Fehérvár mellett hozhattál volna fel tizen/huszon egyéb várost is, ahol 2012-ig nagy adósság halmozódott fel.
Nagyon kedves vagy, de igazán. Ezek szerint nagy gyakorlatod van már a "ténykedésben"?.
A Volán készített helyi közszolg beszámolót, a város értékelte és fizetett. Minden év közben helyi módosításnál fel van tüntetve már, hogy ez mibe is fog fájni a városnak és nem a levegőben döntik el a módosítást. De biztos, hogy te jobban tudod, hogy folynak a dolgok.
"Az önkormányzat nem hülye, nem fogja lecserélni azt a szolgáltatót, akinek nem kell fizetni (illetve kellene, de le....ja)."
A jelek szerint az elmúlt két évet átaludtad, így közlöm, hogy a 2013 és 2014-es év pénzügyi oldalát nullszaldóval zárta a város a helyi közlekedést illetően.
Az önkormányzat nem hülye, nem fogja lecserélni azt a szolgáltatót, akinek nem kell fizetni (illetve kellene, de le....ja). Majd úgyis kompenzál állambácsi, ha a cégének tele lesz a bizonyos testrésze a nem fizetéssel és kiszállással kezd fenyegetőzni. A magánszolgáltató viszont ha nem fizet neki az önkormányzat, azonnal szedi a sátorfáját és lelép. Nem véletlen, hogy Szeged és Zalaegerszeg is a korábbi szolgáltatóira szabta a helyis tendereket.
A BY 61-es eleje elvileg 1988-as osztás, ahogy a közismertebb második fele is, így gondolom azt kapta először. Ezek szerint akkor a trióból kettő egy éven belül elhagyta a rendszámát?
De igen, rá gondoltam. No, de akkor ez így tisztázódott. Ezeket a gyári kocsikat még nem is keresgettem, de ezt a három rendszámot, amit még írtál, megnézem, hogy megvan-e már. Esetleg ha megírnád a BY 52-es rendszámaikat, akkor már biztosan meglennének.
Az viszont egy kicsit más történet: bemutatóbusz volt, és csak 1989-ben kapott rendszámot (mert a BY 52-es sorozat akkori). Ezek viszont ikarusos gépek voltak, ahogy pl. az ANZ-600 is (na az viszont tényleg BY 52-es), az AOA-941 vagy az AAI-562 (és még mások).
Igen, ezeket ismertem is, ebből adódott a tippem a BY 61-07-re. Csakhogy közben kaptam egy olyan infót, hogy az 558 eredetileg BY 52-07 volt. Zavarba ejtő a dolog, mert más '87-es IK 365-öst is ismerek a BY 52-es sorból.
Új jégcsarnok és folytatódó kórházfejlesztés is szerepel a Kormánnyal kötött megállapodásban
"A történelmi belvárost a Zichy liget térségével hosszabbítják meg, ez része lesz egy nagyszabású idegenforgalmi - kulturális fejlesztésnek. Az első szakaszban a sétálóutca részévé válik a Zichy liget, az autóforgalom a földfelszín alatt megy majd."