Izzít, beindul, alapjáratot szépen tartja(indulásnál néha ad magának egy gázfröccsöt kb. 1600-ig 1 másodpercre), gázadásra nem reagál, az adagoló hátulján levő hidegüzemi fordszámnövelő karral tudok fordulatot adni egy keveset, azt tartja is.
Vezérlés helyen, mágnesszelep kattan, villanyt is kap, gázolaj nem levegős, szűrő-adagoló között kb. 0,05 vákuum van(mármint légköri-0,05).
Kiakadt/eltört a gázkartengely, és a szabályozó emeltyű közötti rugó, or wtf??
Pénteken rátöltöttem 1.5-litert, a tulaj szombaton 0,5-öt és azóta ment sokat, most jól áll. Sapkánál nem látok arra utaló jelet, hogy kinyomná (porszáraz a környéke is). Viszont légteleníteni mindig tudok, tehát esetenként jön belőle a levegő.
Szeretnék felhomályosítást kérni, hogy Punto 2003-as 1,2 16V (benzines) nyolcvan lovasnak a hűtőrendszerét hogyan tudom légteleníteni?
Két légtelenítő van, az egyik a fűtéscsövön a másik a hűtő tetején. Próbáltam már álló motornál, járó motornál, hidegen és melegen, de valahogy még néha kér egy kis vizet. :)
Érdekes ,mert végig olvastam a tsi fórumot es a már módosított láncon ,illetve kokszolódásos hibán kívűl ,a szívó 1.4 1.6-hoz képest egyetlen egy plusz problémáról nem olvastam.
Na mindegy, ha nem kavar garanciába akkor 15e-nél lecserélem az olajat majd 4évesen meg úgyis beszámoltatjuk,ha nem válik be a benzines/dsg legfeljebb 2.0crtdi Golf 8-ba.
Egyébként még bejáratós de úgy néz ki 6-6.5l/100km-n beéri ugyan abban a stílusban mint a 2.0 crtdi 5.5-6.0l/100-al.
Van amúgy valami amivel kímélni lehet ezeket az új benzineseket.?(üzemanyag,olaj,használat stb)
Innen eltűntem, de a frontvonalban vagyok azóta is, bár már nem olyan lelkesen, mint 10-20 éve, csak rám jött a fórumozhatnék :)
Kösz a fotót, igen ez lehet az, nem hinném hogy égés, talán valami gyári technológia,amivel a két ellenálláspályát összehangolják együtt futásra...Nem folyhatnak ott akkora áramok.
Ha meglesz a hiba beszámolok, de régebben egy, talán AKL Golfon dolgoztam 6-8 órát, és nem jutottam előbbre, végül kicseréltem a fojtószelepet egy kisebb vagyonért aminek semmi baját nem láttam, és adaptáció után hibátlan lett. Épp az ilyen dolgok miatt nem vagyok már olyan lelkes mert semmit nem okultam belőle.
Eleve nem hagyok bent semmilyen toldást a gumiharmonika alatt.
Régen se hagytam, volt főnök sem híve a félmegoldásoknak, aki nem akarta kifizetni, az ment máshova.
Megjegyzem, max 5-6e huf egy full kötegjavításért, vezetékcserével, szerintem nem sok(akinek sok, az törölgesse a párát, vizet a hátsóablakról, valamint fizesse a rendőrt az éppen mi-nem-világít okán).
Itt meg is cáfolom magam, mert valóban csináltam gumi alatti toldást oldalajtónál, de előre elmondtuk, hogy kábé kapugaranciás.
Mennyit rugóztok ezen a vezeték összekötésen... :)
Forrasztani csak azt, ami nem mozog, nem rezeg, mert eltörik tőben, zsugorcső ezen nem sokat segít.
Egyébként meg mindegy, ahogy itt is a vezeték tört el, el fog törni 2 centivel arrébb 1 év múlva.
Ide normális vezeték kellene.
Sőt újabb pár év alatt a melegedés miatt (amiben nagyobb áramok folynak, és ahogy törik csökken a keresztmetszet) a szigetelés is elfárad, lepereg.
Javítani sem lehet mert ahogy mozgatod máshol esik szét.
Ki kell cserélni egy 30-50 cm-es szakaszt normális szilikon bevonatú, hajékony kábelre és annyi. Persze mindig megkérdezzük, hogy mi legyen, összetoldjuk kétezerér' vagy cseréljük ki tizenkettőért... Gondolom tudjátok mi a válasz az esetek többségében.