A hőfok jeledód lehet rossz. De, ha régi a hűtő folyadék, akkor mosd át a rendszert Brigeciollal,legalább kétszer. Az minden szutykot kihoz a rendszerből. Utána töldsd fel vizzel,járasd a motort,ha nincs hiba engedd le a vizet töltsd fel fagyállóval.
Van egy apró tünete az autónak, aminek az okára eddig nem tudtam rájönni. Hidegen nyikorog az autó. Kuplung kinyomásakor, felengedésekor, gázadásnál és hirtelen gázelvételkor is. Leginkább akkor ha az autó sebessége hirtelen megváltozik. Ha kicsit melegedett a vas a forgalomban, teljesen megszűnik.
Nem tudom, hogy mennyire érthetően magyaráztam el a jelenséget, de talán aki találkozott ilyennel, az felismeri a leírásból.
Már feküdtem az autóalatt a kipufogórenszert rángatva, löködve több helyen is, de úgy tűnik, hogy nem az adja ki a hangot.
A ventilátor több fokozatú és szerintem neked csak az egyik fokozat nem működik. Mikor a STOP-os műhibát csinálod akkor azt hiszi a rendszer hogy túlmelegedés van és max. fordulaton kezdi pörgetni a ventit. Szemből nézve a ventitől balra vannak egy dobozban a különböző fokozatokhoz tartozó előtétellenállások. Ezeket kellene megvizsgálni. Plusz minden fokozathoz van egy relé, ezekkel is lehet probléma.
Egyébként én is egyetértek az előttem szólóhoz, hogy én se vágnám el a vezetéket. Nekem van is egy tarcsiba, de nem adom, mert balesetben is járt és fene tudja meddig lesz jó. Amúgy 2-3000Ft egy ajtó zár és ha már lent van az ajtókárpit akkor már nem nagy só kicserélni.
A klímás sztorihoz annyit, hogy nekem a ventim is be volt dögölve. Mégpedig az ellenállás és az istenért sem ment az egye fokozat. Valahogy megmahinálta a szerelő és működik. Ha kell megadom a számát, bár Mezőtúri a srác, szóval nincs közel.
Ablakemelő kábellel kapcsolatban senki nem tud valami okosat?
A vízhűtő hűtőventilátort mi kapcsolja? Mert,ha elhagyja a mutató a 90 fokot,akkor eddig bekapcsolt és most nem. A motortérben a biztik jók, a ventilátor jó, lehúztam a termosztát utáni jeladóról a csatit és akkor beindult,igaz kiírta a stop-ot,de még nem volt üzemmeleg sem a motor,csak alapjáraton ketyegett.
ha ki van kapcsolva a ventillátor, akkor a klíma induláskor indítja az 1-es vagy annak megfelelő fokozatot. ha nem látja vagy nem tudja indítani a ventillátort akkor letiltja magát. Igen a vezérlője a ventillátornak szar lehet vagy a bsi nem látja a helyzetét.
még valami a működésbe beleszól a végállás érzékelők helyzete is mivel kereszt reteszben vannak. Ha elvágod a vezetéket nem biztos hogy akkor működni fog, mert megszakítod pluszban még egy helyen.
ha bekapcsolod a klímát az bekapcsolja a ventillátor legkisebb fokozatát. Ha nem tudja bekapcsolni a ventilátort akkor letiltja a klímát, minek hűtsön ha nem tudja befújni.
Bocs nem akarlak megbántani de egy pár ezer forintos alkatrészt nem akarsz cserélni és minden fasza lesz, hanem inkább szétbaszod az egész rendszert, komolyan nem értelek?
Lexiaval ránéztem mégegyszer, és a légkondi résznél ezek vannak, hiába törlöm mindig vissza jönnek. Mik ezek pontosan? Az előtétellenállás cserélve lett nekem tavaly, lehet tönkrement megint?
Megpróbálom kimatekozni, hogy melyik kábel megy oda. Az enyémen az egész bal oldala le van bontva. És hol akarod elvágni? Az ajtóba vagy még a kaszniba? Bár nekem 5ajtós van de gondolom ugyanaz a vezeték.