Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

saltanus Creative Commons License 2015.11.16 0 0 37514

amúgy most ezt találtam csak ehhez meg meg nincs meg a pénz....

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_serulesmentes.szervizkonyves-9535578

saltanus Creative Commons License 2015.11.16 0 0 37513

ne izgulj, neked biztosan nem kell majd "szerelned" topic társ...

Előzmény: kiss_atti (37502)
tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 37512

Én is a Viktor féle ledercentrumos cuccot használom.

Bár a bőrtisztító összetétele nagyon hasonlít az Ikejásra :)

Tisztító: Aqua, <5% Anionos felületaktív anyag (Potassium Tallowate és Potassium Cocoate), Alcohol denat, Szacharóz, Citromsav

Persze az ikejás az olcsóbb is.

Előzmény: kiss_atti (37509)
Obici Creative Commons License 2015.11.16 0 0 37511

I. ZAINO Z-9 ill. Z10

II. Lederzentrum termekek

 

Előzmény: kisatila (37508)
combi27 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 37510

Lederzentrum-os termékekben nem lehet csalódni, ahogy a azok munkájában  sem akik ezzel dolgoznak :D

az én üléseim is javították tavasszal, mintha vadi újak lennének :D

Előzmény: kisatila (37508)
kiss_atti Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37509

Én speciel

 

a linkelt cikkben szereplő embertől veszem az általa kotyvasztott "nemtudommit", de rohadt jó a cucc.

Előzmény: kisatila (37508)
kisatila Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37508

Bőrt ki mivel tisztít?!

 

A bőrember

Koenigsegg, Aston, Ferrari, Rolls, kezei között született már újjá minden. Mert ő az ember, aki mindent tud a beltér anyagairól, azt is, amit a gyártó nem tesz a kirakatba. Bőrös Viktor és Polír Laci azonban szinte mindent megmentenek. Tovább »

forrás: totalcar.hu

kiss_atti Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37507

OK, visszavonom,

 

elmegy 3 rugóból a dizsi elé az "M" is, de az Általad írt pluszköltségek és a 20 éves diszkópicsák tudatlansága miatt sokkal népszerűbbek a "réteg" számára a kisebb motoros BMW-k, melyekből pont ugyanolyan menő kikönyökölni...

:-)))

Előzmény: G.Gambino (37505)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37506

Ez az enyém volt, 100 ezerrel vettem és kb.205.000 kilométerrel adtam el közel 3 éve karcmentes belsővel. Törve akkor még nem volt (gondolom azóta sem) és tekerve sem volt. HG úr is kipróbálta anno. 7 évig volt nálam, nagyon szerettem ezt az autót. Jobban, mint az őt követő, nagyobb motorral szerelt F10-emet. Az E60 valóban a szépségével hódított, nagyon jól néz ki ma is, láthatóan Slim is vigyázott rá.  

Előzmény: saltanus (37493)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37505

Nekem 12 körül eszik a hobbi M3-am úgy, hogy néha oda is lépek neki. Ennyit az E60 520i-im is megevett anno vegyes használatnál, ráadásul cserébe qrvára nem ment. :) A 6 hengeres F10 528i még többet is zabált ennél és menetteljesítményben az M3 közelében sem volt (persze súly és egyebek tekintetében egy 3-as és egy 5-ös nem említhető egy lapon). Lényeg a lényeg, 3000-ből elmegy a dizsi elé egy M3, de hazafelé már nem szerencsés gyorsulgatni az Bajcsyn és driftelni a körforgalmakban. :)) A V8 biztosan zabál, mint az állat, arról nem tudok nyilatkozni.

 

A fogyasztás nálam nem vészes, inkább az a fontos, hogy ezt karban kell tartani és ott van az a 3-as szorzó is az alkatrészárak tekintetében egy nem M-eshez viszonyítva. Egy M-es azért is nagyon meggondolandó mert, ha nincs karbantartva az nem lassan esik szét, hanem kibaxott gyorsan (tehát belexarós tulajnál előbb-utóbb nem is indul el). :)

Előzmény: kiss_atti (37476)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37504

Hát nem'tom... Szerintem az E60 presztizsértéke egy hozzáértő számára lassan a nullával konvergál. Köszönhető ez a magától is széthulló dízeleknek (karbantartás nélkül ez a folyamat gyorsabb), a belső tér gyors amortizálódásának, a gyenge futóműnek stb. De értem a dolgot, egy 20 éves diszkópicsa nem hozzáértő. :)

Viszont látni még nagyon szép állapotú E60-akat, bár qrva ritkán. Ezen tulajok előtt le a kalappal mert egy jól karbantartott 5-ös (főleg az LCI) gyári állapotban gyönyörű tud lenni.

Előzmény: HG. (37473)
KrisszK7 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37503

Szia!

Még nem hirdetem sehol, de eladó lesz 2004-es sötétkék 525i automata E60-am. 197 LE, ez már jobban viszi a kasztnit, mint az 520i és a fogyasztása gyárilag is kevesebb egy literrel :-) (nálam budapesti átlag 9 liter, autópálya 7,5-8 liter)

Sokat megnéztem, mielőtt ezt megvettem, ez tűnt a legelfogadhatóbbnak.

Sok extrával, pl.: napfénytető, parkradar, xenon lámpák, digitklíma, memóriás, elektromos, fűthető fekete bőrülések, elektromos kormányállítás, ritka ezüst karbonmintás gyári műszerfalbetétek, dönthető hátsó ülések (igen, ez elég ritka, de praktikus extra), nagy kijelzős navigáció legfrissebb 2015-ös térképekkel, Maszi által az összes modul lefrissített szoftverrel és teljesen magyarosított menürendszerrel,+(összes szoftveresen aktiválható extrával: MP3, AUX lejátszás, nappali menetfény, többfokozatú féklámpa, sebesség digitális kijelzése, stb.) Diamond Lock váltózár, egyedi motortér védelem, az ajtókon zárdugózás, elől átlátszó biztonsági és UV védő, hátul sötétített fényvédő üvegfóliázás műbizonylattal, téli és nyári gumik gyári alufelniken, szövet és gumiszőnyeg garnitúra, csomagtértálca, 3 darab gyári kulcs, 250 oldalas magyar nyelvű kezelési és használati útmutatóval, friss vizsga, illetve pár napja motorolaj+szűrők+fagyálló, vízpumpa, feszítőgörgő, termosztát, vízcső, kiegyenlítő tartály csere, hűtő kívül-belül kitisztítva.

Mostanában volt cserélve: AGM-es akksi, gyertyák, ablaktörlők, xenon izzók, fékek, motortömítések, hátsó gumik, a váltóban wandler(turbina) és szeleptömb felújítás, olaj és szűrőcsere történt. Elől-hátul LED-es helyzetjelzők.

Ha érdekel e-mailban tudok képeket, több infót küldeni.

Előzmény: beniasz (37489)
kiss_atti Creative Commons License 2015.11.15 0 1 37502

A topictárs - valamiért -

 

csalhatatlan érzékkel választja ki az elkerülendő hirdetéseket ...

:-))))

 

De én már nem szólok semmit, vegyen gyorsan valamit, aztán majd itten szereljük.

:-))

Előzmény: Mewo (37501)
Mewo Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37501

Azt azért megnézem, hogy hogyan lesz a 218 lóerőből 280.Átverés az egész hirdetés.

Előzmény: saltanus (37496)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37500

Ő tanulta tőlem:)

Első autójánál mondtam neki, hogy jó-jó,de hozom az a4 lapot:)

Előzmény: kiss_atti (37498)
borgasz Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37499

:)

Előzmény: kiss_atti (37498)
kiss_atti Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37498

össze írtam egy a4-es lapnyi hiba listát.

--

kevesebbet kéne a "Csákmorriclacival" beszélgetned, rögtön nem lennél ilyen A4-es sasszemű...

:-))))

Előzmény: BMW-GMBH (37497)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.11.15 0 0 37497

Pár apróság:

2008-asnak hirdeti, de a végén írja, hogy 2005. ez tipikus magyar félre vezető hirdetés, faceliftesre cserélt ezt azt, de gondolom nem törés miatt:)

A hibátlan állapot mindenkinek más fogalmat jelent. többen jöttek hozzám már hibátlan autóval, és 30 perc alatt össze írtam egy a4-es lapnyi hiba listát.

hibátlan kifejezés, nagyon csalóka.

Előzmény: saltanus (37496)
saltanus Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37496
bandita751 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37495

Szia! Azért váltanék nagyobbra, mert az autó teljesítménye is nagyobb lett, illetve többször is előfordul, hogy megengedett össztömeg közelében teszek meg nagyobb utakat. Egyébként tisztában vagyok vele , hogy a tárcsa behullámosodását jó minőségű tárcsával , ill futóművel lehet megelőzni.

Előzmény: 3.d (37461)
beniasz Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37494

Passat 1.6 :)

Előzmény: HG. (37491)
saltanus Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37493

Azert ez eleg jol egybe van ! ! ! Szep auto !

Előzmény: B.Slim (37490)
HG. Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37492

Hm...

Nekem nagyon gyanús, hogy én ebben az autóban már ültem :)

Előzmény: B.Slim (37490)
HG. Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37491

egy 520i elég lomhácska lehet egy akkora kasztnihoz.

 

az attól függ, miből ül át.

azért egy 170 LE-s 520i még mindig veri a magyar mezőny döntő részét.

Előzmény: 535D (37487)
B.Slim Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37490

Szia!

 

nekem eladóvá vált most. Szólj ha érdekel.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520i_m-_pakett-9463703

 

 

Előzmény: beniasz (37489)
beniasz Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37489

2004-2005, face előtti jöhet szóba. Értem.

Előzmény: 535D (37487)
EEE60 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37488

Fórumot tevesztettél ☺ 

Előzmény: combi27 (37486)
535D Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37487

Habár nem vezettem még, de egy 520i elég lomhácska lehet egy akkora kasztnihoz. Facelift vagy azelőttit nézegetsz? Aux in, gyári retrofitben fillérekért kiépíthető.

Előzmény: beniasz (37485)
combi27 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37486

Nekem még "csak" egy éve van 9-5-ösöm, de nem kell belelapátolnom a pénzt..vagy ha mégis kellene  akkor gondolj bele:

2002-es évjárat, 650 ért vettem..ugyenezen évjárat "használhatóbb és megkíméltebb" 5-ös bömbijei 1.3-1.8 milla között vannak... tehát 650-1.2 milláig ha rákölt valaki,  tökéletes új állapotú autója van..mellesleg a márkával kapcsolatban nincs akkora előítélet :D

Hozzáértős SAAB szervíz is van annyi mint amennyi hozzáértő BMW szerviz :D 

elektronikával semmi gond velük, nem tudom mire gondoltak annó a SAAB-osok..

természetesen vannak kötelezően elvégezendő vagy cserélendő dolgok benne, sőt rendszeresen 5-8 évente tönkremenők is, de egy bömbiben is vannak ilyenek

Az meg hogy megszűnt a márka? (amúgy a gyártási jogokat Kína és Törökország is megvette, csak a SAAB márkanevet nem használhatják) Én nem érzem a hátrányait..alkatrész "dögivel" van hozzá hiszen a motor és segédberendezései az ami svéd (az se mind) , a többi japán, német vagy francia..

Én azt tapasztalom hogy minden kapható hozzá, igaz a források nem annyira a Bárdira és az Unixra korlátozódnak hanem más a márkára szakosodott webáruházra amik Svéd beszállítóktól szerzik be a cuccost..

Előzmény: HG. (37483)
beniasz Creative Commons License 2015.11.14 0 0 37485

Sziasztok!

A közeljövőben szeretnék BMW-re váltani. 2 opció van számításban: E60 520i vagy E90 (318i, 320i). Szigorúan csak benzinesben gondolkodok!

 

Az ötös egy fokkal jobban bejönne (nagyobb szebb), ugyanakkor a 3-mas modernebb (start-stop,aux in). Motorikusan melyik lenne a megbízhatóbb?

 

Előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!