Minek is a hibája pontosan mikor az automata valtó segberúg(lök egyet)a megállás pillanatában ill. váltásokkor minimálisan meglódúl,szóval nem teljesen simák azok vmint lassítás utáni(mondjuk 30km/h-ra) hirtelen gyorsításkor szintén meglódúl/lendít?!?
szóval így is használható simán amit sokan észre sem vesznek de nekem nem komfortos így
eladó 4db gyári BMW Sternspeiche Styling 327 alufelni. Pár hónapig volt csak használva egy BMW F10 520D-n. 6-os szériához is jó ! A felni sértetlen, valóban karcolásmentes, mint az új!!!! Gumi és kerékcsavarok nélkül, de a felni a szelepet már tartalmazza.
A gyárinak megfelelő xenon Osram XenArc kerül ennyibe.
egyébként az Osram oldalán van egy termékkereső, ahol típus és évjárat szerint lehet keresni. Ebből is van nightbreaker, de az autóhoz a normált ajánlja fel. Én ano a vilagitas.eu-n vettem.
szivárogni szokása a váltónak... ezért is kell az olajcsere, mivel legtöbb esetben a váltó kartertömítése kezdi el engedni az olajat itt szivárog... és ugye az olajcsere nem csak az olajból áll, hanem a szűrőből, ami egybe van építve a karterrel illetve a tömítés...
Ha szivárog akkor már gáz van.Egy ilyen automata váltó folyamatosan megfelelő olaj mennyiség és minőséggel(100-150ekm o.cserevel) képes 800e-1mill. km-t elmenni hibátlanúl,így felesleges lenne újítgatni-cserélgetni 2-300e km-ként sok-sok százezrekért sztem.Turbóra garanciát adnak.(100-200e km-t futottak már vannak itt bőven a wizard-nál újítottakból)
enyémből is szivárog de egyenlőre nincs gáz, tényleg semmi jele. Gondolom ha beteg lesz csere. Igaz nekemm meg az olajcsererol nincs tapasztalatom milyen utána, én személy szerint nem merem azt sem ahogy turbót felújítani sem, szerencsémre biztosan csak ideig óráig lenne jó a felújítás. Tehát én ezt nem merem bevállalni.
Köszi! Az a baj ezzel a felújítással, hogy a szerelőm azt mondta ennek a turbóját nem lehet felújítani, felejtsem el! Eddig ő még semmiben nem nyúlt mellé egy Bmw ben sem tehát adok a szavára, ahogy a váltó olajat sem cseréltettem egyikben sem nála ( ezt is az ő szavára) mert amiben cserélnek (egyébként wallis), az újabb szériákban is, azok súlyos váltó gondokkal mennek vissza előbb vagy utóbb! De az én váltóm mai napig se nem üt se nem rángat. Ez csak egy megjegyzés részemről. Nem akarom felújítani, veszek bele egy újat ezért keresek valami kedvezményes árat. Az a baj az elmúlt fél évben 2x szer megcsinálta hogy 140 es kigyorsításnál elment az erő, majd félre állás újra indítás után mai napig kitűnően üzemel (van erő). Nem akarom hogy esetleg éppen külföldön ezt végleg megcsinálja ezért amint találok sajnos meg kell vegyem.
tavasszal elkezdett fogyni a hűtővizem, eddig 2-3 év alatt semmi, most 1 hónap alatt 1,5 l ment utána...
milyen tipikus helyeken tud elfolyni ? nem látom sehol, raktam alá kartonpapírt, semmi nincs rajta.... tudom, menjek szervizbe, el is fogok menni, de elsőre ott se találják meg mindig, és egyből hengerfejjel ijesztgetnek majd :-/ ezért próbálok rájönni, E 39-nél a kiegyenlítő mellett volt egy műanyag elrepedve, arra rájöttem, E36-nál 1x vízpumpa, 1x a hűtő volt a ludas