Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66180

Városban nem számít az áramvonal. :)

Úgy általánosságban azt szokták mondani a láncokról hogy nincs csereperiódusa, amikor már hangja van akkor csere, illetve 200ekm környékén illendő lecserélni, ne legyen gond. A nyúlását is meg lehet mérni elvileg.

Előzmény: I.Blasius (66179)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66179

"Ennél a motornál a vezérléscsere a para, vmi 11 óra a normaideje, biztos nem egyszerű eset."

 

Húha. És elvileg mennyit bír a lánc? Nekem a kocsiban a km (124 ezer, amit mind Németországban tett meg elvileg) elég reálisnak tűnik a szervízkönyv és a bőr és az utastér állapotát elnézve.

 

"A fogyi sztm rendben van,"

 

Végülis nem gond, nem használom sokat. Anno volt pont 147 lovas, hasonló tömegű Honda CR-V-m, az pont ennyit evett, ott örültem ennek:). Ezek szerint nincsenek csodák, hiába áramvonalasabb az Astra, a nagy motor, 1400 kg-mal ennyit eszik.

Előzmény: Nick_X14XE (66178)
Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66178

A fogyi sztm rendben van, a nagyobb motor, +400kg, teljesen hihető. A bemelegedési szakaszban eszik sokat minden motor, utána már el lehet gurulgatni.

Országúton, nyugiban 6 liter környékére is le lehet vinni.

 

Ennél a motornál a vezérléscsere a para, vmi 11 óra a normaideje, biztos nem egyszerű eset.

Előzmény: I.Blasius (66175)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66177

"Na, biztos nem azt írja az a kézikönyv, hogy ennyi olajat meg kell ennie a motornak.."

 

Köszi a választ. Remélem, hogy nem eszik ennyit:) Amúgy azt írja, hogy "olajfogyasztás: majd a táblázatban a 0,6/1000 érték  (mindegyik motornál ugyanennyi egyébként).

 

"Ez a maximális olajfogyasztás, fölötte számított garanciális esetnek."

 

Ez mondjuk korrekt, más gyártó (pl. Toyota) 1 liter/1000 km-t adott meg ezidőtájt tűréshatárnak.

 

 

Előzmény: Nick_X14XE (66176)
Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66176

"ennek a motornak az olajfogyasztása 0,6 liter/1000 km"

Na, biztos nem azt írja az a kézikönyv, hogy ennyi olajat meg kell ennie a motornak..

 

Ez a maximális olajfogyasztás, fölötte számított garanciális esetnek.

Amúgy más gyártók is kb. ilyen mennyiségnél szokták meghúzni a határt 0.5-0.6-0.7 l.

2.2-esem nem volt csak 1.4 meg 2.0, egyik sem evett érezhetően olajat, pl. max jelzésről lement középre 12ekm alatt.

Előzmény: I.Blasius (66175)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66175

Sziasztok, nemrég vettem egy Opel Astra G kabriót (2,2-es, 2001-es, kéziváltós), és lenne néhány kérdésem ezzel kapcsolatban:

 

- a kocsi ültetve van (eladó szerint Eibach ültetőrugó van benne), minden fekvőrendőrön, és a garázskijárómon is odacsapom az alját, ezért most a garázs helyett az utcán áll:(. Mindenképp fel akarom emeltetni normális magasságúra, mert így nem lehet normálisan használni. Kalkulálom ennek a kb. összegét. Kérdés, hogy pl. egy ilyen rugó jó hozzá, vagy a kabriókba spécibb kell?

 

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_rugo/elso_rugo_opel_astra_g_45757

 

- Az normális, hogy a kocsi fogyasztása új Michelin Cross Climate-eken, nagyon nyugisan, városban, elővárosban, minimális dugóban használva 9,5 körül van a fedcomp szerint? (Előtte MR2-es Toyotám volt, az hasonló módban, igaz 7 LE-vel gyengébben és 400 kg-mal könnyebben) ugyanilyen gumikon 2 literrel kevesebbet evett.

 

- A szokásos olajok cseréjét meg szeretném csináltatni rajta. Ahogy néztem a netet, 5W30-as olaj kell bele. Ez tényleg ajánlható? A használati utasítás azt írja, hogy ennek a motornak az olajfogyasztása 0,6 liter/1000 km. Ennyit valóban megesznek ezek a motorok? A katalizátornak nem lesz baja? (csak mert a Toyotát, a szerelők riogatása meg a vonatkozó cikkek elolvasása után, 1 l/1000 olajfogyasztásnál gyűrűztetni vittem, ennél meg több, mint feleennyi még a normának számít)

 

- A motornak van valamilyen gyengéje, amire figyelni illik?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

AstraCDX Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66174

Sziasztok !

 

Astra G Caravanba mitől függ, hogy van-e a hátsó ajtókban magashangszóró ?

 

Az enyém gyári állapotú elegance, tehát magas felszereltségű, még sincs a hátsó ajtókban magashangszóró .

 

Milyent kellene keresni (cikkszám/azonosító) bele ?

 

Be lehet az vezetékelve, ha betenném működne/szólna ?

 

Üdv.

 

Astra

Zsolti vectra Creative Commons License 2015.12.25 0 0 66173

Sziasztok segicségre volna szükségem ha valaki tud. Van egy B vectra 1. 1.6 8v SZR motor kódos.  Problémám alap járaton szépen jár a motor menet közben le veszem a gázrol a lábam ki vilan a hiba kód lámpa és le esik a fordulat és egyeletlenül jár a motor ha valaki tud segicsen elöre is köszönöm

Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66172

Köszönöm a segitséget és a gyors választ. Akkor megcsinálom az 1.6-ost. Kevesebb macerával jár ahogy irtad te is. 

Előzmény: no_holy_shit (66171)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66171

hat vagy lopott kinai cuccbol ujtitod fel vagy nagyon dragan adjak a bontott cuccokat. nekem idaig a bontott atepites mindig olcsobb volt.

 

atepites ellen szol,:

1, nem lesz mar street legal az auto.

2, eladas/ eredetvizsga is nehezkes lesz

3, hogy biztos lesz vmi amit nem lesz meg az atepiteshez es improvizalsz es lesz egy barkacs megoldas (ami ha jol csinalod nem fog megkakkani, de alkatresz katalogusbol mar nem tudsz vasarolni). Hobbi autonal vicces, amikor alkatreszboltba bemesz es 4 piti alkatresz veszel 1 autohoz, de 3 evjaratot, 3 motorkodot es ket kaszniverziot mondasz...

meg van a bája annak is amikor bemesz, adsz egy forgalmit es passzolo alkatreszt kapsz kezhez :-D

Előzmény: Cosla (66170)
Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66170

Kábelkorbács meg a többi is jönne, bontásra hozott autóvan van.  A váltót én sem tudom. Azért is kérdeztem hátha van aki cserélte már. Az 1.8-as melett szól hogy erősebb, a felújitás meg lehet hogy kevesebből kijönne, + ha kibirnék csikarni még pár +le-őt

Előzmény: no_holy_shit (66169)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66169

mi mindent adnak az 1.8-al?

 

kabelkorbacs, vezerlo, legtomegmero, stb, stb, stb is kapod vele? (valto passzol? (szerintem nem, de lehet hogy tevedek))

Előzmény: Cosla (66168)
Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66168

Üdvözlet!

 

Van egy 1.6-os Zafirám 272e km van a motorban lassan úgy érzem motorfelújítás esedékes, erőtlen fogy az olaj (nem füstöl).  Találtam eladó 1.8-as motort, mennyire macerás, nagy átalakítással jár ha kicserélem 1.8-asra a motort. Valakinek van tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Vagy jobban járok ha felújítom a régit?

 

 

no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66167

kb 1800Ft egy ELM327BT kinabol es megy android-n. ha vilagitani kezd olvasd ki a hibat.

 

uveggömb es gyurcsok dragabb

Előzmény: anser84 (66164)
dkl325 Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66166

Volt hasonló problémám F Astrával, nekem a kipufogó tűzkarika csere oldotta meg.

Előzmény: anser84 (66164)
409 Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66165

 

 Ha a lámpa világít, ahhoz tartozik tárolt hibakód is, amit hibamentes állapotban is eltárol 20 indításig.

 

"...azóta volt olajcsere, szűrőcsere, szelepfedéltömítés csere, a hibajel mégis előjön."

 

Ami nem csoda, ezeknek biztosan semmi közük a MIL lámpa világításához.

Előzmény: anser84 (66164)
anser84 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66164

 

Sziasztok!

 

2000es évjáratú 1.4i benzines opel corsám van. Check engine lámpa kigyullad tartós 3000 fordulat feletti használat esetén, lassítva, alacsonyabb fordulatszámnál elalszik. Amióta fennáll volt (nem márka, de) jó (nem zug)szervízes 2 köröm, hibajel nincs bent állandóra, ezért nem tudják kiolvasni, volt egy lyukas vákuumcső, de az cserélve lett és még mindig megvan a jel 3000 felett. Emellett azóta volt olajcsere, szűrőcsere, szelepfedéltömítés csere, a hibajel mégis előjön. Jártam vele márkaszervízben is, ahol szintén nem tudtak hibakódot keríteni, mert nem ég a lámpa, hiába pörgették...Kissé tanácstalan lettem, mert az autó jó, egyébként teljesen oké és még sokáig használnám.

 

Korábban és most is rendszeres, dokumentált szervízes előélete volt (10+ év számlákkal! stb.). Ezen kívül némileg magasabb fogyasztást és talán rángatást 90-100kmh között tudnék mint lehetséges hiba felfedezni, de ezekkel kapcsolatban kicsit már amolyan bebeszélés érzetem van...TIPPEK? Előre is köszönöm!

409 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 66163

Akkor öröm, boldogság.  :-))

Előzmény: László Gebei (66162)
László Gebei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 66162

Volt a Dayco készletben hézagoló alátét hozzá.Szerencsére kijöttek a csavarok is a vezérműtengelyből.

Előzmény: 409 (66161)
409 Creative Commons License 2015.12.18 0 0 66161

Módosították a vezérműkereket. Ezen a fajtán hézagolás nélkül nem kerül a helyére a jeladótárcsa.

Előzmény: László Gebei (66160)
László Gebei Creative Commons License 2015.12.18 0 0 66160

Köszönöm a választ,sajnos több helyről is ezt mondták.Vannak beállító sablonok.Azért kell hézagolni hogy elég közel legyen a vezérmőjeladó?

Előzmény: 409 (66159)
409 Creative Commons License 2015.12.17 0 1 66159

Nyers erőszak....... ellent kell tartani a kerekeken, ne a tengelyt feszegesd. Beállítósablonok vannak? Anélkül a jeladótárcsát nehéz lesz helyére tenni. Lehet, hogy az új keréknél hézagolni is kell a jeladótárcsát.

Előzmény: László Gebei (66157)
dkl325 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 66158

Sziasztok!

 

Keresek bontott belső tükröt Budapesten. Eltört a tartó része, ami spiáter. Árban kb egy ezresre gondoltam, úgy láttam e körül mozognak, csak sajnos vidéken.

 

Köszi.

 

László Gebei Creative Commons License 2015.12.17 0 0 66157

Sziasztok,

 C-s 1.2-es  Z12XE motorkódú Corsán cserélném a vezérmű tengelyeken a fogaskerekeket de a csavar nem akar lazulni.Van valakinek valami ötlete? Előre is nagyon köszönöm a gyors válaszokat.

paranai Creative Commons License 2015.12.17 0 0 66156

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Egy pár hónapja lettem G Astra tulajdonos. Mikor megvettük az autót elég ramaty állapotban volt azóta jópár dolgot megcsináltam rajta. A kérdésem a következő. 2000-es 1.4 16V x14xe autóról van szó. Hidegen beindítom az autót szépen jár 1000-es fordulaton. Ahogy melegszik olyan 40-60 fok körül szépen lemegy 700-ra a fordulat. Majd mikor eléri a 80 fok körülit újra 1000 a fordulat. Alapjárat motor cserélve lett már rajta.

dkl325 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 66155

Előre is köszönöm a válaszokat.

Előzmény: dkl325 (66154)
dkl325 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 66154

Sziasztok!

 

Kb két hónapja elkezdett csörögni a motor (c14se) ~1800-2500-as fordulat között.  Hallásra mintha 1 hengernél csörögnének be a szelepek. Most 325000 km van a kocsiban, 310-nél volt vez tengely , hidrotőke, himba stb csere, azóta volt 2 olaj csere gyári GM 10W40 fél szintetikus olajra. Mi lehet, mert nem hinném, hogy az új vez tengely is eldugult, és szétkopott a 3-as, 4es hengernél. Amikor szét volt kopva a régi henger, nem csörgött. Olaj nem fogy jelentősen (szivárog itt-ott), nem füstöl, erős, hibajelzés nincs.

vigusz Creative Commons License 2015.12.05 0 0 66153

Köszönöm.

Előzmény: kisatila (66152)
kisatila Creative Commons License 2015.12.04 0 0 66152

Azt a fém rögzítőt kicsit aláfeszítve csavarhúzóval kifeszíted ,közben lehúzod. Az se baj ha kipattan.

Az újat meg csak rápattintod -nem csinálsz semmit a fémrögzítővel.

 

 

Előzmény: vigusz (66151)
vigusz Creative Commons License 2015.12.03 0 0 66151

Sziasztok !

 

Opel Astra F Caravan hátsó ajtó teleszkópokat kéne cserélni - kérdésem az volna hogy simán kipattint a régi és bekattant az új vagy van valami trükk amire oda kéne figyelni ?  Köszi a választ.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!