Koenigsegg, Aston, Ferrari, Rolls, kezei között született már újjá minden. Mert ő az ember, aki mindent tud a beltér anyagairól, azt is, amit a gyártó nem tesz a kirakatba. Bőrös Viktor és Polír Laci azonban szinte mindent megmentenek. Tovább »
elmegy 3 rugóból a dizsi elé az "M" is, de az Általad írt pluszköltségek és a 20 éves diszkópicsák tudatlansága miatt sokkal népszerűbbek a "réteg" számára a kisebb motoros BMW-k, melyekből pont ugyanolyan menő kikönyökölni...
Ez az enyém volt, 100 ezerrel vettem és kb.205.000 kilométerrel adtam el közel 3 éve karcmentes belsővel. Törve akkor még nem volt (gondolom azóta sem) és tekerve sem volt. HG úr is kipróbálta anno. 7 évig volt nálam, nagyon szerettem ezt az autót. Jobban, mint az őt követő, nagyobb motorral szerelt F10-emet. Az E60 valóban a szépségével hódított, nagyon jól néz ki ma is, láthatóan Slim is vigyázott rá.
Nekem 12 körül eszik a hobbi M3-am úgy, hogy néha oda is lépek neki. Ennyit az E60 520i-im is megevett anno vegyes használatnál, ráadásul cserébe qrvára nem ment. :) A 6 hengeres F10 528i még többet is zabált ennél és menetteljesítményben az M3 közelében sem volt (persze súly és egyebek tekintetében egy 3-as és egy 5-ös nem említhető egy lapon). Lényeg a lényeg, 3000-ből elmegy a dizsi elé egy M3, de hazafelé már nem szerencsés gyorsulgatni az Bajcsyn és driftelni a körforgalmakban. :)) A V8 biztosan zabál, mint az állat, arról nem tudok nyilatkozni.
A fogyasztás nálam nem vészes, inkább az a fontos, hogy ezt karban kell tartani és ott van az a 3-as szorzó is az alkatrészárak tekintetében egy nem M-eshez viszonyítva. Egy M-es azért is nagyon meggondolandó mert, ha nincs karbantartva az nem lassan esik szét, hanem kibaxott gyorsan (tehát belexarós tulajnál előbb-utóbb nem is indul el). :)
Hát nem'tom... Szerintem az E60 presztizsértéke egy hozzáértő számára lassan a nullával konvergál. Köszönhető ez a magától is széthulló dízeleknek (karbantartás nélkül ez a folyamat gyorsabb), a belső tér gyors amortizálódásának, a gyenge futóműnek stb. De értem a dolgot, egy 20 éves diszkópicsa nem hozzáértő. :)
Viszont látni még nagyon szép állapotú E60-akat, bár qrva ritkán. Ezen tulajok előtt le a kalappal mert egy jól karbantartott 5-ös (főleg az LCI) gyári állapotban gyönyörű tud lenni.
Még nem hirdetem sehol, de eladó lesz 2004-es sötétkék 525i automata E60-am. 197 LE, ez már jobban viszi a kasztnit, mint az 520i és a fogyasztása gyárilag is kevesebb egy literrel :-) (nálam budapesti átlag 9 liter, autópálya 7,5-8 liter)
Sokat megnéztem, mielőtt ezt megvettem, ez tűnt a legelfogadhatóbbnak.
Sok extrával, pl.: napfénytető, parkradar, xenon lámpák, digitklíma, memóriás, elektromos, fűthető fekete bőrülések, elektromos kormányállítás, ritka ezüst karbonmintás gyári műszerfalbetétek, dönthető hátsó ülések (igen, ez elég ritka, de praktikus extra), nagy kijelzős navigáció legfrissebb 2015-ös térképekkel, Maszi által az összes modul lefrissített szoftverrel és teljesen magyarosított menürendszerrel,+(összes szoftveresen aktiválható extrával: MP3, AUX lejátszás, nappali menetfény, többfokozatú féklámpa, sebesség digitális kijelzése, stb.) Diamond Lock váltózár, egyedi motortér védelem, az ajtókon zárdugózás, elől átlátszó biztonsági és UV védő, hátul sötétített fényvédő üvegfóliázás műbizonylattal, téli és nyári gumik gyári alufelniken, szövet és gumiszőnyeg garnitúra, csomagtértálca, 3 darab gyári kulcs, 250 oldalas magyar nyelvű kezelési és használati útmutatóval, friss vizsga, illetve pár napja motorolaj+szűrők+fagyálló, vízpumpa, feszítőgörgő, termosztát, vízcső, kiegyenlítő tartály csere, hűtő kívül-belül kitisztítva.
Mostanában volt cserélve: AGM-es akksi, gyertyák, ablaktörlők, xenon izzók, fékek, motortömítések, hátsó gumik, a váltóban wandler(turbina) és szeleptömb felújítás, olaj és szűrőcsere történt. Elől-hátul LED-es helyzetjelzők.
Ha érdekel e-mailban tudok képeket, több infót küldeni.
2008-asnak hirdeti, de a végén írja, hogy 2005. ez tipikus magyar félre vezető hirdetés, faceliftesre cserélt ezt azt, de gondolom nem törés miatt:)
A hibátlan állapot mindenkinek más fogalmat jelent. többen jöttek hozzám már hibátlan autóval, és 30 perc alatt össze írtam egy a4-es lapnyi hiba listát.
Szia! Azért váltanék nagyobbra, mert az autó teljesítménye is nagyobb lett, illetve többször is előfordul, hogy megengedett össztömeg közelében teszek meg nagyobb utakat. Egyébként tisztában vagyok vele , hogy a tárcsa behullámosodását jó minőségű tárcsával , ill futóművel lehet megelőzni.
Habár nem vezettem még, de egy 520i elég lomhácska lehet egy akkora kasztnihoz. Facelift vagy azelőttit nézegetsz? Aux in, gyári retrofitben fillérekért kiépíthető.
Nekem még "csak" egy éve van 9-5-ösöm, de nem kell belelapátolnom a pénzt..vagy ha mégis kellene akkor gondolj bele:
2002-es évjárat, 650 ért vettem..ugyenezen évjárat "használhatóbb és megkíméltebb" 5-ös bömbijei 1.3-1.8 milla között vannak... tehát 650-1.2 milláig ha rákölt valaki, tökéletes új állapotú autója van..mellesleg a márkával kapcsolatban nincs akkora előítélet :D
Hozzáértős SAAB szervíz is van annyi mint amennyi hozzáértő BMW szerviz :D
elektronikával semmi gond velük, nem tudom mire gondoltak annó a SAAB-osok..
természetesen vannak kötelezően elvégezendő vagy cserélendő dolgok benne, sőt rendszeresen 5-8 évente tönkremenők is, de egy bömbiben is vannak ilyenek
Az meg hogy megszűnt a márka? (amúgy a gyártási jogokat Kína és Törökország is megvette, csak a SAAB márkanevet nem használhatják) Én nem érzem a hátrányait..alkatrész "dögivel" van hozzá hiszen a motor és segédberendezései az ami svéd (az se mind) , a többi japán, német vagy francia..
Én azt tapasztalom hogy minden kapható hozzá, igaz a források nem annyira a Bárdira és az Unixra korlátozódnak hanem más a márkára szakosodott webáruházra amik Svéd beszállítóktól szerzik be a cuccost..