1 hónapja másoltattam, a kulcsosnál egy szinte 99 százalékban a gyárira hasonlító( designed by mercedes sorból) nyerskulcsot az eredetiről, 4500 ft-volt. Szerintem a Pappasos nyerskulcs lesz legalább annyi.
Ha viszont a te kocsid 93-as gyártású, akkor úgy tudom, ha új frontos (124) már E classe, akkor a kulcs is másmilyen, ha indításgátlós, akkor több lesz.
Ez kb élete végéig fog is azon az áron...nagyon régóta hirdeti. Volt fent egy SLK32 AMG, 4-ért, valami 80xe km-rel, évekig hirdette, szerintem az sem ment el.
Szia! Sajnos az nem lesz egyszerű menet. Ha rászánsz valamivel több pénzt, akkor cseredarabban több cég is foglalkozik a gyártással. Angol oldalakon keress rá, vagy felhívod az osszes itthoni bontót és végigkérdezed. Elég ritka, mert ez elég gyakran elkopik a lánc csere mellőzése miatt.
Fontos szerintem egy 140 esetében, hogy vásárlás előtt legyen felemelve, és átnézve az alja. Rugók, kipuf rendszer, motortér alulról, katalizátor megléte, lambdaszondák ellenőrzése, gyári vagy nem utángyártot, esetleg univerzális gagyi. Hardyk, hátsó híd és részei.
Elektronikailag minden működjön, motortérben betekinteni a műanyag burkolatok alá is, vákuumrendszer ellenőrzése.
Motort, váltót nem mondom, az alap, szép váltás szép hang... Ha van sibeda, nyitni zárni, hátsó ablakok le/fel tesztelése.
80-120 közt ne rázzon az eleje, lassú gurulásnál fékteszt, sikít vagy nem. SRS lámpa gyújtásra téve de nem beindítva is aludjon el, ha nem villan fel, vagy csak beindulás után alszik el, gyanakodni, kérdezni! Így hírtelen ennyi, ha van kérdés még dobd, vagy hívj nyugodtan napközben! :)
Én működés közben láttam ilyet, mivel az enyémen működik, azonban nem szinkronizáltam még. A következőt találtam rá, így probáltad?
93 decemberéig gyártott autókon:
1. A kulcson lévő infrát ráirányítani az autón lévő vevő egyikére. (2 első kilincs, vagy csomagtérzár melletti vevőjére)
2. A nyitó/záró gombot röviden megnyomni.
3. A következő 30 másodpercen belül az infrás kulcson lévő kulcssal bezárni vagy kinyitni az autót. (értelemszerűen ez csak a csomagtérzárnál lehetséges esetünkben)
Egyre jobban érik bennem a gondolat egy w 140 320-as vásárlása iránt.
Tudom hogy egy ilyen korú autónál bármi probléma lehet de mik lehetnek azok a azok a főbb sarkalatos pontok amit érdemes szem előtt tartani a vásárláskor?
Van egy 2008-as évjáratú E 280 CDI Avantgarde Mercim amit eladnék. Abban kérnék segítségek, hogy mennyit lehetne érte kérni.
Én ezt 2011-ben hoztam be magamnak Németországból, második tulajdonosa vagyok. Törés, sérülés mentes. Szó szerint egy apró karc sincs rajta. Eddig mindössze 112 ezer km-t futott, végig vezetett szervizkönyve van. Garázsban tartott, óvott-féltett autó. Teljesen hiba és költségmentes. Szinte új autó feeling!
Légrugós, 7G-Tronic váltós. Minden fontosabb extra megtalálható benne. Navigáció, Harmann/Kardon hifi, Bi-Xenon fényszórók, Keyless Go, Bluetooth kihangosító, 4 zónás klíma, hűthető-fűthető memóriás ülések, teljes bőrbelső, elektromos csomagtérajtó, tetőablak, stb, stb, stb.
A 16"-os gyári felnijein 1 hete vásárolt Kléber téli gumik vannak. Pluszban jár hozzá egy 18"-os AMG felnigarnitúra is, kb 5 ezer km-t futott Continental nyári gumikkal.
Nézegettem a ilyen autókat neten. A legolcsóbb 2,9 millió a legdrágább meg 5,2 millió amit találtam. Ezek alapján én kerek 5 millió forintott szeretnék érte megkapni. Ez így reálisnak tűnik?