Elvakoltam a vákumdobba érkező csövet de fütyűl.....tehát elötte van a gubanc.....hogyan tovább? a közép szellőzőt hiába szedem ki sztem nem látni semmit? ha a motortérben vakolom el az baj? Egy zöld és egy lila cső megy be azon az ágon.....
Senki se mondta hogy agyhalottak élnének, egyszerűen utálnak vele foglalkozni mert
mindenhez állandóan bontani kell, és például hidegben senki nem fogja neked az elejét lebontani egy izzó csere miatt
mert 50-50% hogy eltörik, akkor meg ki lesz a hibás?
Plusz ha mondjuk egy generátor csere kell, ahhoz le kell engedni a motort (!) mert nem lehet máshogy hozzá férni.
A motorja meg egyszerűen sz@r konstrukció én az enyémet garantált 120e-el vettem, 5000 km-t mentem vele mikor az
egyik henger K.O lett de nem egyedi eset, olyan pici a motor, annyira maximumon van járatva, plusz beszorítva hátul mint régen egy skoda motor.
Turbóval nem volt gond a motor puha sz@r, ha normális felújítást akarsz akkor az 4-5 kiló.
( 200 ért ami van, nem érdemes, annak nem sok értelme van hogy új dugattyúkat tesznek be... legalább túlméretes szett kell stb ).
Jó, nekem úgy lett 2 milla, hogy kárpitot is cseréltem meg üléseket, de mint előbb is írtam, a régebbiek 2000-2002-es évjárat, most mégis
13-15 éves kocsitól mit várjon az ember? Egyedül ami pozitív hogy nem rohad, és kis helyre is elfér.
Viszont, rengeteg videón röhögni lehet hogy mekkora helyre milyen szarul állnak be, addig amíg nem volt, én is röhögtem, aztán rájöttem hogy
krva nehéz beállni vele, egyszerűen szar a fordulási sugara meg minden.
Városon kívül én nem használnám, bár elmentem vele olaszba is buliból, de nem egy életbiztosítás. A tridion cella marha jó, ellen áll egy kamionnak is,
viszont attól még hogy az ilyen kemény, fenntartásaim vannak, mert ha nincs gyűrődási zóna se semmi, nagyobb sebességnél szerintem leszakad minden belső szerv
egy ütközésnél mert nincs ami elnyelje az energiát. Én másod/harmad kocsinak ajánlom maximum, de erre Te is rá fogsz jönni
Üdv! 2000-es évjáratú CLK-n mit nézzek meg ha nem húzza le az ablakot ha nyitom az ajtót (elvileg automatikusan pár mm-t le kellene húznia) becsukás után meg vissza húznia, de nem csinál semmit.. mi lehet az oka ?
Hangos a kipufogód? Chiptuningra vágysz és már léptél is az ügyben? Vagy csak beálltál a nappali menetfény-nagy felni-vágott tető vonalra? Hatalmas bukta lehet belőle, de eláruljuk a megoldást. Tovább »
Hamarabb vennék egy 2004 körüli suzuki swiftet mint egy smartot, elég liberális ez a világ, nem kell, hogy egyel több férfit nézzenek nőnek, vagy langyosvirslinek :)
Ez igen, elég kimerítő volt a tájékoztatás, köszönöm!
Jó, akkor nem "félek" a váltótól. Kirándulós családinak van 2 másik, tényleg csak városi szaladgálósnak kellene, max. 20km-es távra. 25 éve dieselezek, rábeszéltél megint a dieselre.:-)
Én szeretem az autóimat, ezért odafigyelek rájuk, ezért meg is hálálják. Lelkük van!:-) (Tudom, sokan nem hiszik el, mert "csak" tárgyaknak tekintik.)
Köszönöm a tanácsokat! Ha felmerül még vm., majd kérdezlek.
Naaa, azért "vidéken" sem agyhalottak élnek csak!:-))
Izzót, féket "talán" megoldom, de ha ennyit eszik az a kis benzines, ajaj.....:-)
Teljes motorgenerál, v. csak pl. turbó? Azért kérdezek ilyeneket, mert ilyen kicsi motoros autóm nem volt 30 éve, és azt is Honekker emberei rakták össze.:-)))
Jó sokat költöttél rá, így már tényleg nem annyira gazdaságos. "Kint" akarok körülnézni, vadászni, nem sürgős, kivárom a "jó vételt".:-)
bocs az előbb kimaradt, mit értesz az alatt hogy kézi váltó, ha azt hogy a másik autómata akkor nem kell félni, mert mindkettő mezei mechanikus váltó csak robotizálva van, a kézi lökdösést mind két típusú tudja csak az egyik el van látva egy plusz kényelmi funkcióval.
nagy általánosságban ha valaki arra veszi amire való akkor nem fog benne csalódni, vagyis nem egy családi kirándulós. ellenben városban futkozni és 50 km-es körzetbe eljárni dolgozni hibátlan, ha ennél többet vár tőle valaki akkor lebeszélem róla.nyügjei különösebb nincs egy kis odafigyeléssel minden kiküszöbölhető, mint a többi autónál. ha nagyon szigorú szeretnék lenni talán a kábelezése sikerült picit gyengére. motorválasztás szempontjából a gázolajos jobb választás mert tovább bírja a motorja kb400, a benzines 150-ével szemben ellenben a benzines felújitásához nem kell a teljes családi kasszát kiüríteni ha időben elvégeztetjük. benzines 4,5-6l míg a gázolajos megelégszik 3,5-5l el. tudom majd lesz aki ezt cáfolja na őneki nem volt jó a termosztátja. ha túl olcsót veszel a vége úgyan ott lesz mindha egy picivel drágábbat választasz és minden jól működik rajta. vásárlásnál kipróbálásnál az elindulásnál a kuplungra figyelj nem szabad hogyrángasson ezt úgy szokták palástolni hogy nagy gázzal indúlnak. finom gázadásra finoman kell hogy elínduljon minden rángatás nélkül. pár km megtétele után minimum 3 pöttynek kell lenni a höfokmérőn ha nem így van termosztát kuka. csapágyhangok kormányrázás mind a többi autón. további kérdésre szívesen válaszolok.
A legnagyobb motor, amihez még volt kézi váltó, az a 280-as benzines, és a 270-es dízel (nem csak ML-re gondolok). Efelett már csak automata, mert nem bírja.
A konkrét példánál marava más lesz a harang, nem fog passzolni a lendkerék, a kuplung, ...
Mindenben.:-)) Benzines, kézi váltósat szeretnék venni, az mennyire nyűgös, bajai, jó választás-e? Sokszor sajnálom a 210-et rövidebb távokra, (7-10km) ezért gondolkodom Smart-ban, + a parkolás sem gond a picikével.:-)