Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71577

Az normális hogy autopálya tempónál (130), nem megy csak picivel 70 fok fölé a víz? Külső hőm 17 fok, belső 22 volt.

tomsojer Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71576

...nyilván én nem a Prius-szal kapcsolatban tudok tapasztalatról beszélni, most (is) volt egy németországi túrám az Rx-szel és

odafelé nyugisan ráérősen, visszafelé meg vágtázva tettem meg azt az 1000km.-t, volt időm meg lehetőségem tesztelgetni és

próbálgatni, hogy mi hogyan műxik.

 A Prius üvöltéséről meg már más is mesélt. 

Előzmény: DonPrego (71574)
**ADAM** Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71575

Dízelbotrány kapcsán a véleményem az, hogy nincs teljesítmény fogyasztás és/vagy kibocsátás nélkül. Azaz nem lehet szarból várat építeni. Valahol valaki szopni fog. Ha nem a dízeles a kútnál, akkor a kisgyerek, aki rákot kap attól, amit beszív.

Ingyen ebéd nincs.

Ezért mondtam mindig, hogy a benzinmotor őszinte. Vállalja amit fogyaszt és nem kamuzik, nem akar "kisfogyasztású" motor hamis képében tetszelegni. És - melléklesen - nem kerreg, mint az istenverése. Mert ugye hiába nyomják tele a dízeleket hatszáz kiló habbal, hogy bent csend legyen, ha a szomszéd és az egész város, amerre jár az autó, zajban úszik.

 

Szóval a hírben semmi meglepő nincs, annyira meglepő kb. mint Lance Armstrong kerékpáros doppingolási ügye.

 

Légyszi gondoljatok a szmogriadókra és asztmás gyerekeitekre, és vegyetek benzinmotoros autókat :)

 

 

DonPrego Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71574

Állítólag vezetési stílusban is picit mást igényel, hogy alacsonyan maradjon a fogyasztás. Eddig még csak próbaköröket tettem Yaris HSD, új Auris HSD és Prius+-szal. Autopálya még nem jött össze, Toyota fanok meséinek meg már nem hiszek, mert ők képesek 100-110-zel menni autopályán, nehogy 3000 fölé pörögjön a motor, mert akkor jobban kopik. Én meg szeretek beállni 130-ra.

Előzmény: tomsojer (71571)
BmS1 Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71573

Igen, igen, de nem nagyon szabad erőltetni pl. egy Prius II-vel egy már csak egy közepes emelkedőt sem.

Teljesen szokatlanul, magas fordulaton megy a belső égésű motor, nagyon rossz a zajszigetelés, alig várod, hogy kiszállhass.

Az autópályát meg végleg nem ennek az autónak találták ki.

 

Más.

Befszelepek készek.

KV darálva :-)

 

üdv

Előzmény: tomsojer (71571)
DonPrego Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71572

Tempomat úgy hallottam egy sima motornál is nagyban tudja csökkenteni a pályafogyasztást.

Node fejlemény: ma megjött a lábfény repair-kitem, holnap lehet megpróbálom átműteni őket.

Előzmény: tomsojer (71571)
tomsojer Creative Commons License 2015.09.25 0 0 71571

"...Toyota hybrid mantrázás nélkül, mert valljuk be: egy 1000km pályázásnál nem sokat vet latba az elektromos motor..."

 

  Öööö, izé - ez azért nem teljesen van így, mert folyamatos egyenes haladáskor is rá-rátol és szinte a villamosmotorokkal

"mikrotolásaival" tartja stabilan az utazási sebességet. A felgyorsításkor szinte mindent belead majd pedig csak simítja.

Ha pedig tempomattal van beállítva a sebesség, meglepően leesik a benzinfogyasztás mert minden kis rágyorsítást akkuról 

old meg és mesterien tudja kiszámítani a benzin-akku meghajtási arányt. Persze mihelyt túl lódul, már tölt is vissza.

 Igazából egy autópályás csapatás folyamatos rátolás és visszatöltési folyamatokból áll, míg a bezinfogyasztás mérő stabilan

beáll egy pontra.  

Előzmény: DonPrego (71570)
DonPrego Creative Commons License 2015.09.24 0 0 71570

Kíváncsi leszek, hogy a mostani emissziós botrány milyen utóhatással fog járni (Toyota hybrid mantrázás nélkül, mert valljuk be: egy 1000km pályázásnál nem sokat vet latba az elektromos motor): a szabályozás fog engedni az normateljesítéssel, vagy kitalálnak valami új technológiát amivel előáll a kecske meg a káposzta esete.

BmS1 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 71569

Hát még ha napi szinten találkoznál a gagyibbnál gagyibb, szépen csomagolt hulladék megoldásokkal :-(

 

üdv

Előzmény: DVlad (71568)
DVlad Creative Commons License 2015.09.24 0 0 71568

:DDD

 

Elolvastam ezt is, ez egy nagyon lehangoló olvasmány. Vacak irányba halad a képmutató,anyagias, ultrafogyasztó, ostoba világ.

Előzmény: BmS1 (71567)
BmS1 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 71567

Igazad van, "linkeltük" :-D

 

De azonos témának a boncolgatása több eset kapcsán is bejöhet, a BMW-s költségeket illetően érdemes itt is szétnézni.

 

http://www.injektor.hu/technikai-info/109-hogy-is-van-ez-20-nox-csapda-kenmergezes

 

üdv

Előzmény: DVlad (71566)
DVlad Creative Commons License 2015.09.23 0 0 71566

Nekem is tetszik, olvastam volna tovább is.

 

Annak technikai okai vannak, hogy az ilyen esetekben: "...közvetlen befecskendezés miatt (lásd vonatkozó cikkünket) már a szívószelepeket..." nem link a vonatkozás? Többször is előfordult már, hogy tovább kalandoztam volna nálatok, ha...

Előzmény: BmS1 (71563)
BmS1 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 71565

Valami jó kávét addigra beszerzek :-)

Előzmény: granturismo (71564)
granturismo Creative Commons License 2015.09.22 0 0 71564

Remek cikk. H

Hálából meglátogatnálak a jövő héten:-)

 

Előzmény: BmS1 (71563)
BmS1 Creative Commons License 2015.09.22 0 0 71563

Hello Granturismo!

 

Hogy ne csak Neked legyen coupe-d, beújítottam egyet. Igaz, nem olasz.

 

Egyik a kettő közül :-D

 

http://injektor.hu/10-hogyisvanez/205-hogy-is-van-ez-31-a-preszt%C3%ADzs-%C3%A9s-annak-%C3%A1ra-bmw-330-c-vs-peugeot-407-c

 

üdv

sooty Creative Commons License 2015.09.21 0 0 71562

Aham. A klíma nélkülieken ez a görgő nincs rajta,mivel nem kell.

Megoldás: engedd el a klímát és akkor ez a görgő örök életű marad.

 

Előzmény: Joci Kerek (71561)
Joci Kerek Creative Commons License 2015.09.21 0 0 71561

Igen, pontosan erről beszélek!

Előzmény: gyoer (71559)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.09.21 0 0 71560

Ahoy. Kéne jobb első műanyag dobbetét. Mind2. JTD-hez, ha ez számít. Valakinek? 

 

gyoer Creative Commons License 2015.09.21 0 0 71559

A JTD-n egyszer van a rugós feszítő,és azon kívül még a főtengely - Klíma kompresszor levő két műanyag vezetőkerék közül is excenteres az egyik,tehát lehet vele feszíteni.

Szerintem erről lehet szó.

Előzmény: sooty (71558)
sooty Creative Commons License 2015.09.20 0 0 71558

Eléggé benne vagyok mostanság ebben, de nem értem, hogy mire gondolsz amikor azt mondod két szíjfeszítő.

Milyen kettő, hol?

Előzmény: Joci Kerek (71555)
Joci Kerek Creative Commons License 2015.09.20 0 0 71557

Kicsit túl bonyolítottnak gondolom ezt a megoldást...... Ma perselyeztem meg a partonos feszítőt..... Halkan megjegyzem, imádom ezt az autót, és tényleg nem akarom megbántani a tervező urakat, de azért ezt más autógyárak egyszerűbben oldják meg, úgy, hogy a büdös életbe sem kell cserélni...... 24 éve vezetek..... de még sosem cseréltem egy autómban sem, pedig mindegyik fölötte volt az évi 50.ezres futásteljesítménynek..... tettek volna bele egyet, de azt valami normálisat.....

Előzmény: JAMIE222 (71556)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 71556

Talán mert az egyik feszít, a másik vezet....egy kellő hosszon szabadon futó ékszíj érdekes lengéseket tud produkálni terhelésváltáskor, jobb azt nem tesztelgetni.Amúgy meg tökmindegy, felteszem nem akarod átalakítani, hogy spórolj.

Előzmény: Joci Kerek (71555)
Joci Kerek Creative Commons License 2015.09.20 0 0 71555

Sziasztok! azt meg tudja mondani valaki, hogy a 2.4 jtd Kappában, mi a pékrolónak van kettő darab hosszbordás-szíj feszítő?

BmS1 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 71554

Urak

Rövid off, csak hogy pörögjön a topic.

 

Bő 4000 km-t gurultam, kicsit szétnézve újra Olaszhonban. Meglepő volt a két évvel ezelőtti állapothoz képest a Kappák számának drasztikus csökkenése, sőt, Thesisből is csak keveset láttam. Felső középkategóriában, nagy kategóriában gyakorlatilag alig-alig van olasz autó, az utód nélküli Thesis, 166-os megszüntetése ezt eredményezte. (A drága, kisszámú sportautót nem tekintve)

Volt néhány érdekesség. Úgy 40 éves Fiat taxi, tetőtől megszabadítva. A sofőr vidáman telefonál a szűk, kacskaringós úton Caprin.

 

Európa (talán) legszebb (de talán legveszélyesebb) útja vezet Amalfiba.

 

Dugultam :-D

sooty Creative Commons License 2015.09.18 0 0 71553

Mondjuk most 22ért találtam már újat, kérdés, hogy valóságban van-e, vagy csak véletlenül fen tmaradt a honlapon.

Előzmény: sooty (71552)
sooty Creative Commons License 2015.09.18 0 0 71552

Gondoltam rád, hallottam jó, hogy jó áron adod a dolgokat.

Veszek felújító készletet, megpróbálom azzal helyrehozni. Ha nem megy megkereslek.

 

Mondjuk ha a 25.4-est fel lehetne szerelni akkor vennék újat. Már egy csomó alkatrész új ezen a kocsin, miért pont a fék ne lenne az.

Előzmény: probody (71551)
probody Creative Commons License 2015.09.18 0 0 71551

Nekem van bontott ha érdekel harmad áron 23.8-as. A benzinesekben is ez a méret van.

Előzmény: sooty (71550)
sooty Creative Commons License 2015.09.18 0 0 71550

Valószínű a JTD főfékmunkahengere a sok állásba belefáradt és megadta magát. Azt néztem, hogy a TDS és a JTD-é ugyan az, mindkettő 23.8mm-es dugattyúval szerelt. (arany áron van az új, még kedvezménnyel is.)

A 166-é 25,4-es dugattyúval szerelt. Szerintetek mi van, ha egy ilyen kerül fel a kappára? Természetesen a kérdés akkor érvényes, ha a felfogatási pontjai egyeznek. Na de mi van ha egyezik? Mi lehet az előny/hátrány. (ez egyébként elérhető áron van)

Pepi 517 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 71549

Szia! bocsi hogy most válaszolok de be vagyok havazva,bontottak,de kevés km-es autóból való,telcsiz rám,06 30 9621-361,üdv Pepi.

Előzmény: oktatókappa (71548)
oktatókappa Creative Commons License 2015.09.17 0 0 71548

Valamelyik új? A zölddel megfestett nem bontott? Mennyiért adod az újat?

Előzmény: Pepi 517 (71534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!