Hétvégén olaj+szűrők cseréje volt a 190D -n, cseréltem az üzemanyag szűrőt is.(Champion) Este jöttem haza és az olajkályha szag miatt benéztem a gépház alá. Tenyérnyi gázolajfolt az alsó tálcában, motor oldalán pedig végigfolyva. Lenyomattam féktisztítóval mindent és kiderült az üzemanyag szűrőnél csöppen el. Méghozzá a rögzítő csavag fejének a tövénél, amiről levezetődik a szűrő(gomba)házon át a blokkra. Az lene a kérdésem, hogy kell-e ez alá a csavar alá réz tömítés (mint olajleeresztőn), vagy a csavar száron lévő O gyűrűt kell ilyenkor cserélni?
Vagy a szűrő lehet hibás? A korábbi made in italy 900Ft-os szűrőnél nem eresztett igaz annak a belső tömítő gyűrűjénél nem volt műanyag keret mint ennek. ilyen: http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/04062%5C04062760.unk
Ki mit használ W211 külső kilincs leszereléshez? Sehol nem találok 20cm hosszú TX20-as szerszámot. Ráadásul az első 12 centiméteren nem lehet vastagabb 8mm-nél, az első 2-3 centiméteren meg a TX20 3-4 milliméterénél. Esetleg szerszámkészítőt tud-e valaki ajánlani? Ezt is jól megtervezte valaki! Ma nagyon a bögyömben vannak :-DDD
Kifűztem neked a kábelköteg maradékát is. Bocs, de félreértettem, azt hittem csak pár méter kell az ultrahangos érzékelőtől. Most megvan végig, csak középen össze kell forrasztani. Egyébként a tervezőnek elgurulhatott a gyógyszere Stuttgartban, mert a tetőről a jobb D oszlopon jön le a kábelköteg, aztán előrejön az anyósülésig, ott keresztülmegy a két első ülés alatt, majd hátramegy a bal C oszlophoz, és ott fel. Ez vagy 8 méter, és nem egy szál, a két alkatrész meg 50 centire van egymástól, és van lehetőség a kábel elvezetésre közvetlenül is. Egy nyomorult M8-as olajleeresztőcsavaron meg spórolnak a Wandleren.