Megrendeltem egy új EGR szelepet (BMW 3 E90 320D M47 2007) mert az enyémnek rossz a membránja. Alvázszám alapján hozták, de nagy meglepetésemre nem stimmel:-(
A neten nézelődve sajnos én is olyanokat láttam mint amit hoztak, EGR hosszú házzal, olyan hosszú mint az enyémnél a fojtószelep és az EGR együttvéve.
Alvázszámom: WBAVC 31000VG22291
Az az érdekes, hogy a kocsimon az EGR előtt egy fojtószelep is van, a háza össze van csavarozva három csavarra az EGR házával.
Nézegettem a neten és totál hasonlót találtam mint ami nekem volt/van. de az BMW 5 E60 gépnél, lehet hogy nem az eredeti van nálam?
De a vezeték köteg is szépen oda megy a fojtószelephez, buherációnak semmi nyoma
Valaki esetleg tudna segíteni a beazanosításban?
Nekem ez kellene:
Az alumínium házon ezeket olvastam le, hátha segíthet:
Gépjármű nem ismeri fel hogy diagot dugtak rá csak azt hogy a kocsi áll nem mozog és ilyenkor nem engedi a fordulatszámot kb 2700 fordulatig csak. Nézétek meg az AUTODATÁT úgy hozza a leszabályzási fordulatott hogy 2700-5200 ig. Ha elér egy bizonyos sebességet kb 7 km/h akkor már lehet pörgetni.
ez már nem újdonság régen a mercedesek némelyik tipusa volt ilyen hogy álló helyzetbe nem lehetett szétporgetni csak ha benyomtad a kuplung pedált.
Azt nem hinném, hogy felismeri, ha mérik, de azt tudhatja, hogy áll az autó, + diagolják, és ez semmi jót nem jelent, tehát ilyenkor a szabadgyorsításhoz is más bef. szöget, vagy mennyiséget ad ki, mert sanszos, hogy mérnek közben.
Mozgó autónál meg hadd szóljon, a dpf majd megfogja...
SK vélemény, majd jön no holy, a Bitmester, oszt jól megszakérti:-D
olyan berendezéssel látta el, amely felismeri, ha környezetvédelmi vizsgálatot végeznek az autón. Ekkor beszabályozza a károsanyag-kibocsátást, amely látszólag megfelel a normáknak. A teszt végeztével azonban visszaáll az alapállapot""
jo nagy kacsa lesz ez.
hardveresen el nem tudom kepzelni a kialakitasat, (eszreveszi hogy csovet dugnak a kipuffba ? )
szoftveresen meg csak-csak.. de ez akkor sem igy mukodik.
nincs olyan dizel ami felismeri a bemelegitesi fazist, 2-3-4 padlos gyorsitast, es ezen kozben tisztara pucovalja a komplett kipufogo rendszert.
szvsz trukk lehet van amivel kijatszak az euro x limitet.. de hogy ezt nem igy, abban nagyon biztos vagyok.
'98 as 1.4 es 8 szelepes Renault kangoo szívat mostanában. Korábban egy szerencse folytán olcsón szereztem bele akkor alig 60e KM es hasonló Clio motort (1.4 benzin 8 szelep E7J széria), simán belement 3 évig gond nélkül futott vele. Mostanában viszont kb 30 perc vezetés után leáll 2 henger a 4 ből, viszont amint visszahűl újra jár mind. Gyertyák cserélve, gyújtótrafó cserélve, ill. az összes vezetéket/csatlakozást átnéztem, de a hiba továbbra is fenn áll. Valaki találkozott már hasonló jelenséggel? Mi lehet a felelős?