Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 20969

Egy is elég ha hiány szakma ! Persze a nyelvtudása nélkülözhetetlen.  

Sajnos a Kanadai állam malmai nagyon lassan őrőlnek így

Legalább 4-5 év mire feldolgoznak mindent és a kezedbe kapsz egy letelepedési engedélyt ! 

Előzmény: Balthazor Hellman (20968)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20968

A letelepedést segítő dolog lehet a fejenként két diloma, nyelvtudás, zökkenőmentes előélet...

 

De ez csak amolyan ötlet... A kirándulást még lehet, hoyg egyszer megejtjük :)

 

Mindenesetre köszönöm, a hozzáállásodat, lesz majd kérdésem.

 

 

Előzmény: Mazda5 2.5 (20966)
Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20967

Persze járhatsz busszal is nincsen abban semmi különös 

csak marhára nehéz parkolót találni vele a belvárosban !  ;-)

Itt ahol 8vagy 9 sáv is megy egy irányban nem hiszem hogy egy 130 as limit sokat segitene!  

Kíváncsi lennék ha busszal szeretnél itt eljutni  valahova, mi lenne a véleményed másfél óra buszocskázás után, mikor  a célod legaláb másfél óra távolságra van ! Véresre karmolt homlokkal  érnél haza.....Itt ez tényleg autós társadalom !  Tömegközlekedés csak vicc !  Itt ez van!  Én sem szeretem  a 100 as korlátot ezért ha 5-600 km-re kell menni akkor marad inkább a repülő ! 

Kocsi, hogy érzi magát ....? Az érdekel a leg kevésbé !  Én érezzem jól  magam ! 

Előzmény: Tibola (20965)
Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20966

Igen egy 2-3 hetes kis kaland fog annyiba fájni lazán. 

De akkor meg mindig csak egy turista szemével fogod látni 

az országot.  

Korlátból van a kerítés !  ;-)

Nézd ha van kérdésed amiben tudok válaszolok szívesen. 

Az viszont biztos, hohy manapság a kívándorlás nem egy egyszerű téma kanadába! 

Romák ide vagy oda nem változtat sokat a magyarok megítélésén. Aki dolgozik  az mindegy hogy honnan jött és mi a neve. Ez csak egy jó lecke volt a túl liberális kanadai kormánynak. 

 

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20964)
Tibola Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20965

Ilyen sebesseghstarok mellett busszal jarnek. Akkor legalabb ihatok is. En bele hulyulnek az biztos. A kocsi sem erzi jol magat ilyen tempoban :o))

Előzmény: Mazda5 2.5 (20960)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20964

Gondoltam, hogy nincs juharszirupból a kerítés odaát sem. Egyszerűen kíváncsi vagyok. Nem szoktam téveszméket kergetni, tájékozódni szeretnék a kinti dolgokról.

 

Legszívesebben kimennék 2-3 hétre tapasztalatot gyűjteni, de ez kb 1,5-2 milla lenne kettőnknek.

 

Túl sok jó ember ment már el innen a környezetemből... és ebben nem csak a politika játszott szerepet, hanem pl a hülye és alkalmatlan főnökök, az hitellehetőségek hátrányai, a bürokrácia, vagy az értelmetlen ordítozás az ovóda illetékesével mert annak van férőhely aki megkeni az illetékest...

 

No persze Kanadában meglett a jóhíre a magyar népnek hála pl a pápai romáknak...

 

 

Előzmény: Mazda5 2.5 (20963)
Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20963

V8 össz kerék,  sör a kocsmában, medve szőr....ezek könnyen elérhető álmok.  Ok még  a fenyő  illat is az udvaron !  A többi sokkal húzósabb dolog !  A faház amiről a kép van a fejekben Kb  100-120 millió ft (nagyon minimum) !  Vadász puskák lehetnek a házadban de csak szigorúan zárt páncél szekrényben.

Nézd, mindenki talál magának munkát  ez az egy biztos. Hogy éppen végzettségében az már nem annyira.  

Vannak ismerőseim akik alkatrészeket terveznek (termosztát, vizpumpa) vannak olyanok is akik alaktrészeket gyártanak és olyan is aki hiába felsőfokú végzettségű mégis csak egy gyárban nyomkodja a présgép gombjait. 

Előzmény: Balthazor Hellman (20961)
Vitéz_Zoltán Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20962

szia! Én nem rég vettem egy Mazda 5 ce -t 1.8 benzint. A legfapadosabb de valós 85ezer km-el volt, és van benne pajzs meg sérülésmentes. Nem mértem h mennYit fogyaszt, de én azt tudom mondani hogy kellően dinamikus az1.8as. Nem kell neki lendület az előzéshez, csak ha azt akarod hogy menjen pörgesd ki de ez normális egy benzinesnél... Úgy érzem hogy ez a motor nagyobb fordulaton adja le a lóerőt de azzal mi a baj? Amúgy fasza én nem bántam meg, igaz van egy rejtéjes hangom, meg most a jobb hátsó rugó pattan egyet néhe(4 szer csinálta) de amugy minden fasza.. Voltam vele bojlistúrán, a kocsi full megpakolva és nem érezte a kocsi.. Én dizelt nem vennék. Minek? 8 vagy 6,5 liter.. Nem mindegy? A dízel költségesebb szervízelésnél is. Tudjátok mi kéne nekem? Motorháztetőbe az a szigetelő szövet..

 

Előzmény: Gzolyka (20941)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20961

Ez a Kanada dolog mindig is piszkálta a fantáziámat... Sokszor mondtam már az asszonynak, ha tele lesz a hócipőm kimegyek favágónak. Idilli faház. Stukker a kandalló felett. V8 és összkerék. Sör a kocsmában és fenyőillat az udvaron... Medve bőr a padlón...

 

Na jó... gondolom nem ilyen egyszerű. Egy gépészmérnök technikus szerinted találna kint melót?

Előzmény: Mazda5 2.5 (20960)
Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20960

Fogyasztását nagyban befolyásolja a cipő mérete.

Nekem vegyes használatban 8.2-8.7 a kijelző szerint.

Hosszú úton 100-110 km/h sebességgel 7 körül mutatja. 

Mielőtt sokan hülyének néznek,  itt maximum seb 100 km/h 

autópályán....

Nagyon alacsony a fordulta a motornak... Majd télen az automata miatt jobb ha kikapcsolod a kipörgés gátlót. Ami

ennél is jobb ha manuálisan használod csúszós utakon. 

Nyugodt indulhatsz 2-ben is...... 

Előzmény: kiggyo (20957)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.19 0 0 20959

Holnap cserélem az olajat. Drukkoljatok, hogy csak a "rendellenes" olajcsere legyen az egyetlen oka a magas olajszintnek... 

kiggyo Creative Commons License 2015.07.19 0 0 20958

A vége lemaradt:

Köszi a segítséget, ha lesz még kérdés akkor jelentkezem. Most még az átiratás/olajcsere stb mókuskerékben vagyok. 

Üdv

Előzmény: Mazda5 2.5 (20956)
kiggyo Creative Commons License 2015.07.19 0 0 20957

Szia! Sajnos az ablakfelhúzással erre jutottam én is, nem nagy gond csak már úgy megszoktam az előző autónál. Amúgy napról-napra szimpatikusabb ez a nyomatékos motor+automata párosítás, ha nem eszi le a gatyámat akkor jó barátok leszünk. 

Előzmény: Mazda5 2.5 (20956)
Mazda5 2.5 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 20956

Használd sokáig ! 

Az ablakok nem mennek fel sajnos. 

Én kanadában élek, így nekem km/h mér az óra.

Ha az autód Fahrenheit -ben adja meg az adatokat

azon könnyen lehet segíteni. 

A klima "Auto" gombját 3 másodpercig nyomva tartod és kész.

Sajnos a km/miles az  fix !

Toyota-ban ez sem gond.....

Ha van kérdésed arra próbálok válaszolni. 

Üdv .....

Előzmény: kiggyo (20942)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20955

Vannak akik nem nagyon ismernek engem, ez nem gond :) jódolog itt a névtelenség. Mondjuk úgy "ugatom" a témát :)

 

rólam: anno a porlasztóimat magam cseréltem, mint sok más dolgot ezen az autón, pl fék, lengéscsillapító, SCV, meg pár apróságot még :)

 

- DPF már nincs a kocsiban

- kb 350 km-rel és 4 napppal, az olajcsere (márkaszerviz) után ez fogadott :)

 

A képen vagy egy komoly műszaki probléma, vagy egy nem éppen "szakszerű" olajcsere eredményét látjuk...

 

Kérek azokat, akik tudják hova hordom az autót, NE nevezzék itt meg a szervizt... már megegyeztem velük, korrektek voltak miután "elsírtam" a bánatom nekik.

 

megjegyzés: a lelkiismeretes szerviz elvégzésének eredménye a gázolajszűrő alól kifelejtett tömítés, és a "lecserélt" fékfolyadék is csak 190o C os forrásponttal rendelkezett... Mondjuk elcsodálkoztak azon, hogy hitelesen meg tudom mérni...

 

 

A másik kérdésedre reagálva:

Tetóboxban sajnos nem vagyok otthon...

Előzmény: Johnny015 (20952)
mongolmarha Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20954

1500:)

Előzmény: mongolmarha (20953)
mongolmarha Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20953

Szia!

 

Én tavaly 15000Ft/nap-ért béreltem tetőboxot. Énúgy vagyok vele, hogy ha használam, akkor is csak évente egyszer így nem veszek.

Előzmény: Johnny015 (20952)
Johnny015 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20952

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kellene! Szükségem van egy tetőboxra a nyaraláshoz. Kinek milyen tapasztalata van vele, illetve ha gyorsan vennem kéne egyet akkor ki melyiket javasolja? A pénz, nem mondom, hogy nem akadály, de a minőséget hajlandó vagyok megfizetni!

 

Balthazor nem tudom, hogy mennyire komoly a kérdésed, de a dieselnél ez tök normális dolog.

1. vagy regenerálás kezdetén állítottad le a motort - mikor a gázolaj bekeverése folyik, vagy

2. többször nem tudta teljesen végrehajtani a regenerálást a motor így a bekevert gázolaj a karterben maradt.

 

Egy hosszabb út és visszaáll minden a helyére.

De lehet, hogy valamit félreértettem... :(

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20951)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20951

francba... nem csak a képet linkeltem be...

Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20950
Tibola Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20949

Van. Majd jelentkezik.

Előzmény: kiggyo (20948)
kiggyo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20948

Köszi a válaszokat. Van amúgy valakinek ebből a szériából (2012-) itt a fórumon? Kíváncsi lennék a különbségekre az Eu modellhez képest.

Tibola Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20947

Belpiacos.

Előzmény: Tibola (20946)
Tibola Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20946

Nekem japan belpicos motorom van szimmetrikus fenyszoroval es duplaizzos, sarga menetfenyes iranyjelzokkel. Siman atment minden vizsgan az elmult 10 evben.

Előzmény: kiggyo (20945)
kiggyo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20945

Sima halogén a lámpa, utángyártottban nem drága, és a legközelebbi műszaki 2017-ben lesz, ha akkor szívóznak majd veszek egyet vagy egy bomtottat.

A képe ugyanaz mint az európaié, azzal a különbséggel hogy jobb oldalt nem világítja meg hosszabban az út szélét, csak egy vízszintes csíkot világít. Tehát nem vakít, látni is lehet vele, a mindennapi használatban tökéletes. Az ok csupán annyi hogy a szabályok megalkotásakor már az amerikaiak többsávos utakon jártak, itt meg az egysávos út jobb oldalán bandukoltak még gyalogosok is, azt kellett megvilágítani.

 

Sajnos a kpm-esek seggfejek mifelénk, egy utánfutóval pórul jártam anno. Behoztuk szerbiából, gyárilag csak egy alutáblán volt alvázszám. Kpm honosította gond nélkül. Majd 2 műszakival később mát szívóztak, és nem volt megoldása, mert nem üthető be utólag. Tehát nem garancia a szavuk semmire, az E betűt keresgélhetik bármikor a lámpákban 

 

Az ablak felhúzás ügyben még nyomozok.

Köszi

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20943)
konszt Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20944

Ha már honosították és van rendszámod, akkor már nem szívózhatnak a műszakin.Ha az NKH-nál rendben találtak mindent, akkor a mezei állomás ne erőlködjön...

Az ablak felhúzás meg jó kérdés. Ha a kulcs tudja ezt a funkciót, akkor szoftveresen lehet tanítani. Ha meg nem, akkor szokd meg. :-)

Más márkáknál meg kétszer kell nyomni a gombot, nem folyamatosan. Próbáltad már?

Előzmény: Balthazor Hellman (20943)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20943

Ha nem jó fényszóró vetített képe, akkor azon hogyan lehet rendszám? Ezt még egyszerűen, de biztosan nem olcsón, egy fényszórócserével orvosolni lehet. Ha nincs benne fényszóró állító mechanika, akkor talán nem xenonos, így lehet, hogy emberi áron megoldható a csere. A fényszórómagasság állítás hiánya és a nem szabályos vetítési kép miatt a szembejövőt nagyon fogod vakítani. HA ebből baleset lesz, és kiderül, akkor nem szeretnék a helyedben lenni.

 

A médföld/km kérdésében érdemes lehet idegennyelvű fórumokon keresgélni, hátha lesz megoldás, mert itthon ez ritka probléma. Amúgy hamar ráál az ember agya az 1.6-tal való felszorzásra...

 

Ha nincs benne olyan modul, ami felhúzza az ablakot, akkor az jóesetben pótolható, de szerintem ez sem lesz olcsó, főleg, hogy olyan szakit kell keresned, aki ismeri a típust... Én amúgy is maximum csak lehúzni szoktam nagy melegben, hogy hamarabb szellőzzön. Feleslegesen nem terhelem az aksit...

Előzmény: kiggyo (20942)
kiggyo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 20942

Sziasztok!

 

A héten bódog tulajdonosa lettem egy 2012-es Mazda5 2.5 AUT (amerikai kivitel) autónak.

Az autó fullra olyan mint az EU kivitel, a motorja a 2.0-2.3-ból kifejlesztett nem túl erős de nyomatékos 2.5.

5sebességes automata (ugyanaz minta 2.0 európain), a fényszórója szimmetrikusan világít (a műszakin szívóznak majd érte) és ritka idióta felszereltsége van. Minden kényelmi és biztonsági cucc benne van, de pl. fényszórómagasság állítás, fogyasztásmérő nincs).

 

Ha jól emlékszem van közöttettek olyan akinek van/volt ilyenje, lenne egy pár kérdésem majd hozzá.

 

Tehát a 2012- széria (hullámos oldalú) 5-ösnek a következő funkcióival vagyok még gonddban, van-e ötletetek erre:

 

1, amikor lezárom a kocsit van-e lehetőség arra hogy felhúzza az ablakokat? A 6-osban hosszan kellett nyomni a lezárógombot hozzá, itt ez nem működik, és a manualban sem találtam

 

2, a km óra miles-ban írja a megtett utat, nem tudom van-e rá lehetőség km-rre váltani?

 

meg még 1000 kérdésem lesz biztosan időközben, előre is köszi!

 

Gzolyka Creative Commons License 2015.07.09 0 0 20941

Rendeben.Koszonom a felvilagitast aztan ha odaerek akkor szolok mindenkepp :)

Előzmény: Tibola (20940)
Tibola Creative Commons License 2015.07.09 0 0 20940

Ebbe az árba egy 7-8 éves TX felszereltségű fér bele kb 150-200e km között. Ez van nekem is. Szerintem a TX pont az a szint ami már tartalmaz minden jót ami csak kell, de mellőzi a felesleges extrákat (bőr, gyári navi). Az én értékrendem szerint. Még az is lehet hogy decemberre eladó lesz az enyém. De majd ha odaérünk és megérjük.....

Előzmény: Gzolyka (20939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!