Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sunny65 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145563

Sziasztok!

 

Megrendeltem egy új EGR szelepet (BMW 3 E90 320D M47 2007) mert az enyémnek rossz a  membránja. Alvázszám alapján hozták, de nagy meglepetésemre nem stimmel:-(

A neten nézelődve sajnos én is olyanokat láttam mint amit hoztak, EGR hosszú házzal, olyan hosszú mint az enyémnél a fojtószelep és az EGR együttvéve.

Alvázszámom: WBAVC 31000VG22291

Az az érdekes, hogy a kocsimon az EGR előtt egy fojtószelep is van, a háza össze van csavarozva három csavarra az EGR házával.

Nézegettem a neten és totál hasonlót találtam mint ami nekem volt/van. de az BMW 5 E60 gépnél, lehet hogy nem az eredeti van nálam?

De a vezeték köteg is szépen oda megy a fojtószelephez, buherációnak semmi nyoma

 

Valaki esetleg tudna segíteni a beazanosításban?

 

Nekem ez kellene:

 

Az alumínium házon ezeket olvastam le, hátha segíthet:

7.00450.00 Pierburg 07T-194. 7 804 380 BMW

cella8 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145562

Gépjármű nem ismeri fel hogy diagot dugtak rá csak azt hogy a kocsi áll nem mozog és ilyenkor nem engedi a fordulatszámot kb 2700 fordulatig csak. Nézétek meg az AUTODATÁT úgy hozza a leszabályzási fordulatott hogy 2700-5200 ig. Ha elér egy bizonyos sebességet kb 7 km/h akkor már lehet pörgetni.

 

 

ez már nem újdonság régen a mercedesek némelyik tipusa volt ilyen hogy álló helyzetbe nem lehetett szétporgetni csak ha benyomtad a kuplung pedált.

Előzmény: cam aro (145558)
H__G Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145561

...mert gyanítom, amit sokan: hogy sokkal nehezebb.

Tenni nem tudok semmit, de jó tudni.

Előzmény: cam aro (145560)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145560

..but why... 

==

Előzmény: H__G (145559)
H__G Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145559

Urak,

 

féloff, de Ti talán tudjátok,hol lehet autó tömeget méretni?

 

Olvasom a tesztekben, hogy a totalcar-osok is állandóan csinálják.

 

Egyszer begördültem az intermetal-hoz Csepelre, de elhajtottak, és a hídmérlege várakozó teherautó rengeteget látva nem is erőltettem...

 

Köszönöm előre is!

 

cam aro Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145558

amely felismeri, ha környezetvédelmi vizsgálatot végeznek az autón.""

 

na jo, ez lehet megint az en bunom. 

kornyezetvedelmi vizsgalatrol nem egy utszeli labor jutott az eszembe, hanem az idoszakos muszaki/emisszio  vizsgalat. 

ott, konkretan az alatt a 2-3 padlogazas gyorsitasnal erre a rendszer atbacasra semmi eselyt nem latok. 

de sot, sok tobb  kormot. 

 

A csalás lényege szerintük az, hogy a Volkswagen a kétliteres, négyhengeres dízeleket egy olyan berendezéssel látta el,""

 

na.

mert mas cr motorja nincs is a vw-nek...csak a ket lityis, s4. .. 

szerintem itt betettek egy barmi cikket a forditoba.. azt kiss. 

ujsagiras letudva. 

egyefene. 

=============================

 

Előzmény: kormi07 (145557)
kormi07 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145557

Azt nem hinném, hogy felismeri, ha mérik, de azt tudhatja, hogy áll az autó, + diagolják, és ez semmi jót nem jelent, tehát ilyenkor a szabadgyorsításhoz is más bef. szöget, vagy mennyiséget ad ki, mert sanszos, hogy mérnek közben.

Mozgó autónál meg hadd szóljon, a dpf majd megfogja...

 

SK vélemény, majd jön no holy, a Bitmester, oszt jól megszakérti:-D

Előzmény: cam aro (145556)
cam aro Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145556

azt a reszet nem ismerem. 

itt még nem dugnak csak csovet. 

 

de jo, oke , megdugjak a diagot. 

ecu felismeri a merest, vissza all euro2-rol euro8-ra.. 

es ? 

dizelnel csak! fustot mernek.. atlathatosagot.*  

gondolod  2-3 gazfrocsnyi merest nem vagna teli koromal egy alacsonyabb emissziora vissza allt kipuff rendszer ?

 

* lehet itt a bibi.

lehet amerikai kollegak ott californiaban nem csak fustot mertek.  :?

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (145555)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145555

És ha a diag csatira dugást nézi? Simán meglehet, csak a kommunikációt kell figyelni.

Előzmény: cam aro (145553)
cam aro Creative Commons License 2015.09.19 0 1 145554

megkollene dugni a 16 labost,

..hatha kiderulne belole hogy az ecu mit gondol errol az egeszrol. 

 

ez igy befecsi, gyujtas, motor vezerlo.. mecha hiba.. barmi lehet. 

Előzmény: Miska12 (145552)
cam aro Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145553

olyan berendezéssel látta el, amely felismeri, ha környezetvédelmi vizsgálatot végeznek az autón. Ekkor beszabályozza a károsanyag-kibocsátást, amely látszólag megfelel a normáknak. A teszt végeztével azonban visszaáll az alapállapot""

 

jo nagy kacsa lesz ez. 

hardveresen el nem tudom kepzelni a kialakitasat, (eszreveszi hogy csovet dugnak a kipuffba ? )

szoftveresen meg csak-csak.. de ez akkor sem igy mukodik. 

nincs olyan dizel ami felismeri a bemelegitesi fazist, 2-3-4 padlos gyorsitast, es ezen kozben tisztara pucovalja a komplett kipufogo rendszert. 

 

szvsz trukk lehet van amivel kijatszak az euro x limitet.. de hogy ezt nem igy, abban nagyon biztos vagyok. 

Előzmény: Quattroman (145551)
Miska12 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145552

Sziasztok!

 

'98 as 1.4 es  8 szelepes  Renault kangoo szívat mostanában. Korábban egy szerencse folytán olcsón szereztem bele akkor alig 60e KM es hasonló Clio motort (1.4 benzin 8 szelep E7J széria), simán belement 3 évig gond nélkül futott vele. Mostanában viszont kb 30 perc vezetés után leáll 2 henger a 4 ből, viszont amint visszahűl újra jár mind. Gyertyák cserélve, gyújtótrafó cserélve, ill. az összes vezetéket/csatlakozást átnéztem, de a hiba továbbra is fenn áll. Valaki találkozott már hasonló jelenséggel? Mi lehet a felelős?

 

Köszi a segítséget.

 

Misi.

Quattroman Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145551
ferixa Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145550

Ez az. Csak hétfőn tudom megnézni.

Előzmény: novothauto (145549)
novothauto Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145549

Ha ez az:

 

Előzmény: novothauto (145548)
novothauto Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145548

Van magyar nyelvű gyári könyvem hozzá, de 38 mega.

 

 

Előzmény: ferixa (145546)
novothauto Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145547

En a can vezetekelre gondoltam.

Előzmény: ferixa (145546)
ferixa Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145546

Szivattyú sodort madzagját szemrevételeztem a fényszóró alatt. Rendben.  Tovább nem jutottam egyéb tennivalók miatt. Kapcsolási rajz jól jönne. Köszi!

Előzmény: novothauto (145541)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145545
Előzmény: JAMIE222 (145533)
triunguis Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145544

mica-r

 

Majd ha lesz időd ne felejts

 

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145543

Elnézést, de nem voltam gép közelbe a napokban.

Válaszoltam mindenkinek aki írt a műszerekkel kapcsolatban.

dane Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145542

Köszi a választ, azóta volt fékfolyadék csere, meglátjuk van-e változás.

A turbót nem tudom mire vélni, az utóbbi két hétben jelent meg ez a probléma, csak nem értem a hang okát, miért gázelvételre ad hangot?

Gázelvételre mi változik meg egy diesel motorban?

Van benne elvileg fojtószelep, de az úgy tudom csak leállításkor működik.

Előzmény: mica-r (145510)
novothauto Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145541

Nézd meg (mozgasd meg) az ABS vezérlőben a bemenő és kimenő CAN

vezetékeket, szokott ott kontakthiba lenni a lábaknál (kitágulnak).

 

Olyan is volt párszor, hogy a sodort érpár zárlatolt össze. Kösd le a vezérlők

steckereit és mérj bele multival. Nézd meg a motortéri központi elektronikánál is.

 

 

Illetve menekülj!

 

 

Előzmény: ferixa (145539)
skorpio3 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145540

Sziasztok!

 

Citroen C5  Hydractiv rugózás.

Járatni kelleme a hidropumpáját, hogy felemelkedjen, szállítani lehessen.

Áram ott van a csatiban, a vezérlőszálon milyen jel érkezik az inditáshoz?

Sima akkufesz, vagy impulzus, vagy...?

ferixa Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145539

Sziasztok!

Scudo 2008 , RHK motor. 

Kormányszervo elment. Hibakódok: F036  kommunikáció a vezetőoldali ülés vez egységgel adatátviteli hiba

                                                      F047  CAN kommunikáció az elektromos szervokormánnyal hiba felismerve

 

Most akkor merre? Ezeket nem igazán ismerem.

 

Köszi

 

ferixa

novothauto Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145538

Üdv!

 

Ha valakinek kel kb 300 liter fáradtolaj, írjon!

 

 

 

JAMIE222 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145537

Rosszul tudod.Annyiban esetleg árnyalható a dolog, hogy az enyém Outback, de nem gondolnám, hogy ezen a téren lenne eltérés a mezei Legacyhoz képest.

Előzmény: varjúistván (145536)
varjúistván Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145536

A legacy (legjobb tudomásom szerint) állandó összkerékhajtású. Azt biztos nem lehet kikapcsolni egy biztosítékkal.

Előzmény: JAMIE222 (145527)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 145535

Sima elölkaparósként fürgébbnek tűnik közúton.Ugye  ritka az, amikor szükség van az AWD-re.

Előzmény: 409 (145534)
409 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 145534

"Necces lehet ezt állandóan használni, amikor nincs szükség AWD-re?"

 

 És ez miért lenne jó?

Előzmény: JAMIE222 (145527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!