Köszönöm!Én is valamilyen külső hőmérséglet érzékelőre gyanakszom mivel csak nagy melegben játsza ezt!Valahol be tudják ezt mérni hogy melyik lehet az?Mivel cseréltem már trafót,kábeleket,alapjárati motort,holtpont jeladót is!Csak bosszantó hogy ezek után még mindíg van valami!
Ha jól értem, akkor nem kell várni, hogy lehűljön, egyből beindul, csak nincs alapjárat ilyenkor.
Ez lehet alapjárati motor vagy gyújtás kimaradás. Mondjuk azt érezni, ha nem megy egy henger.
Az alapjárati motor is megszorulhat melegben. Nekem 1x az asszony fulladt le egy kereszteződésben és utána beindult, pörgött mint az állat, majd leállt. Ezt játszotta folyamatosan. Úgy kellett menni érte. Kicsit megpiszkáltam, kocogtattam és rendbejött.
Érzékelők közül a MAP szenzort érdemes még megnézni. Így látatlanba több ötletem nincs.
Az aksi új 62AH-ás!De miután leáll beindul,csak ismét gázelvételnél lefullad!Szóval vadregényes volt tegnap a csúcsforgalomban jönni vele!Nem tudom mi nem bírja benne a meleget lehet valamelyik érzékelő,csak melyik lehet az!
Még egy dolog jutott eszembe, ami csinálhat ilyen hibát. Az akkumulátor melletti vészkapcsoló, ami ütközéskor elveszi a táplálást az üzemanyag-befecskendezőtől és a tápszivattyútól.
Érdemes megkocogtatni egy csavarhúzó nyelével és visszanyomni.
Az a piros valami az. Felülről jó erősen be kell nyomni a közepét :-)
Esetleg a csatlakozóit is érdemes megnézni.
Nekem 1x olyan hibát csinált, mintha lemerült volna az akkumulátorom. Alig forgatta, csak küszködött, nem indult. Véletlenül ezt is megnyomkodtam, kattant és azóta is rendesen működik az autó. Az akksinak semmi baja.
Tudna valaki segíteni? Az autót naponta használom, az elmúlt három hétben kb. ötször játszotta el (teljesen véletlenszerűen) a következőt: Menet közben észrevettem, hogy le akar fulladni, hiába nyomom a gázt, nem történik semmi. Olyan, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Félreállok, mire leálltam, már le is fulladt a motor. Próbálom indítani, 8-10 próbálkozásra sem történik semmi, legfeljebb enyhe benzin szag az utastérben. (Az önindító forgat rendesen, de a motor csak nem "kapja el".) Aztán egyszer csak (néhány keresetlen kifejezés után) beindul, és mintha mi sem történt volna: napokig megint semmi gond vele. Gondoltam rá, lehet, hogy ki kellene cserélni az üzemanyagszűrőt? 1.4-es 8 szelepes Thalia, 7 éves, 130.000 km-rel. A könyv szerint 240.000 km-nél kell cserélni. Ti is így gondoljátok?
Akkor javasolták az FHP-jeladó tisztítását, megcsináltam, azóta nem volt (ilyen) gondom.
De csak nagy melegben van ez a jelenség,teljesen összeomlik amikor leveszem a lábamat a gázról!Ha nincs ilyen hőség nincs ez a gond!Volt a jeladó is cserélve ERA lett annak ideén bele téve de ugyan ezt eljátszotta!
A felső holdponti jeladó nem igen lehet rossz, esetleg szennyezett. 2 db. 6-os csavar fogja a blokk oldalán. Stekkert leveszed, bekontaktozod. 2 db. 6-os csavar kicsavar, jeladó kihúz, és általában a mágnes összeszedi a fém forgácsokat, ezt kell lepucolni róla.
Ma ismét szembesültem a bosszantó jelenséggel a nagy meleg hatására megint leáll a thalia minden lassításnál!A fordulat leesik hiába gázadás berángat leáll! Valaki járt már így ha igen mi volt a gond! Köszönöm a segítséget!
üdv mindenkinek milyen minőségű motor olajat szoktatok használni tháliához ami be vált,még egy kérdés szedett-e már valaki ki fűtő radiátort és hogyan?
Sziasztok, Renault Thalia 1.4 (2005-ös) kocsim van, melegben megadja magát, teljesen váratlanul, akár menet közben leáll a motor.Ha felnyitom a motorháztetőt 5-15 percre, egyszer csak beindul. Mi lehet a baj?
És ott mechanikai terhelésnek is ki van folyamatosan téve, ahogy nyitogatom a tároló fedelét. És simán lehet lánggal forrasztani vele, nagyon egyszerű.