Kérdezni szeretném Megane II-nél 2006 benzines az üzemanyag szivattyú hangot ad már egy ideje, semmi gond nincs vele, hogy ezt meddig érdemes halasztgatni a cserét egy szerelővel megnézettem azt mondta ez bírja még jó ideig, de az út szélén nem szeretnék ott maradni mi a tapasztalat ?
Kb mennyiért cserélik ki ha esetleg tudja valaki ?
Másik: van még benne Valeo trafók semmi gond vele , érdemes kicserélni ilyenkor is ,mert olvastam ezek nem a legjobbak ?
Nem kéne üzemmelegre pumpálni álló helyzetben... a benzinmotor szépen kellene forogjon alapjáraton és kicsi gázokal elindulva sokkal előbb lesz üzemmeleg. Hogy leáll, az biztosan hiba, nem kap üzemanyagot, vagy nagyon sokat kap, vagy dugulásod van, pl. üzemanyagszűrő probléma. Persze egy szerelő azonnal megmondja, ha tesztel akkor azt is, ha más hiba van pl. vmi szonda halt meg. Szervo nélkül ne gyere errefelé, mert belém jössz vagy kapsz egy buszt az oldaladba:-)
Olyan kerdesem, illetve problemam lenne,hogy az autokam olyat csinal, hogy mostani hidegben, nem indul,melegigetem gazadasokkal uresben,uzem melegre. A masik gond az, hogy, teszem azt megyek vele az uton jon a keresztezodes, fekezek, kuplung be, vissza kettes es az auto motorja le all, fordulat nulla, aztan ahogy gurulunk kuplung ki azt indul, lenyegeben miert all le mert eleg idegesito, meg olyankor nincs szervo es eleg neheztekerni a kormanyt, meg persze veszelyes is, lehet gyertyaproblema?
Az auto egy 99'es renault megane, 1.6 16 szelepes. A valaszokat elore is koszi!
Sziasztok lenne egy kérdésem. Hiba kod olvasó a gáz vissza vezető rendszer szakadást írta ki,de ahogy megmozgatom a kipufogot eltünik a hiba kod de egy kis zökenéstől vissza jön mi lehet a baja?
nos, vettem annak idején (tizenpár éve) egy JR olajozós levegőszűrőt a lagunámba, ha jól emlékszem, akkor F4R volt a motorkód, a szűrő dobozán a kód F333102, így néz ki: http://eshop.avcweber.gr/Product/460/F333102/Page/88/JR-Free-flow-air-filters/Model/0/0/en/ , elégedetten használtam, aztán az autót egyszercsak eladtam, amiben éppen egy sima szűrő volt, mert az azelőtti szűrőcsereberénél nem volt olajom ennek a rendbetételéhez, és ezt meg most találtam meg mindenféle elfekvő régi cuccom alatt. odaadom egy ezresért, csak ne kelljen kidobnom. ki kell mosni és újraolajozni. érdekel valakit? ha igen, akkor dobj egy emailt a plomplom@freemail.hu -ra nekem.
Segítségre lenne szükségem.Van egy jó öreg R19-em 1.4 benzines,most cseréltem hátul fékbetéteket(dob fék)A kerékagy csapágy meghúzási nyomatékra lenne szükségem.A fék dob és az agy egyben van.Ha tudnátok segítsetek.Sehol nem találok adatot róla.
Renault 19 ben szeretnék hátsóhíd lengőkar szilentet cserélni,
de nem merek hozzákezdeni, ha valaki csinált valamikor ilyet kérem hogy mailben vegye fel velem a kapcsolatot és írja meg. leírást, videót nem találok róla sehol.
A tanácsotokat szeretném kérni abban, hogy 2011-es clio audió rendszerében lehete-e egyáltalán bluetooth drivert frissíteni mert nem ismeri fel a samsung telefonom?
2 hete vásároltam használtan egy 2004-es 1.5 dci Renault Clio-t (mk2) 82Le Sajnos 10-ből 7x elsőre , elég nehézkesen indul. Eljátssza ezt meleg motornál is. Menet közben viszont nem veszek észre rajta semmi rendelleneset.
Készítettem a jelenségről egy videót is (indulás után a hangját is figyeljétek): Véleményetek szerint mi lehet a hiba oka? Házilag tudnék kezdeni vele valamit, vagy itt már csak a szerelő segíthet?
Sziasztok kíváncsi lennék kinek lenne ésszerű megoldása hallgatom ?????????????? Valaki foglalkozott már ilyen jellegű át alakítással ?Szerintetek hogy lehetne megoldani hogy a Renault Thalia 1,5 DCI -ből át alakítani 1,5DTI-re.Vagy gondolok itt olyanra hogy a befecskendezőnek az elektronikáját kivenni felrakni egy adagolót a szivattyú helyére.Vagy ha nem lehetséges ez akkor milyen befecskendezőt lehetne belerakni??????????Vagy még gondoltam olyanra ha az 1,9 DTI motort bele lehetne rakni ??Na ha valaki tudja a megoldást hallgatom ???Komolyan mondom ha meglehetne oldani én megcsinálnám .Most beszéltem egy ismerőssel aki azt mondja hogy féléve újították fel neki a befecskendezőket és már kinyiffantak.most vett bele bevizsgált bontott gyárit.És ezzel meg szebben megy a motor mint amikor fel újították amik benne voltak
Sziasztok! Remélem jó helyre írok! Szóval, van egy koros 1,4-es R19-es Renault-om. Pár hete nem bírja az alacsony fordulatot, rángat. Értsd ahol eddig kényelmesen kanyarodtam, cammogtam (pl parkolón keresztül, lámpáknál piros miatt) mondjuk hármasban, most annyira rángat hogy vissza kell tenni kettesbe. De magasabb fokozatban is ez a helyzet. Tegnap például szerpentinen lefelé motorfékezni akartam és negyedik fokozatban 50-nél rángatni kezdett. Amint gázt adok megindul, nem fullad, nem torpan. Voltam vele szerelőnél, gyertyalehúzós próbával azt tapasztaltuk hogy 2 henger szinte tökéletesen megy, ott lehúzásra szinte lefulladt a motor, a másik két henger esetében pedig szinte nem is történt változás. Kb mintha 2 hengeres lett volna. Kompresszió mérés szerint megvan bennük a kívánt erő. Vettem új gyertyákat, új gyújtáskábeleket, és elosztó fedelet. Ezek után az említett gyertyalehúzós teszt már valamivel jobb eredményt mutatott a korábban gyengélkedő hengereknél is, igaz csak kis mértékben. 1 gyertya szép világosra ég, másik 3 pedig eléggé kormos. És a motor hangja is néha inkább emlékeztet traktorra mint benzines kocsira. Van valakinek ilyennel tapasztalata esetleg ötlet hogy mit, miket és milyen sorrendben érdemes megnézni és kipróbálni? Szeretném az olcsóbb, legkönnyebben kivitelezhető dolgokkal kezdeni köszi
2005-ös twingóra keresek fűthető-motoros komplett tükröt. Kellene jobbos és balos is. Az a verzió kerestetik, amire rá lehet pattintani a színre fújt betétet.