250000 Km van az autóban és volt a váltóban olaj cserélve,most vettem nem rég és ezért kérdeztem,mert le szeretném cserélni a váltóba és a motorolajat is és az összes szűrőt.
a navi cd-re nem tudok megoldást,viszont a váltó olajcserére igen...
ha leszeditek a szeleptestet is,akkor több,mint 4 liter fog belemenni.A ZF-nél (Protruck Kistarcsa) átmossák a váltót is,viszont számoljál vele,hogy kb. 20 liter váltó olaj kell hozzá :)
Nem tudom mennyi km van az autóban,vagy volt-e már cserélve az olaj,ha igen,akkor bőven elég 60.000 km-enként a frissítés.Ha nem volt és sok a km,akkor úgyis váltófelújítás lesz belőle,tedd el a 60-80.000 Ft-ot,amit az olajcserére szánsz,jól jön majd.
Ahhoz, hogy tenyleg megtalald azt amit keresel ahhot kell némi turelem... En is vadasztam egy darabig. sajna nincs azonnal... :((( de vagy kell vagy nem. ezt kellene eldonteni es aszerint cselekedni. ;)
Valaki le tudná mérni W124 en a hátsó elektromos ablak kapcsoló lyukak távolságát az elsőktől a középkonzolon? Meg a gyerekzár kapcsolóét. Ki akarom vágatni. Köszi
Nem, bár szeretem a CX-et, viszont BX 1.9D automata és Xantia 1.9TD automata volt/van a családban - és speciel remekül szuperálnak, úgyhogy azokkal nincs gond. Úgy értettem a lötyizést, h amikor "új" autó került alám, akkor mindig az első dolog volt a standard procedúra: olajak, folyadékok, szűrők, samikell cseréje. :)
Aztán ki tudja, ha nem kapok olyan C Mercit, ami maradéktalanul tetszik (pedig jó lenne!), akkor megnézek talán pár Citroen XM-et is.
Keresek 99-es,(99-2003, W210.,E320 cdi om 613961 ,motorvezérlő bekötési rajzot , bizti tábla kiosztást. Van egy rakás hibakódom ,nem értem köztük az összefüggést és törölni sem tudom.
Csak amiket az autónavigátor és hasonló oldalak írnak, vlmiért a 4 gangosat magasztalják, személyes tapasztalatom nincs vele, csak manuális C180-at vezettem. De Jimmy is és egy másik srác is azt mondja, h jó az 5-ös váltó, úgyhogy hagyom magam meggyőzni, elvégre ha vlki úgy mondja, h jó, h évek óta használja, vlszínűleg tudja, h mit beszél.
Szörnyen válogatós vagyok... ha lehet... kombi legyen 4 gangos automatával, bőr nélkül, és ne írja oda az Ide-Nekem-A-Rozsdás-Bökőt-Vigécz a P rendszámmal Németbű' frissen behozott verdára, h ismeri az előéletét. Odamegyek megnézni egy előzetesen a telefonban hibátlannak (kivéve egy kormányösszekötő) elmondott C180 kombit, aztán hopp, egy világító légzsák-visszajelző. Hopp, gond van a kézifék bowdennel. Hopp, tisztázatlan az autó tulajdonjoga, aki használja, és eladná, bizony nem a tulaj... hopp...