90-es évjáratú 2.5D transitom van, MT 75 váltóval, azt hiszem. Hosszú távon járok vele és keresnék bele egy gyors váltót, mert a mostani a 4.-et kidobálja (miután a szervizben hozzányúltak.), de amúgy is 110-nél már ki akar esni a motor, mert olyan fordulaton megy. Erővel bírná, egyébként ez 9 fős busz.
Szóval, ha valaki tudna valami táblázatot, amiből kiderül számomra is, hogy milyen váltót kell keressek rá az jó lenne, illetve várom az ajánlatokat ilyen hosszú váltóra.
Aham. Szép gondolat. Én 4 db. féltengelygumiharang cserénél gondoltam ezt. 4 szerre sikerült jól összeszedni (beazonosítva forgalmiból minden), úgy hogy az utolsó 3 azonosításhoz már volt minta is. Nevet nemírok, az egyik közismert.
Helló.Most készülök venni egy transitot ami 2008 03.havi 172100km van benne.Nagyon meg kímélt állapotban van.Csak kisebb bútorokat szállítottak bene.A kérdésem az,hogy van e valakinek tapasztalata ezekről a transitokról.Jó és rossz egyaránt érdekel.
Nettó 126 euró, 25 euró a szállítás és le kell tenni 50 euró kaukciót, amit akkor utalnak vissza, ha megérkezik hozzájuk a rossz. Így olyan 46 ezerből megvan. És 1 év garancia van rá!!!
Ezt csak azért írom, ha másnak is ilyen gondja van, tudja honnan lehet olcsóbban beszerezni.
Viszont csúszik a kuplungom. Nem nagyon, de ha 100-nál odalépek akkor megcsúszik. 170 ezer van az autóban, nem tudom, hogy ez sok e, de néhány szerelő szerint normális.
Nagyon a LUK kuplung felé tolnak, pedig a Valeo olcsóbb lenne. Véleményed?
Na és milyen kell bele? LUK legolcsóbban megint német nyelvterületen van.
Három és fél év után úgy döntöttem hogy most már mindenképp szeretnék egy pótkulcsot a 2003-as Transitomhoz, ugyanis eddig csak egy volt hozzá. Valamikor régebben érdeklődtem a szakszervízben, ott azt mondják, hogy harmincvalahányezer Forintért adnának egy olyan chipes kulcsot, amit hozzátanítanak az autóhoz, de ezt még utána el kell vinni egy kulcsmásolóhoz, megvágatni.
Egerben van egy másoló, aki tud Ford kulcsot is másolni, többször is jártam már nála, de eddig mindig úgy volt, hogy a kopott kulcsból kiszedte a chipet, és beletette az újba. De most nem volt miből kiszedni, ezért úgy gondoltam, csak két "buta" kulcsot csinálok, a chipeset meg beragasztom a kormányburkolat alá.
De aztán kiderült, hogy van olyan szerkezete, amivel tud chipet klónozni, és vannak chipet tartalmazó nyers kulcsai is.
na csak nekiálltunk. Trafo megfogadtam a tanácsod ,először a külső csuklót cserélem ki,aztán majd meglátjuk hogy jó lesz ez így vagy cserés az egész féltengely.
Gondolom bajonetes karima van a szűrőtalpon, a tömítés a szűrőben van, szóval majdnem biztos hogy ez volt a gond. Mikor aláteszed a szűrőt és lassan forgatod egyféleképp 2-3 mm-el jobban felmegy a helyére, na pont úgy kell állnia a bajonet rátekerése előtt.
Nézd csak meg a szűrőn a belső kis tömítést, az nem szabályos kerek formájú, ez ebből adódik.
98 as tranzitomból a gázolajszűrő fedélnél nem tudtuk megállítani az olajfolyást.Az lett a vége,hogy a szerelő egy golf szűrőt tett bele ideiglenesen.Így most megy,de szeretném visszaalakítani az eredetire!Valaki esetleg tudja,hogy mi okozhatta a folyást a szűrőfedélen? Most ki van véve.Fel lehet esetleg ujítani?Az uj nagyon húzós áron van!Köszi a választ
Szia! Nekem a fokozatkapcsoló volt rossz.Nézd meg először azt! Az ellenállás a fűtőboxban van a fűtőmotor felett.Egy csavar fogja(torx) és azt hiszem 3 vezeték megy rá.KI kell venni a kesztyűtartó felett lévő boxot és ugy hozzá lehet férni könnyen.Remélem sikerül :)
Meg tudnád mondani hogy az enyémben melyik van? 26 vagy 36 bordás ? Az a helyzet hogy lementem vidékre a szüleimhez és hidasnémeti itt van tőlem 15 km.-szerintem érdemes megnéznem . Bár mondjuk gyanúsan olcsó........