Vki nem tud non-stop kipufogó javítót a 18-19.ker, esetleg zugló környékén? Mert sztem kilyukadt... Meg most h alábújtam, fel sincs a végénél rögzítve. A két csavar csak úgy magába áll ki, nincs semmivel odacsavarozva. Így könnyen elhagyhatom? Mennyibe kerül kb egy ilyen pótlás + a javítás?
Ár/érték arányra, és a helykihasználásra gondolok itt elsősorban. :) Jó dolog a gáz, ha nincs szükséged a helyre, másrészt nem kell a világ végére menned töltened. Nekem pl sose esik útba gáz töltési lehetőség, és kell a hely. Az etanolnak meg pont az lett volna az előnye, hogy ha éppen nem tudok tankolni belőle, átkapcsolok benzin üzemre, és haladok a dolgomra. (tudom a gázt is át lehet, ne bonyolódjunk bele) Én nem is akartam soha ebbe belefeszülni, hogy gázos legyen az autóm. Az etanol jó játék volt. :) De a "kedves honatyák" duplán kicsesztek a környezetvédelemmel... :(
Dehogy járok! :) Beépítve maradt... Gondoltam a későbbiekben majd... talán... De a jelek szerint eddig bírta -bekavarás nélkül. :( Ki még nem szedtem, csak a motorból iktattam ki. Ha elmúlik a jelenség (márpedig ma este kb 10-15 km-en jó volt), akkor valószínűleg kidobom belőle. Elvileg örök garis. Lehet majd előkeresem a gyártót... Majd megálmodom, de kb huszadrangú sztori ;)
Köszönöm a tippet! Sajnos ez pár hónapja meg volt, mert akkor egy gyorsításnál megállt, mint a kapa... :( Akkor a gyertyák kiszedése, hengerek szellőztetése segített. Hogy mit nyelt be, lövésem nincs. Viszont ez a rángatózás maradt vissza ebből a betegségből... Apró, pici rángatások... gyertyára tippeltem, mert volt már benne km gazdagon... De az sem az volt... Azóta eldurvult, az előbb említett módon. Ma reggel kigyomláltam belőle az Etanol átalakítót. Egyenlőre úgy fest, hogy megszűnt a hiba, de erről inkább pár nap távlatából nyilatkoznék, hogy valóban az kavart-e be ;) (ugyanis a gyanúm az volt még, hogy az injektor időnként be-bepisil, és kiüti a gyertyát)
Szia! Lambdaszonda hibát írt a kompjuter,kicseréltük,a kocsi továbbra is rángat. Más hibát nem ír a gép! Van amikor egy napot hiba nélkül megy,van amikor továbbra is rángat! Várom az ötleteket! Köszönöm!
....nekem volt hasonló problémám ... takarítsd meg az összes negatív/test csatlakozást a kasztnin , váltón és így tovább , valamint az összes csatlakozót a generátoron, önindítón ...
Erdőkertesen és már a fórumról is voltak Nála legalább hárman. Igazából szinte csak benne bízom meg, de hely híján nem mindent tud elvállalni. Vezérlés/kuplungcsere még belefér, az olyan 25.000 ft környéke munkadíjban.
Majd megadom ez elérhetőségét.
Köszi szépen, van nekem is, de csak a zöldből olvas bármit is, a kék még régi neki (2004/2001-es évjárat). Move szokott segíteni ha valami gáz van. Azt nem tudom, hogy erre milyen hibakódot írna egyáltalán.
Ha le van kapva a hengerfej, akkor valószínű én is cseréltetném a vezérlést, bár csak 20.000 km van benne, bár lehet felesleges.
Az nem rossz ár szerintem, figyelembe véve, hogy nekem mennyi volt. Talán nekem még szelepszár szimering csere volt és vezérlés csere volt ebben a 165-ben.
Majd beszéljünk már, hogy merre van szerelőd? Jó lenne valami közeli szerelőt találni, mert most mindenki kiesik nekem.
Amúgy, ha kell tudok kölcsönadni egy wifis elm27-et, ha akarsz paramétereket nézni.
Síkolás+szelepek csiszolása meg egyéb hengerfej-dolgok 36.000 ft ha nem kell hegeszteni.
Erre rájön a hengerfej levétele, mert a fenti ár csak a gépműhelyé, amire 60.000 ft--ot mondtak. Nem tudom ez reális-e, az én szerelőm nem vállalja sajnos.
Viszont ma kifejezetten odafigyelve - jól lemaradva Tőled - 1.200-1.800 között forgatva jöttem be az Árpád hídig, a vizem 75 foknál nem volt melegebb. És semmi nem fogyott belőle.
Így még bizonytalanabb vagyok. Viszont állásban csak minimális folyik el, ezt eddig rosszul gondoltam.