Huhh.......SVB 100.....szerintem Made in China....
Boltforgalomban 2 darab volt nálunk, majd a helyi nevelőintézetben bukkant fel vagy 5 db. Annó emlékszem még a Bike Mag-ban láttam hirdetéstét a 90-es évek közepén...
Minősége gyatra.....agyon zsírozva is morgó hang volt rá jellemző.....
Ha jól emlékszem, nem túl régen Hagymatech szaki óvott minket a kínai kardános kerékpároktól ill. anyagminőségüktől, de attól ez még lehet eredeti ámerikai is.
Előfordulnak dinamóval egybeépített lámpák, apróhirdetések között is szokott lenni. Leginkább akkor alkalmazzák - gondolom arra is találták ki főként - ha nagy méretű csomagtartó van elöl (is) a kerékpáron.
+
Igen kevés kardános kerékpár van, az biztos. Hasonlóan mint a szíjhajtásos, azok sem egy elterjedt darabok; tegnap pont láttam egy régit. / Modern kerékpároknál ismét próbálkoznak ilyesféle (alternatív) megoldásokkal, de ez egy más téma. /
Érdekes megoldás a dinamóval egybe épített lámpa. Én még sose láttam. Valami képet küldhetnétek a kerékpárról. Zsákba macska . Még akkor is nehéz lesz szerintem, ha megmutatjátok. Nem sok foroghat a piacon.
Az áráról tényleg nehéz lenne nyilatkozni... Azt meg szabad tudni, hogy merrefelé lehet a kerékpár? Nem-e az amelyikről halottam; úgy rémlik, hogy észak Buda vagy Pest, Káposztás vagy Békás, eseteleg valami közeli agglomerációs település rémlik. Persze az is lehet, hogy egy másik kardános amiről én igen keveset hallottam, és nem ez. :)
Ha lenne vkinek +-ban "Tiroli" 48 fogú,jó állapotú lánckereke tengellyel és hajtó karokkal,érdekelne!Jó állapotúra lenne szükségem,mert WM Jubileumba(nyilas) építeném be.Köszi
Bizony, nagyon jók ezek a képek is. Köszönjük! Jó be látni kicsit a színfalak mögé. :)
Más: mai nappal Laci kollégától átvettem a férfi Puch Luxus tulajdoni jogát és persze a bringát is, már több órája szépítem, tisztítom a gépet, amint olyan idő lesz lencsevégre kapom - habár pár évvel ezelőtt Laci is már rakott fel pár képet, de ahhoz képest van pár változás - ez az első igazi, eredeti veteránom! :)
Nagyon örülök neki mert tényleg szép, élvezetes vele menni, és lassan utoléri a Steyr-t is korban, hiszen 2 év múlva A Puch is 80. életévét tölti.
Ma volt bringaexpó, 100 éves budapesti autóbusz közlekedés évforduló, és így március elsején meg lett ez az idős, szép gépezet is. Emlékezetes nap a mai mindenképp.
Ma beszéltük Pesten a WM Fecskével kapcsolatban. Ilyen acél szalag lenne ideális a ,, transmisszió,, rögzítésére.
Másik kép komplett transmisszió képe fék nélkül. (a kép alsó felén levő vég a fékkar felőli rész)
A harmadik kép a fékkar felőli forraszvégnipli ábrája külön (ez alul is lyukas de ez az ábrán nem látszik, ezen fűzi át és forrasztja bele a belső huzalt.
A negyedik képen látható patent huzalvég pedig a belső bovden szál patkó fék felőli lezárására szolgál.
Megtudnátok mondani, hogy egy 1930 körüli német gyártmányú, Elite típusú, 28-as kerékpár milyen típusú kerékagyakkal került annak idején forgalomba. Azokon is Torpedo volt?