A filozófia jó, minden szekér király (a 2WD vasakhoz képest feltétlenül), ami az összes papucsot tekeri, az Arotól a Mahindráig (pedig ennél a kijelentésemnél még a Duster-fóbiámat is félre kell tennem, ha már úgyis a román vasaknál tartunk :)).
Egy kis kritika a videó kapcsán: nem vagyok nagy safety-troll (na jó, az vagyok), de azért a Btk. 236. § (1) szerint egy ilyen gurulás igen durva Ft/km összegben végződhet (kivéve persze a magánerdő magánútját).
Mindent lehet az ésszerűség határain belül csinálni,az építést is. A gondok akkor jelentkeznek amikor csak azért csinálja az ember hogy a másikénál nagyobb,erősebb,jobb,könnyebb,szebb,stb legyen. Nem saját maga miatt,hanem a többiek miatt.
A helyén kell kezelni a dolgokat.
Én nem azért szeretnék terepjárózni,hogy a falu határában Dakarost játsszak. Én menni is szeretnék vele mindenfelé. ;)
De ettől függetlenül mindenki azért csinálja amiért jólesik.
Agyamra mennek az összehasonlítók. A legutóbb egy faszi odajött hozzám az utcán, és kiselőadást tartott arról, hogy a Samurai mennyivel jobb terepjáró, mint a 110-es Defi. Én csak szolidan jeleztem, hogy nem kéne az almát a körtével összehasonlítani, pakoljunk be a Samuba 9 embert és fél tonna rakományt a tetőre, aztán eresszük rá a terepre, biztos jobban bírja, mint a Defi :)
A legjobb terepjáró a tisztességesen karbantartott terepjáró, az tud örömöt okozni, nem csak bosszúságot.
Egyetértek. Amíg az embereknek széria közeli kocsija van és ésszerű helyeken közlekedik vele, addig sokkal több élmény van, mint amikor már nem szól másról ,mint építésről, javításról korlátlan pénz és idő feláldozásáról.
AZ a lényeg, hogy élvezed amit csinálsz, nem számít milyen autó van alattad. Hány olyan arccal futottam össze, aki egy fullos offroad verdával aszfalton is el bírt akadni :) Gyerekkori álmom egy ilyen ARO, meg a rendes ARO 5 ajtós verzióban, egyszer, ha sok helyem lesz, betámasztok egy ilyet az udvarra.
Egy kis filmecske az ARO 10.3-asomról,hogy ne csak olyan legyen róla ahol éppen valaki húzza ki a sárból. ;)A kis ARO nem mindig szorul arra,hogy valaki kirángassa valahonnan. Az extrém terepet meg ki kell kerülni.Megy-megyeget,teszi a dolgát amire ki lett találva. Aztán apránként épül,szépül,javul majd az állapota!
Tudja valaki, hogy 2013 évhez képest a 2015-ös Hiluxnak milyen változása van a műszaki tartalomban. Ugyanaz a felszereltség. 2013-ban dupla kabin, klíma, hátsó difizár, 2,5 d. Változott valami a futóműben, váltóban, stb (17-es kerekeken kívül)? Ki mit tud?
Nem lehet, túl bonyolult (bürokrácia). Ha lehetne, akkor természetesen valami japán lenne, de a jelek szerint nem lehet. Te meg közel vagy, adtál már kocsit mások segge alá light terepi célra, ráadásul nálad lehet kérni csörlős, AT vagy MT gumis vasat is, nem csak utcai slickes, 12 hangszórós városi pickupot. Ja, meg érted a bizniszt. Kereshetlek a részletekkel?
Na fúróuram, akkor én egy komoly kérdést is feltennék: adsz-e bérbe (tudsz-e) Defit tartós használatra, cégnek (azon belül csak 4 kiváltságos vezethetné), kb. 2 évre, napi használatra, teljes supporttal (full szerviz, gebasz idejére csereautó stb), tőled nem messze (Duna túloldalára)?