik a káromat
ahhoz képest h mostanában hülyére vesznek pozitiv válasz,már csak azt kell kivernem belőlük h miért tiltották le a citilife-jainkat,amikor az ÁSZF-jukban nincs olyan eset h mert nem tudtak újat kézbesíteni, pláne h csak a levelezési címen próbálkoztak az állandón nem,küldtem tértis levelet,de kitértek a válasz elöl
kösz,az egyik ÜSZ meg volt a gázsszolgáltatónál negyedóráig tartott beazonosítani a fizetőt,annyit nyögött ki a marhája végül,hogy egyéb ok miatt nem tudták a csop. beszedésivel leemelni és igen nekem is a márciussal volt gond,01.-n kellett volna,helyette 10.-e lett
A vizdijjal jartam igy, parezer forintos osszeggel akkor. De nekem nem is terheltek be, hanem jott egy felszolitas. Csodalkoztam is, mert elotte, utana rendben volt minden. Azon is csodalkoztam, hogy nem probaltak megegyszer leemelni, mert azt hiszem par nap kulonbseggel ujra meg szoktak probalni.
Fedezetlenseg nem lehetett, mert 6-700 ezer korul indig volt a keretembol.
Nem lehet, hogy vmi szar volt a citi rendszereben es csak a masodik terhelest sikerult beszedniuk?
rám jár mostanában a rúd, most éppen a gázszolgáltató szarozik,mert pár nappal később terhelődött be a csoportos befizetéssel a számlájuk és ezért vmi behajtási költségátalányt követelnek,40jurót
az volna a kérdés,hogy miképpen tudom kibogozni ki hibázott? a gázszolgáltató nyújtotta be később a számlát vagy a citi nem fizette ki időben? a hitelkártya egyenlegem bőven engedte, a keret felénél jártam kb.
tanácstalan vagyok hogy mit kezdjek a Citilife-ommal ! két hete nem adnak érdemi választ a Cititől, a netbankos üzijeimre,- volt vagy három,-adtak egy semmit mondó,a problémákat kerülő rutin választ, a tértis levélre nem válaszolnak,pedig piszkosul érdekelne hogy ÁSZF melyik passzusa alapján tiltották le a napi szinten használt régi kártyát,amikor annak semmilyen biztonsági kockázata nem volt, nem mintha az újnak lett volna amikor a netbankban kell aktíválni,ahhoz azért csak kell némi infó illetve az én telefonomra küldik ki az ideiglenes jelszót,szóval érthetetlen
meddig kell az új kártyát aktíválni? bújtam a netet,de nem találtam meg a Citinél,máshol van olyan hogy 90 napon belül
most plankoljam fel őket a fogyasztóvédelemnél meg az MNB-nél? a képet csak az árnyalja,hogy a fogyasztói szokásaimra a citilife a legjobb,szóval maradnék én,de azért ne nézzenek már hülyének, ráadásul a kártyatiltások miatt sorban nem teljesítik a csop. beszedéseket,okozva némi kellemetlenséget,milyen kárpótlást lehet kisajtolni belőlük ha maradok? a netbankon kértem mobilkártyát,de elhajtottak,hogy az nekik nincs,akkor meg minek reklámozzák,nektek sincs ilyen?