Keresés

Részletes keresés

.B...B. Creative Commons License 2015.03.02 0 0 14961

Ha az Ontime nem hazudik, akkor ma megint LDF-451 van a Debrecen-Szeged fordán... Ebben az esetben komoly 4 napot bírt a 952...

Előzmény: .B...B. (14960)
.B...B. Creative Commons License 2015.02.27 0 1 14960

Ez pedig a végképp röhejes része az egésznek. Nagy pénzért megvettek egy buszt, ami már eleve senkinek nem kellett, a telepen állt kihasználatlanul napokig. Rásózták a Debrecen-Szeged fordára (ami meg elvileg a tervezett átalakítással szét is lesz zilálva), működött 1,5-2 hétig, majd az egész ünnepi időszakot a garázsban töltötte. Megcsinálták, megint ment 2 hetet, majd leállt egy hónapra... Többet volt szervizben, mint az utakon... Lehet(ett) szidni a Credo-kat, de egyik sem csinált ilyet új korában... A fő poén, hogy igazából apró-cseprő bajai vannak a Volvonak is, csupán a garancia miatt mindenért Szegedre kell vinni, ahol ennyi időbe telik mire sorra kerül.

Félreértés ne essék, pl. a MAN-okat is hordták az ősszel Dunaharasztiba karbantartásra, előfordul minden gyártmánynál nyilván. Csak nem mindegy, hogy 700-800 ezer km után vagy 12000 km után...

Előzmény: Waliby (14957)
.B...B. Creative Commons License 2015.02.27 0 0 14959

Teljesen igazak a hozzászólásban leírtak. Ne legyenek senkinek (nekem sincsenek) illúziói azzal kapcsolatban, hogy mire megy ki az egész... Szó nincs összehangolásról vagy minőségi javításról, valóban csupán a kiszervezés előkészítése zajlik. Régóta hallani belső körökben arról, hogy a jó bevételt termelő járatokat (pl. Békéscsaba-Pécs) kiszerveznék alvállalkozónak, az állami cégnél pedig maradnak a nagyrészt hivatásforgalmat kiszolgáló járatok, amivel értelemszerűen felborulna az amúgy is meglehetősen törékeny egyensúly. A nagy egyesülés keretében a volt Volánok egy részének kiszervezése már meg is történt. (Ne felejtsük el azt sem, hogy kitől lízingelik az új buszokat és mi az üzletember fő tevékenységi köre... Nyilván véletlen...)

A tervezett menetrendi átalakítások utasszám valószínűleg csökkenést fognak okozni irracionalitásuk miatt, amivel pedig lehet majd érvelni a kiszervezés szükségessége mellett.

Előzmény: Komlósfecskés (14956)
Békés megye Creative Commons License 2015.02.26 -2 0 14958

megnéztem és?

Előzmény: tip-tronic (14946)
Waliby Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14957

Debrecen - Szeged: egy hónap után visszatért MXU-952

Komlósfecskés Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14956
Előzmény: .B...B. (14955)
.B...B. Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14955

Szomorúan veszem tudomásul, hogy egyre szánalmasabb a történet és még ki tudja mi jön a piacnyitásig... Abba meg valószínű nem is nagyon mer senki belegondolni, hogy utána mi lesz...

lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14954

Arra is készült. 

Előzmény: BPO-105 (14953)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 14953

Nem teljesen lényegtelen.

A wikipédiáról is kihámozható, hogy az Euro 6-osok már B8R/B8RLE alvázzal érkeznek.

(Más kérdés, hogy elsőre én is B12B/B12BLE kombót tippeltem.)

Előzmény: Dante001 (14949)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14952

Monnyuk' azért ez a mechanikus válto kitétel 2015-ben kicsit gáz. Az elözö 52 automata, nem?

Előzmény: lobbanórotor (14951)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14951

B8R van. 

Előzmény: Dante001 (14950)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14950

Egyébként ha emlékeim jol csalnak, anno az alfabuszoknál is csak a B7R alvázasakat lehetett manuális váltoval rendelni, mert a B12B-nél már alap volt az I-shift. A tender viszont az elöbbit irja elö, szoval valszeg ezek tényleg olyanok lesznek mint a képen lévö.

Előzmény: Dante001 (14949)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14949

Szerintem az alváz lényegtelen ilyen szempontból, az a fontos hogy 8900-asok.

Előzmény: lobbanórotor (14948)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14948

Ez B7R alvázas, a DAKK-nál nem ilyenek vannak. 

Amúgy vicces ez a részszempont. :D 

Előzmény: tip-tronic (14946)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14947

Legalább nem uj tipus.

Előzmény: tip-tronic (14946)
tip-tronic Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14946

Jól nézzétek meg az új buszokat. :))

http://phototrans.eu/14,642246,0,Volvo_8900_LLS_229.html

 

"4. részszempont: a logisztikai többletköltség, mint értékelési szempont „nem” és értéke 100 pont, ha az ajánlat tárgyát képező autóbusz gyártmánya megegyezik az ajánlatkérő társaság 1.1.2015.-i autóbusz flottájában legalább 50 db autóbuszéval"

tip-tronic Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14945

Közben rájöttem én is. :) 

Előzmény: lobbanórotor (14944)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14944

Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

Előzmény: tip-tronic (14943)
tip-tronic Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14943

Ez nem alvállalkozós tender?

 

Előzmény: Törölt nick (14938)
HCC-346 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14942

Nem is tudtam, hogy az LLL-953 elhagyta az országot. (Legalábbis az xmap szerint)

 

lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14941

Ráadásul a távolsági kivitel, és mindjárt 31 darab? Mi lehet a terv? Ki akarják gyomlálni az E95-ösöket a távolsági fordáktól? Vagy kékvolvó helyett, hogy azokat el lehessen küldeni felújításra? 

Előzmény: Törölt nick (14939)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14940

Most már a terminálok is üzemelnek, természetesen ugyanolyan gagyik, mint az xmap. Egy egyszerű kereséstől lefagyott...

A szabadtérre kihelyezett battonyai élettartamára azért kíváncsi leszek.

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14939

Volvo 8900?

Előzmény: Törölt nick (14938)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.25 0 0 14938

Itt az újabb tender:

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:67513-2015:TEXT:HU:HTML&src=0

 

"31 db új, közösségi közlekedésre alkalmas regionális-országos (M3/II. osztályú), kéttengelyes, szóló autóbusz bérlete, garanciális időn belüli vevőszolgálati tevékenységgel."

lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.21 0 0 14937

Akkor diktálom a nyerőszámokat: 

5811, 5812, 5814, 5816, 5818, 5820, 5823, 5824, 5825, 5826. 

Segítséget kaptam egy másik hollandtól, aki ajánlott nekem egy helyi gépjárműkereső oldalt, ahol az adott rendszám kikeresése után kijön bizonyos menüpontokat ellenőrizve, hogy az épp keresett busz nemcsak ki lett-e vonva a forgalomból, de már Hollandiát is elhagyta-e. És mit ad Isten, a csuklósokat egyesével végigcsekkolva pont 10 ilyen kocsi jött ki. :) (A többi még ott van.) 

Még szerencse, hogy a légkondisok közül sikerült válogatni, tehát legalább ezzel nem lesz gond. 

Előzmény: lobbanórotor (14936)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.20 0 0 14936

Igen, a holland csuklósok már 8-asok. 

(Az OFF szólóknál csak az első 16 kocsi 7-es, a többi 8-as.) 

Előzmény: BPO-105 (14935)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 14935

Gondolom különbözik a VIN-jükben az évjárat számjegye. De én itt még nagyon nem tartok...

Előzmény: lobbanórotor (14933)
Waliby Creative Commons License 2015.02.20 0 0 14934

Szeged - Debrecen GMK-925

lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.20 0 0 14933

Igen, bár a 2007 első felében leszállított magyar széria egy kicsivel előbb készült el, mint a holland kocsik. 

Amúgy azon se csodálkoznék, ha idővel a DAKK-nál meglévő 8+1 kocsi is négyajtóssá válna. Nem hangzik vadabb feltételezésnek, mint az, amit most beleírtak a tenderbe. 

Előzmény: BPO-105 (14932)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 14932

Amúgy meglehetősen vicces belegondolni, de pont egyidősek a KSU-val.

Előzmény: lobbanórotor (14931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!