Szia, az olx-en láttam keretet órával együtt 3eFt-ért. Marcius 9.-én adtak fel a hirdetést és Tapolcán van.Nem tudom hogy arra van-e szükséged ha igen érdemes megpróbàlni hatha megvan még.
Nincs valakinek véletlenül műszerfalvilágítás szabályzó "tekerője"? enyémben meghalt az áramkör, felszakadozott a vezetősáv nyákról és így még kimérni sem tudom, hogy milyen az ellenállása, hogy tegyek helyére egy potit. Jelenleg össze van kötve a két kábel, kiiktatva a szabályzót és full fényerőn virít a m.fal.
Másik egyéb dolog, hogy mint sok más tulajnak nekem is beestek az ablakemelő gombok, mert eltört a műanyag tartó rész. Nem ismerek műanyagost aki ezt megcsinálná. Sikerült valakinek ezt megoldani vagy keresgéljek szorgalmas neten egy jó műanyagburkolatot a törött helyett?!
Harmadik, hogy a zárak vagy a kulcs, nem tudom eléggé elkopott, mert igen nagy trükközések árán tudom nyitni az ajtókat. Ilyenkor lehet ezzel valamit kezdeni, vagy zárszett csere kompletten?
Igen, ki kell szedni a teljes műszerfalat. Vannak fent a fórumban képek, kb. egy évvel ezelőtt csináltam meg. Szétszedni nehezebb volt mint összerakni. :)
Sziasztok! Fűtőradiátort kell cserélnem 1998 xsara 1.4 autómon. A kérdésem az lenne, hogy ki kell venni az egész műszerfalat, hogy hozzáférjek a radiátorhoz? Vagy elég csak a a gázpedál melletti burkolatot lebontani és onnan is hozzá lehet féni?
Oldalt felül a sárvédőívnél egy-egy torx csavar. Felső részén a csomi ajtónál 3 vagy 4 csavar. Alul egy-egy fülnél van csavar. Alul-oldalt szintén egy-egy csavar a műanyag kerékdobbal rögzít. Ezután már csak egy-egy fül tartja oldalt, lehúzható hátrafele. Ennyire emlékszem.
Hátsó lökös leszerelésnek van valami trükkje? Esetleg ha lenne valami kép a felfogatásokról valakinek és megosztaná velem, annak nagyon örülnék. Köszönöm.
Jó ideje csöndes olvasója vagyok a fórumnak. Most viszont lenne egy kérdésem. Eltört a középső dobom és a kimenő cső talalkozása. Ahogy látom a rendszer két helyen van felfogatva, egyik a torok csatlakozás, a másik pedig a hátsó dob gumibakja.
Utólagosan lehetséges csinálni egy tartót a középső dobhoz is? Hiszen a törés legnagyobb okozója úgy gondolom a tartás hiánya volt.
Magamról annyit, a családban 2db xsara 2es van (2.0 hdi kombi, 1.6 b). A dízel kb 7 éve van meg, a benzinest fél éve vettem és imádjuk őket. :)
hogy-hogy ... ? csak arra gondoltam ha már használod és ki is ismered magad a beállításokban/funkciókban egy "használati útmutatóval" kisegíthetnél ... :-))
Sikerült kézhez kapnom a nyomásszabályzót és úgy tűnik valóban a törtfehérre volt szükség. Gyorsan becsavartam és nem látok hibát. Szervó működik álló helyzetben, nem fullad le, nem erőlködik a motor. Érdekesség, hogy az eredeti alkatrésznél igen hallhatóan emelkedett az alapjárat...talán már nem is működött 100%-osan. Szóval köszönöm a segítséget. :-)
Öröm az ürömben, hogy kiderült vízhűtő radiátort is kell cserélnem és nem bízok túlságosan az üzletek által kikeresett alkatrészekben, ezért hozzád fordulnék ismét egy típusszám/alkatrésszám segítségéig:
Nálam is 3-4mp múlva alszik el a motor beindulását követően. Szerintem korábban is így volt csak most tűnt fel. Gondolom ez idő alatt ellenőrzi az ECU, hogy minden kapott jel megfelelő és kialszik. Nem gondolnám, hogy köze lenne az olajcseréhez.
Rudiapus: Te szerintem az olajnyomás visszajelző lámpára gondoltál.
Milyen érdekes ilyenkor mindenki a traktor kerék rézre gondol. Fólia vastagságút is lehet kapni, és az olajzó csövek rézkarikája is 1 mm vastag és 5mm átmérőt is kapsz. Formára illeszteni nem nagy ördöngősség.