Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mikusin Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44067

Hétfőn egy szép karikát nyomtam le,Salzburg-tól Grazic pálya-Graz belváros-Klagenfurtig pálya majd vissza Salzburg,Obertauern érintésével(pálya+országút,szűk 700km összesen),időnként klímával,6 literre jött ki a fogyi.(saját mérés,nem computer).BP prémium diesel-lel használom a MULTIT.(ennek a kenőcsnek az ára jelenleg 1,268 euró).Meg vagyok vele elégedve.Az utazás során szinte mindenhol a megengedett max sebességgel vezettem.Minden tankolást vezetek egy füzetbe,6,0-6,7-ig van a fogyim,kivéve ha Mo.-on kell tankolnom akkor 7l fölé szalad mindig.

Előzmény: dez1 (44061)
szg75 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44066

Ez gyárilag ilyen minden Multiban (talán spórolási vagy biztonsági okai vannak).

Előzmény: Bodrobert (44062)
Bodrobert Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44065

Akár még az is lehet. De vajon mi ellen véd? :-)

Előzmény: dez1 (44064)
dez1 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44064

Nem lehet hogy ez biztonsági fícsör? Asszem az enyém is ilyen.

Előzmény: Bodrobert (44062)
Bodrobert Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44063

Igen, kb. jó szerintem is. Az Astránál egy literrel fogyaszt többet, és mennyivel nagyobb, kényelmesebb.

Persze autópályánál már rendesen 9 felett eszik, azt tapasztaltam, ott azért rendesen horpasztja a tankot, ha odalépek neki...

Előzmény: dez1 (44061)
Bodrobert Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44062

Van egy kérdésem is: A bal oldali ablakemelőm úgy működik, hogy ha hosszabban megnyomom, majd elengedem, végig bezárja az ablakot. A jobb oldalinál viszont ha elengedem, akkor megáll. Csak addig megy a motor, amíg nyomva tartom a gombot. Nyitásra viszont egyformán működik a két ablakemelő. Van erre vajon valami megoldás, hogy zárásra is egyformán működjön? Vagy ne foglalkozzak vele, ez ilyen? :-)

dez1 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44061

Ezt nagyon jónak minősíthetjük azt hiszem:)

 

Nekem a legutóbbi dízel fogyasztásom 130-140  autópálya + kisvárosi használat mellett 7,3 liter dízel.....

Előzmény: Bodrobert (44058)
dez1 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44060

Én már cseréltem ki -benzines -  valamit ki kellett ott baloldalon szedni, és utána hozzáférsz felülről is. Ha alá tudsz menni, akor pedig simán.  Nem bonyolult. Arra figyelj, hogy amikor az újat beteszed (a tartály aljába kell bedugni)  akor a vezetékeket pont úgy dugd vissza, ahogy voltak. Én nem úgy dugtam vissza, és most a hátsó meg az elős 1 szerre töröl, ha vizet nyomok ki. (Lusta vagyok megcsinálni).

Előzmény: acsigo (44059)
acsigo Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44059

Köszönöm szépen a használat útmutatót annak a kollégának, aki elküldte nekem privátban.

Viszont lenne egy problémám is, amit nem sikerült belőle megjavítanom. Mégpedig: nem működik az ablaktörlő spricnim (egyik sem). Biztosítékra gyanakodtam, de azokat rendben találtam. Az lenne a kérdésem, hogy mi módon tudok legegyszerűbben hozzáférni a tartály aljához, ahol is a szivattyúkat találom? Köszönöm.

Bodrobert Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44058

No, tegnap teletöltöttem a tankot. 58 liter benzin ment bele, ezzel 740 kilométert ment. Így az átlagfogyasztás 7,8 l/100 km. Óra szerint 7,1 volt. Vegyes vidéki használat mellett.

Degeczi Creative Commons License 2015.07.03 0 0 44057

Nem, beavatkozás nélkül is többet mutat az óra az ECU-ban lévő km-számlálónál

Előzmény: Bodrobert (44055)
gyumulti Creative Commons License 2015.07.02 0 0 44056

Eladósorba került 2001-es Multiplánk, 182B6000, 3. éve gyűrjük egymást 55000km hajtottam bele és még jelenleg is napi használatban van. Folyamatosan csináltattam, hogy mindig hadra fogható legyen. Eddigi javítások: mindkét oldali első lengőkar, másik hátsóhíd, első – hátsó fékek, féltengelycsuklók, váltó és differenciálmű javítva, hengerfej felújítva, toronycsapágyak gumiággyal cserélve, stabilizátor szilentek cserélve, gyújtótrafó, gyújtókábel, kuplung szett cserélve, 4db új Bosch injektor, felső lambdaszonda, kipufogó dobok, klímahűtő cserélve, kuplung és kézifék bowden cserélve, tartályvizsga hivatalos magyar még 2 évig meg van, jövő júniusig műszaki vizsga, hivatalos ablakfóliázás plasztik kártya igazolással, karbantartások így olaj szűrők szíjak rendszeresen elvégezve. Két nyarat futott nyári gumikkal. Viszont a motorháztetőn kavics felverődés nyomok vannak, és van olyan hely ahol lakk sérült, jobb első ajtó alján van egy rozsdafolt. Remélem, azért látszik, hogy volt foglalkozva az autóval és próbáltam minél üzembiztosabbá tenni. Az ára 890000Ft elérhető vagyok 20/502-7323 telefonon, vagy legyula@freemail.hu e-mailen. Szerelő nyugodtan jöhet, megnézheti, amiket leírtam meg lettek csinálva, + tankolásokról füzet vezetve.

Bodrobert Creative Commons License 2015.07.02 0 0 44055

Nos, a múlt héten előugrott egy motorvezérlő hiba, menjek szervízbe felirat, meg a sárga lámpa. Megnéztem ámítógéppel, megint azt írta, hogy érvénytelen jelet kapott a lambda-szenzortól. Töröltem a hibát. Arra lettem figyelmes egyébként, hogy a Multiecuscan azt írja ki, hogy 9800 km-nél programozva volt az ECU, illetve egyszer volt újraírva (Last programmed, illetve number of rewrites). Ez vajon mit jelenthet? Ha ezt a 9800 km-t hozzáadom az ECUból kiolvasott össz-kilométerhez, körülbelül kiadja a km óra által mutatott értéket. Azt jelentheti akkor ez az érték, hogy 9800 km-nél törölték, újraírták az ECU-t, vagy mit?

acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44054

Köszi! Ezek sajna nem működnek, nekem legalábbis. 

Előzmény: LegalBeku (44053)
LegalBeku Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44053

Pedig van egy pár darab : http://usite.hu/x/12052      http://usite.hu/x/12053  Nem tudom működnek e amúgy de az FB oldalról vannak . 

Előzmény: acsigo (44052)
acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44052

Helló! 

 

Köszönöm a gyors választ. Megtettem mindkét dolgot amit írtál, most várakozó álláspontra helyezkedek. Facebook oldalon nem találtam, de nem is annyira sürgős. Csak szeretem ha valami bibi esetén van mihez nyúlni.

Előzmény: bombahoppa (44050)
omniahd Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44051

Gyári távos kulcsnál viszonylag közelről nyit csak a gomb, korábban messzebbről ment. Elem ok, mit hol kell/lehet megnézni esetleg, ami miatt  ez így működik?

bombahoppa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44050

Szia, üdv!

 

Nekem nincsen, de ha aktiválod az e-mailedet az adatlapon, akkor biztosan megküldik, illetve a Multipla Magyarország facebook csoportba is érdemes belépned. Ott is letölthető tudtommal.

 

Előzmény: acsigo (44049)
acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44049

Szép jó estét mindenkinek!

A hétvégén végre sikerült szert tennem egy szép 2003 JTD Multiplára. Viszont ami szomorú, hogy sajnos semmilyen dokumentáció nincs meg hozzá . Esetleg ha valakinek lenne beszkennelve magyar nyelvű használati útmutatója, azt nagyon szívesen fogadnám.

Köszönöm!

multifiat Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44048

Jobb első kerék le, oldalsó motorvédő burkolat le. Az automata spanoló görgőjének a közepén lévő csavarjára ráakasztasz egy 15-ös csillagkulcsot és a hosszbordás szíjjal ellentétes irányba a spanolót eltolod a szíjat leugrasztod. Visszarakásnál én a klímakompresszorra szoktam utoljára felrakni.

 

 

Előzmény: aatikaa (44047)
aatikaa Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44047

Üdv.

Hogy cserélem ki a hosszbordás szíjat,mi feszít ,lazít és hogyan?

Ma egy kutya csont lett cserélve jobb oldalon.(Birth) 2 vettem ugyan de a bal az nem kopog,halasztom úgy döntöttem. Szíj is meg van,  Goodyear.

2000 évjárat  jtd .

Köszi.

LegalBeku Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44046

Köszönöm szépen a választ . Fizu után neki is ugrom :) 

Előzmény: multifiat (44045)
multifiat Creative Commons License 2015.06.28 0 0 44045

Ha van rá lehetőség egy akna jól jön, jó magasra felbakolod leveszed a kerekeket, lekötöd a stabösszekötőket, a bölcső furatain keresztül kitekered a négy rögzítőcsavart. Minden további bontás nélkül balra kitudod forgatni, csúsztatni a komplett stabilizátort, kint kényelmesen meg lehet szilentezni. Bent a helyén? Minden elismerésem babarucunak

Előzmény: LegalBeku (44034)
Sapa63 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 44044

Köszönöm a választ, még a tempomatkar cikkszáma, vagy a donor gépkocsi típusa kellene! Előre is köszönöm, hogy segítessz.

Előzmény: multifiat (44032)
polgar1 Creative Commons License 2015.06.28 0 1 44043

Sziasztok! Megjöttünk Horvátországból. 1320 km-t mentünk összesen minden gond nélkül. Indulás előtt semmi komoly felkészülés, kapott egy olaj cserét, mert már időszerű volt, ablakmosó feltölt és indulás. 

karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44042

Egyszóval: Sokmindent:) Attól is függ mennyire van széttolva az autó. Vezérlészett az alap. Olajcsere, plusz szűrők. Első-hátsó fékek átnézése, kuplungbowden vizsg. esetleg kenés, stb. Nekem két évembe és sok pénzembe került mire olyan lett a gép, hogy elmerek bátran indulni bárhová vele, külföldre is. Sok sikert a Multiplához! Öröm vezetni, én imádom:)

Előzmény: p_B (43956)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44041

Az index bajuszkapcsoló is lehet ám kontaktos:(

Előzmény: multigáz (44024)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44040

Nagyon jó lett a gép! Frankó!

Előzmény: bojo (44015)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44039

Össze van ragasztva és préselve, vigyázz vele nagyon könnyen törik:((( tapasztalat:(

Előzmény: LegalBeku (44037)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44038

Van 4 darab vadiúj eredeti Bosch dobozos, papiros CNG injektor, 60.000 Forintért, ha kell valakinek.

Pesten, akár beszereléssel, Euro 3-as  vezérlős motorral nullázással.

boxtif@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!