Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B.Slim Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36953

Sziasztok!

 

Eladó egy garanciális (1év) LUK kettőstömegű lendkerék. Amikhez jó:

BMW E46 (3-as széria)

325ci 2000.09- ,325i 200.09-2005.02, 325ti 2001.06-2005.02, 330ci 2000.06- ,330i 2000.06-2005.02, 330xi 2000.06-,

BMW E60/E61 (5-ös széria)

520i 2003.07-2010.03, 525i 2003.09- 2010.03, 530i 2003.07-2010.03,

BMW E83 (X3)

2.5i 2004.01-, 3.0i 2004.01-

BMW E53 (X5)

3.0i 2000.05-

BMW E85 (Z4)2.5i 2003.02-, 3.0i 2003.02

 

Irányár: 99e HUF

 

akit érdekel írjon: varga_balazs@icloud.com

 

Jancsika0222 Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36952

Szia,

Köszönöm. Business kell, az már kiderült. Köszi a képet, ez nagy segítség lesz... Nem baj, ha nem magyar, csak működjön :)

 

Előzmény: gsc77 (36946)
Jancsika0222 Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36951

1 állásos a CD, közös a meghajtó. Szóval business kell. Megpróbálok szerezni... Köszönöm.

 

Előzmény: ati530d (36947)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36950

30d facelift elektronika,arra meg vettek vadonatúj turbót az elektronikájával így maradt meg bcsabán.

kb 400km-ként regenerál ami totál optimális csak ugye olyankor visszaesik a teljesítmény míg nem állítom és indítom újra nem akar "visszaerősödni",egyébként hibátlan sima precíz az öszhang 

Előzmény: tocsa_bmw_e34 (36949)
tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36949

Köszi a választ! Elektronikát honnan szereztél? 25d elektronika ment rá vissza? Elvileg a faceliftes 25d már erősebb nem a 177LE.

Szerintem a facebook-os e60/61 topic jobban pörög valóban.

Az abszolút igaz lehet, hogy sok az öreg motoros, csak lusta és/vagy szászor leírta már és nem akarja többet. 

Előzmény: Törölt nick (36942)
ati530d Creative Commons License 2015.08.27 0 0 36948

Nekem a professional navit magyarosították,frissítették lemezt írtak és tökéletes!

Nem publikus az e-mailod.

Előzmény: Jancsika0222 (36941)
ati530d Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36947

Hány olvasó nyílása van a navidnak?Ha 1 akkor business,ha 2 akkor Professional navi lehet.Az 1 olvasós cd-t olvas ,a 2 olvasós

dvd-t.

Előzmény: Jancsika0222 (36941)
gsc77 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36946

Szia!

 

 

Az első kérdés, hogy az eredeti DVD-n "Professional" vagy "Business" felirat van? Ez a kettő nem keverhető, ha jól tudom. (az én autóm 2008-as E61 Prof navival). A DVD-n sok könyvtár és és file van, a főkönyvtárról és a térkép mappáról csináltam képernyő mentést.

Esetleg egy fejtisztítás segíthet (kapható ilyen spec CD/DVD).

Én még azt tapasztaltam, hogy új DVD esetén kiírja, hogy új DVD verziót észlelt, kapcsoljam ki, várjak öt percet majd vissza.

A magyarosításról nem tudok sokat (én angolul használom), de szerintem gyári (BMW) firmware csere kellene hozzá, de ez csak tipp.

 

 

Üdv: G.

 

Előzmény: Jancsika0222 (36941)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36945

Nem,hidd el,h csak bekukkolás van az ezerrel...amit abszolút nem értek.besérdődtek páran még 1-2éve,h "más átlag" is hozzájuthat e60-hoz

Előzmény: madottati (36944)
madottati Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36944

Nem lehet, hogy csak szimplán nyár van és uborkaszezon? Mondjuk nem figyeltem mostanában a topikot, hogy mennyire van pörgés. 

Előzmény: Törölt nick (36943)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36943

Azt meg megintcsak nem hiszem el,h egy hozzáértő sem olvas be ide,igenis beolvas egy jó pár régi e60 fórumossal csak ugye ők már kinőttek innen és úgy vannak vele sz@pjatok csak csozék...pedig pitiáner filléres bajuk van sok esetben ebben is biztos vagyok...

vagy mert némejikünknek élesebb volt párszor a modora???és akkor mi van?,nem vagyunk egyformák.

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36942

Igen,valóban nem szerencsés más elektronikát más turbóval párosítani,viszont a gyárinak 3  vagy négy lába is szakadt volt amit nem lehet megcsinálni normálisan,,,és mivel ugye venni nem lehet mert csak kompletten adják turbóval,bepróbáltunk egy facelift dupla lábas módosított forrasztásút amivel tökéletesen működik míg nem regenerál(igaz nem olyan bika mint a gyárival de jobb az összhang😊,leállít majd újból hibátlan következő regenerálásig.Most felfrissítik az utó teljesen softveresen holnap,majd beírom mi lett.

Előzmény: tocsa_bmw_e34 (36940)
Jancsika0222 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36941

Sziasztok,

Írtam ezt a kérdést pár napja, de semmi. Tegye már meg, hogy valaki válaszol... Ha bárkinek van navigációs DVD-je, légyszi nézze meg, milyen fájlok vannak rajta, és mi a kiterjesztésük.

Köszi!

2005/E61

----------------------------------------------------------

Sziasztok.

2005-ös, külföldről hozott E61-es navigációjával kapcsolatban lenne szükségem segítségre. Jelenleg a navi üres, van ugyan hozzá cd de nem olvassa. Magyar nyelvű navigációt szeretnék, lehetőleg teljes Europa térképpel. Utánolvastam már, hogyan kellene és mit kellene kiírni, de azt sem tudta beolvasni.

Légyszi segítsetek, milyen kiterjesztésű fájlt tud olvasni egyáltalán? Esetleg az idrive-on kellene valamit állítanom?

Előre is köszi.

 

tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 36940

dynaudio:  Olvastam, hogy vezérlő elektronikát cseréltél? Hogy is ment ez a dolog? Ki csinálta? Elvileg az elektronika az adott turbóhoz van párosítva, ha jól tudom.

Nekem is volt elektronika hiba, egy szál vezeték volt elszakadva azt javították. A jelenség hasonló mint neked forrasztás után kicsit gyengébb, de kiegyensúlyozottabb. Aztán erőtlen valszeg regenerált vagy franc tudja (itt mondtam, hogy felgyújtom) majd újra indul és minden a régi, még elektronika javítás utáni állapot és megy mint barom!

Előzmény: Törölt nick (36939)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36939

Sz@pás!

ismét begyengűl az autó (nem éppen annyira mint a turboszabályzó elektronika hibával),viszont most teljesen egyértelmű,h mikor-hogy.

szóval csak regeneráláskor gyengűl le és kb. 10-20 km után mikor befejezi a regenerálást nem jön vissza az ereje csak ha leállítom és újraindítom autót.

Segítsen már valaki mert itt csak találgatnak.....

 

ati530d Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36938

Csak azért gondoltam kartergáz szűrőre,mert az a levegőcső a szívott oldalon van, és olajköd kívülre másként nemigen kerülhet szerintem.

Előzmény: EEE60 (36931)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.08.25 -1 0 36937

Most vettem infiníti gumit,made in China!!! És akkor mi van?! Motorra,kötelező prémium márka mert az kétkerék! 

Előzmény: EEE60 (36930)
bandita751 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36936

Sziasztok! Tud valaki jobbos fényszórót , aminek szép a plexije? Lehet halogén is , törött fülű , belsőhibás hiányos stb. 2004 E 61 be kellene donornak. Üdv

hadam55 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36935

Mit cseréltél pontosan? Esetleg egy cikkszámot tudsz írni?

Gondolkodom rajta, hogy esetleg megpróbálom én is...

Előzmény: Törölt nick (36883)
combi27 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36934

mi van? szálaszakadás egy hét múlva bármilyen új gumin? na azt hiszem itt be is fejezem..pláne mert mondjuk aki szerint egy egy Barum annyit ér mint egy  Nankang ...

 

olvass csak visszafele hogy kik nem adnak "annyi" pénzt egy gyári minőségért?  mert sok, mert inkább eladom a kocsit? :D

Előzmény: EEE60 (36930)
fo_lo Creative Commons License 2015.08.25 0 0 36933

Sziasztok. Kplungbol ki a gyári beszállító? Kezd magasan fogni, nem szeretnem ha valahol egyszer-csak el fogyna alóla 

madottati Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36932

Én mondjuk először le akartam cserélni mind a négyet, de a hátsóban is lenne még két szezon, minek dobjam el, inkább nézek előre kettőt, hátha találok a neten.

Előzmény: EEE60 (36930)
EEE60 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36931

Igazad van, de mivel a kartergáz szűrőben 20 ezer km sincs, azt kizártuk. Meg lett tisztítva, pár nap múlva kiszedjük, hol fújhat ki. Köszi szépen a tippet! : )

Előzmény: ati530d (36929)
EEE60 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36930

Újan vettem minden gumimat, Defekttűrőben 5 garnitúrát használtam eddig el. Mostani kocsimon is pár hete találtam egyet kocsimosás közben (245/35/20" (nagy örömömre). Szóval bármennyire vigyáztam is mindig voltak ilyen puklisodások. Soha semmi más gondom nem volt vele, nem veszélyeztettem senkit. Szépen lekopott eldobtam. Túllihegitek a dolgot, több gumis véleménye alapján ismétlem: Az RFT-s gumi ha nem ereszt, nem szakadt ki az oldalfal, nem ráz akkor nyugodtan mehetsz vele. De ettől bárki cserélje le ha úgy érzi. Ilyenkor szokott egy hét múlva újabb pukli keletkezni az új gumin. : ) Persze aki nem ismerős gumist kérdezi azt fogja hallani, ó hát hülye vagy azonnal vegyél tőlem szépen újat. 

Amúgy meg ilyen felfogással az veszélyezteti más életet aki szarrá kopott gumival jár, aki ilyenkor is téligumit használ (vagy télen nyárit), aki Nankang Barum és legolcsóbb társait veszi, vagy aki megveszi a más által már ledobott használt ismeretlen múltú gumit. Vagy aki bontott alkatrészt szerel a kocsijába és sorolhatnám. 

Szóval ha valami csoda folytán mégis ledurran alólam az RFT-s gumi a pukli miatt, azonnal tudatni fogom itt. (Már belevertem azóta 20 e km-t.) Nem akar szétdurranni a rohadék pedig tolom neki rendesen.

Előzmény: combi27 (36925)
ati530d Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36929

Ha jól veszem ki a képből a levegőszűrőből a turbóra menő csövön a kartergáz cső csatlakozásánál van olajosodás.Szerintem először tisztítsad le,majd használd és nézd meg pontosan hol kezd olajosodni először!(Mikor cseréltél kartergáz visszavezetőt?)

Előzmény: EEE60 (36913)
madottati Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36928

Sziasztok! Köszi a hozzászólásokat! Eléggé kicsi pukli volt és a gumis is azt mondta, hogy menjek haza nyugodtan, de cseréljem majd le. Szépen lassan óvatosan hazagurultunk, mert sehol nem kaptam a környéken 18 -as felnire gumit. 

Mivel még két szezont is kibírna a hátsó gumi, így inkább keresnék, hátha van valakinek eladó 2db pirelli p zero nyári 245/40 R18 RFT.

 

 

iKereskedo Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36927

Én mentem sokat puklis gumival, ovatosan, és nem lett bajom belőle. de persze leh, hogy csak szerencse. Füredről azért hazajönnék vele.

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36926

Nem semmi..

mondom ha kilóméterenként százezret fizetnének sem mennék egy lépést sem kipuklisodott gumival.

igénytelenség mellett kőkemény felelőtlenség is.

Előzmény: EEE60 (36923)
combi27 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36925

Szálszakadás oka lehet továbbá (ezt nem én mondom hanem a Pirelli :D  ): Egy szeg vagy valami vékony hegyes tárgy a felső rétegbe fúródott, úgy, hogy nem lyukasztotta át teljesen, hanem megállt a belső réteg előtt. A kerék forgása közben pedig szépen addig passzírozta a tárgyat amíg egy szép nagy üreget vájt a két réteg között, majd mint aki jól végezte dolgát kiszállt a játékból...természetesen a sós, latyakos lé, meg az esővíz,  mosóvíz  ezen az apró lyukon beszivárgott az üregbe és az acélszálakat addig-addig korrodálja, amíg az egyik egyszer csak elszakad...

 

 

 

a kitüremkedés, dudor attól keletkezik, hogy a belső levegőnyomást már csak a belső légzáró, ill. a külső burkoló réteg tartja bent, a vázszerkezet visszafordíthatatlanul megsérült. Az ilyen abroncsot haladéktalanul ki kell cserélni. A szálszakadás nyomán keletkező dudor nem szépséghiba, szakszerű javítása nem lehetséges!

 

speciel én nem kockáztatnám a saját vagy épp egy szembejövő autós családjának az életét ezzel...

Előzmény: EEE60 (36924)
EEE60 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 36924

Amit írtak a srácok, az igaz a sima gumira. Amúgy ez a legmárkásabb, legdrágább gumikkal is megtörténhet, vehetsz bármit akkor is előfordulhat (csinos kis úthiba elég hozzá). Emiatt nem kell beszarni, és azonnal rohanni a gumishoz. (Persze ha ereszt, vagy kiszakadt az oldalfal, vagy beráz a futóműbe akkor cserélni kell.) Rft-s guminak a legerősebb része az oldalfala. Aknára is állhatnál vele. : )

Előzmény: madottati (36919)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!