Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HMEX Creative Commons License 2015.03.12 -1 0 59635

Köszi az infot. Sajnos nem arra van szükségem, hanem a keretre, ami pont mögötte van. A műszerfalnak azon részere, ami világosabb metál színű. :)

Előzmény: kiskunos01 (59634)
kiskunos01 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59634

Szia, az olx-en láttam keretet órával együtt 3eFt-ért. Marcius 9.-én adtak fel a hirdetést és Tapolcán van.Nem tudom hogy arra van-e szükséged ha igen érdemes megpróbàlni hatha megvan még. 

Előzmény: HMEX (59633)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59633

Nincs valakinek véletlenül műszerfalvilágítás szabályzó "tekerője"? enyémben meghalt az áramkör, felszakadozott a vezetősáv nyákról és így még kimérni sem tudom, hogy milyen az ellenállása, hogy tegyek helyére egy potit. Jelenleg össze van kötve a két kábel, kiiktatva a szabályzót és full fényerőn virít a m.fal.

 

Másik egyéb dolog, hogy mint sok más tulajnak nekem is beestek az ablakemelő gombok, mert eltört a műanyag tartó rész. Nem ismerek műanyagost aki ezt megcsinálná. Sikerült valakinek ezt megoldani vagy keresgéljek szorgalmas neten egy jó műanyagburkolatot a törött helyett?!

 

 

Harmadik, hogy a zárak vagy a kulcs, nem tudom eléggé elkopott, mert igen nagy trükközések árán tudom nyitni az ajtókat. Ilyenkor lehet ezzel valamit kezdeni, vagy zárszett csere kompletten?

 

I-es Xsara az autó.

Hf1968 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59632

És az alufóliánál valamivel vastagabb.

Előzmény: toji76 (59607)
Hf1968 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59631

Nem rosszindulatból írtam,amit. De akkor még nem láttad élőben ezt a rézkarikát.

Előzmény: toji76 (59607)
siobio Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59630

Köszi a gyors választ!

Előzmény: HMEX (59629)
HMEX Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59629

Szia!

Igen, ki kell szedni a teljes műszerfalat. Vannak fent a fórumban képek, kb. egy évvel ezelőtt csináltam meg. Szétszedni nehezebb volt mint összerakni. :)

Előzmény: siobio (59628)
siobio Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59628

Sziasztok!
Fűtőradiátort kell cserélnem 1998 xsara 1.4 autómon.
A kérdésem az lenne, hogy ki kell venni az egész műszerfalat, hogy hozzáférjek a radiátorhoz?
Vagy elég csak a a gázpedál melletti burkolatot lebontani és onnan is hozzá lehet féni?

rudiapus Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59627

Köszönöm.

Előzmény: francecoupe (59626)
francecoupe Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59626

Oldalt felül a sárvédőívnél egy-egy torx csavar. Felső részén a csomi ajtónál 3 vagy 4 csavar. Alul egy-egy fülnél van csavar. Alul-oldalt szintén egy-egy csavar a műanyag kerékdobbal rögzít. Ezután már csak egy-egy fül tartja oldalt, lehúzható hátrafele. Ennyire emlékszem.

Előzmény: rudiapus (59624)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59625

 

köszi, megnyugtattál

rudiapus Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59624

Hátsó lökös leszerelésnek van valami trükkje? Esetleg ha lenne valami kép a felfogatásokról valakinek és megosztaná velem, annak nagyon örülnék. Köszönöm.

rudiapus Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59623

Elnézést, tévedtem. A sárga motor-lámpa a beindítást követően valóban világít néhány másodpercig. Sosem tűnt fel eddig :)

Előzmény: Törölt nick (59612)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.12 0 0 59622

Nem egyedi eset, sz@rul oldottak meg :) Az 54328. hozzaszolasomba irtam az en megoldasomat.

Előzmény: njnl (59621)
njnl Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59621

Sziasztok! 

Jó ideje csöndes olvasója vagyok a fórumnak. Most viszont lenne egy kérdésem. Eltört a középső dobom és a kimenő cső talalkozása. Ahogy látom a rendszer két helyen van felfogatva, egyik a torok csatlakozás, a másik pedig a hátsó dob gumibakja. 

Utólagosan lehetséges csinálni egy tartót a középső dobhoz is? Hiszen a törés legnagyobb okozója úgy gondolom a tartás hiánya volt. 

 

Magamról annyit, a családban 2db xsara 2es van (2.0 hdi kombi, 1.6 b). A dízel kb 7 éve van meg, a benzinest fél éve vettem és imádjuk őket. :) 

Kárász00 Creative Commons License 2015.03.11 0 1 59620

Most nézem hogy elrontottam a képbeszúrást.

 

232535

 

 

 

 

732535

 

 

Na így már szerintem érthető. Lehet mérni.

 

 

Előzmény: HMEX (59619)
HMEX Creative Commons License 2015.03.11 0 1 59619

+ az alábbi gyári számokkal vannak hozzá különféle márkától hűtők:

FRIGAIR0   103.3046
MAGNETI MARELLI    350213522003
BEHR HELLA SERVICE8MK    376 712-611
NISSENS    61313
VALEO    732535
VAN WEZEL 09002155

HMEX Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59618

Én a 9633070580 számot használtam keresésre és az alapján csak ezt kapom hozzá: Cikkszám: 732535 Gyári szám: 133045 

De ebben így nem tudok bízni:



http://fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/71775/1_1_1/webaruhaz/citroen/xsara/1999/8914/hutesfuteslegkondicionalas/vizhuto-radiatortartozek/


Kárász00 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59617

Ez a kép már majdnem mindent elmond. Plusz kell egy mérőszalag.

Az RM1213 alapján a Valeo Catalog-ban beazonosítható és kiderül a Valeo cikkszám amit beírhatsz a webáruház keresőbe, vagy mondhatod az eladónak.

 

Két változatot hoz a te esetedben.

 

232535

 

 

 

732535

 

Előzmény: HMEX (59615)
_Twins_ Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59616

1330.45 a tiédhez szerelt vízhűtő, gyári most éppen 95ezer ft.

Előzmény: HMEX (59613)
HMEX Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59615

+ van egy képem a jelenlegiről.

Előzmény: HMEX (59613)
soryton Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59614

hogy-hogy ... ?  csak  arra gondoltam ha már használod és ki is ismered magad a beállításokban/funkciókban egy "használati útmutatóval" kisegíthetnél ...  :-)) 

Előzmény: BallyS16 (59609)
HMEX Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59613

Sziasztok!

 

Fez,

 

Sikerült kézhez kapnom a nyomásszabályzót és úgy tűnik valóban a törtfehérre volt szükség. Gyorsan becsavartam és nem látok hibát. Szervó működik álló helyzetben, nem fullad le, nem erőlködik a motor. Érdekesség, hogy az eredeti alkatrésznél igen hallhatóan emelkedett az alapjárat...talán már nem is működött 100%-osan. Szóval köszönöm a segítséget. :-) 

 

Öröm az ürömben, hogy kiderült vízhűtő radiátort is kell cserélnem és nem bízok túlságosan az üzletek által kikeresett alkatrészekben, ezért hozzád fordulnék ismét egy típusszám/alkatrésszám segítségéig:

 

1999. 1,6 Xsara Break, benzin, manuális váltó, klíma.
Alvázszám:VF7N2NFZF36483164

Köszönöm előre is. :-)

Előzmény: FeZ_ (59277)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59612

Nálam is 3-4mp múlva alszik el a motor beindulását követően. Szerintem korábban is így volt csak most tűnt fel. Gondolom ez idő alatt ellenőrzi az ECU, hogy minden kapott jel megfelelő és kialszik. Nem gondolnám, hogy köze lenne az olajcseréhez.

Rudiapus: Te szerintem az olajnyomás visszajelző lámpára gondoltál.

Előzmény: vakrepulo2 (59610)
rudiapus Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59611

Nem.

(1.6 16V)

Sőt, az olajpilács már indítózás előtt kialszik.

Előzmény: vakrepulo2 (59610)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59610

üdv

 

nem rég cseréltettem olajat és azt vettem észre a motor indulásakor (főleg hidegen) viszonylag sokáig ég a sárga motor ikon

 

feltételezem azért ég ilyen sokáig, mert ennyi idő alatt épül fel az olajnyomás

 

ez nálam olyan 4 mp

 

ez természetes?

(1,6 benzin)

 

nem tudom milyen olaj került bele, csak elküldettem az autót a régi jól megszokott szerelőhöz

 

a ti autótokon is ilyen sokáig ég a lámpa indítás után?

BallyS16 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59609

Na igen, nálam csak a lehetőségek igen csekély hányada látszik/használható.

Mi kellene? Jöhet emilen is....

Előzmény: soryton (59608)
soryton Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59608

...én már használom is csak az angol miatt nem vagyok tisztában a részletekkel ...

Előzmény: BallyS16 (59606)
toji76 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 59607

Milyen érdekes ilyenkor mindenki a traktor kerék rézre gondol. Fólia vastagságút is lehet kapni, és az olajzó csövek rézkarikája is 1 mm vastag és 5mm átmérőt is kapsz. Formára illeszteni nem nagy ördöngősség.

Előzmény: Hf1968 (59591)
BallyS16 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 59606

Eddig csak a Torque Pro-t néztem meg, de szívesen segítek.

Előzmény: soryton (59594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!