Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140235

a hidegüzemhez nem mennyiséget állítasz azzal a karral hanem az előtöltést

Előzmény: kormi07 (140234)
kormi07 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140234

Az is lehet, de akkor hogy van alapjárat+hidegüzemi emelés?

 

Végül is mindegy, küldtem tovább az autót, adagolójavítással (sem) nem foglalkozom.

Előzmény: Quattroman (140233)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140233

nem ez lenne az első aminél letört a kis "gombóc" ami az állítógyűrűt tologatja

Előzmény: kormi07 (140232)
kormi07 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140232

Urak.

 

Vento 1,9 td AAZ '94.

 

Izzít, beindul, alapjáratot szépen tartja(indulásnál néha ad magának egy gázfröccsöt kb. 1600-ig 1 másodpercre), gázadásra nem reagál, az adagoló hátulján levő hidegüzemi fordszámnövelő karral tudok fordulatot adni egy keveset, azt tartja is.

 

Vezérlés helyen, mágnesszelep kattan, villanyt is kap, gázolaj nem levegős, szűrő-adagoló között kb. 0,05 vákuum van(mármint légköri-0,05).

 

Kiakadt/eltört a gázkartengely, és a szabályozó emeltyű közötti rugó, or wtf??

 

 

fourwheels Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140231

Én is használom , jó, de még nem rendeltem mert álltalában jobb árakat találok máshol!

Előzmény: novothauto (140220)
Paco155 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140230

Nem szép dolog csalni az asszonyt :)

Előzmény: Törölt nick (140229)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140229

inkább a másik oldalon áltam jó pár évig.

 

 

Előzmény: Quattroman (140228)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140228

azt hittem magánnyomozó vagy....

:)

Előzmény: Törölt nick (140227)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140227

Télen sűrűn szoktam várakozni kocsiban viszonylag rövidebb ideíg (10-20perceket),és szeretek autóban melegben monjuk netezni😊

Előzmény: Quattroman (140217)
dreher24 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140226

Pénteken rátöltöttem 1.5-litert, a tulaj szombaton 0,5-öt és azóta ment sokat, most jól áll. Sapkánál nem látok arra utaló jelet, hogy kinyomná (porszáraz a környéke is). Viszont légteleníteni mindig tudok, tehát esetenként jön belőle a levegő.

Előzmény: Quattroman (140225)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140225

de valahogy még néha kér egy kis vizet.

 

ezt hogy érted? időnként alacsony lesz a szint a kiegyenlítőben?

az nem a levegősödés jele. cserélj egy sapkát a tartályon.

Előzmény: dreher24 (140224)
dreher24 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140224

Üdvözlet az Uraknak!

 

Szeretnék felhomályosítást kérni, hogy Punto 2003-as 1,2 16V (benzines) nyolcvan lovasnak a hűtőrendszerét hogyan tudom légteleníteni?

Két légtelenítő van, az egyik a fűtéscsövön a másik a hűtő tetején. Próbáltam már álló motornál, járó motornál, hidegen és melegen, de valahogy még néha kér egy kis vizet. :)

Van ennek valami fiatos trükkje?

Az esetleges válaszokat előre köszönöm.

gesszti Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140223

http://racingbazar.hu/alkatresz/motor/renault_kangoo_1.9d_fuzott_motor_blokk_1.9d

 

Sziasztok!

 

Ilyen koppant motorral érdemes foglalkozni, vagy felejtős?

novothauto Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140222

Egy hónapra regisztráltam, jónak tűnik.

Előzmény: novothauto (140220)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140221

Herth+Buss Jakoparts alkatrészek minőségéről valami tapasztalat bárkinek is?

novothauto Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140220

Sziasztok!

 

Innen szokott valaki alkatrészt rendelni:

 

www.partslink24.com

 

Tapasztalat?

 

 

 

no_holy_shit Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140219

 

 

vagy a w210-n kiszakadnak az elso rugotanyerok :-P

 

Előzmény: mica-r (140201)
Adm Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140218

Állófűtés?

Előzmény: Törölt nick (140216)
Quattroman Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140217

ezt már a múltkor is kérdezted, de miért szempont ez?

Előzmény: Törölt nick (140216)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140216

Értem.

alapjáraton járatás hosszútávon melyiknek árt jobban,a diesel vagy benzinesnek,és melyik fogyaszt többet így?

 

Előzmény: mica-r (140215)
mica-r Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140215

A régi motor nem lett annyira jó, pl a lánchajtáson többször is módosítottak. Eddig az újabb szíjas jobbnak tűnik.

Legjobb a motornak, ha hosszú távon használod, mondjuk 130 tempomattal.

Előzmény: Törölt nick (140214)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140214

http://www.autoszektor.hu/hu/content/kilencedszer-az-14-tsi-lett-az-ev-motorja

 

Érdekes ,mert végig olvastam a tsi fórumot es a már módosított láncon ,illetve kokszolódásos hibán kívűl ,a szívó 1.4 1.6-hoz képest egyetlen egy plusz problémáról nem olvastam.

 

Na mindegy, ha nem kavar garanciába akkor 15e-nél lecserélem az olajat majd 4évesen meg úgyis beszámoltatjuk,ha nem válik be a benzines/dsg legfeljebb 2.0crtdi Golf 8-ba.

Egyébként még bejáratós de úgy néz ki 6-6.5l/100km-n beéri ugyan abban a stílusban mint a 2.0 crtdi 5.5-6.0l/100-al.

 

Van amúgy valami amivel kímélni lehet ezeket az új benzineseket.?(üzemanyag,olaj,használat stb)

cam aro Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140213

2012 szeptember korul tobb nicken elkovetett szabalysertes fojtopoti ugyben.  

( a wiperarm az biztos ott volt ) 

es de nem audi, hanem passat. 

a tobbi emlek, vagy 2.0 20V. vagy 1.8T. 

 

vegulis mindegy. 

hibakod, es jelenseg. 

 

..megszuntem mara. 

(szerintem holnapra is, bar lehet ket kovi ubi befott kozt  danon biffiduszert kialtok.. ) 

Előzmény: cam aro (140211)
Kisa Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140212

Kösz, üdv viszont. :)

 

Innen eltűntem, de a frontvonalban vagyok azóta is, bár már nem olyan lelkesen, mint 10-20 éve, csak rám jött a fórumozhatnék :)

 

Kösz a fotót, igen ez lehet az, nem hinném hogy égés, talán valami gyári technológia,amivel a két ellenálláspályát összehangolják együtt futásra...Nem folyhatnak ott akkora áramok.

 

Ha meglesz a hiba beszámolok, de régebben egy, talán AKL Golfon dolgoztam 6-8 órát, és nem jutottam előbbre, végül kicseréltem a fojtószelepet egy kisebb vagyonért aminek semmi baját nem láttam, és adaptáció után hibátlan lett. Épp az ilyen dolgok miatt nem vagyok már olyan lelkes mert semmit nem okultam belőle.

 

 

Előzmény: cam aro (140211)
cam aro Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140211

ha 3 honapal kesobb jossz, pont tiz eves lett volna a visszaterted. 

megolvastalak. 

es szerintem megerdemelsz egy ' Hello ujra itt!' -et. :) 

hat akkor legyen meg. 

 

Hello ujra itt! :) 

--------------------------------

jo par eve volt valami szivasom fojtoszelepel. (1.8T remlik. .de tevedhetek. )

szkopon semmi zaj, jelek jok. tap megvan.. specialista sem jott ra. 

aztan sok szivas utan.. kapott ujat, es megszunt a hiba. 

 

egy kepet tudok most. , holnap friss elmevel esetleg tobbet is. 

 

 

maig nem tudom az ott eges, vagy nem.. de poti palyakon test, tap, jel szkop nem szurt ki semmi hibat. 

illetve bocs.. en nem szurtem ki hibat. 

Előzmény: Kisa (140209)
kormi07 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140210

Replay.

 

Eleve nem hagyok bent semmilyen toldást a gumiharmonika alatt.

Régen se hagytam, volt főnök sem híve a félmegoldásoknak, aki nem akarta kifizetni, az ment máshova.

Megjegyzem, max 5-6e huf egy full kötegjavításért, vezetékcserével, szerintem nem sok(akinek sok, az törölgesse a párát, vizet a hátsóablakról, valamint fizesse a rendőrt az éppen mi-nem-világít okán).

 

Itt meg is cáfolom magam, mert valóban csináltam gumi alatti toldást oldalajtónál, de előre elmondtuk, hogy kábé kapugaranciás.

 

Merci tükörindex nincs meg, hálistennek.

Előzmény: cam aro (140207)
Kisa Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140209

Én meg mehetek be holnap egy 1.8T Audihoz fojtószelepház hiba, amit olvasgatunk, sehol sem találok egy másikat, hogy rádugjam.

Mérve az ellenálláspályák jók, nem zajosak, a motor szintén jó, az ECU és a fojtó közti vezetékek nem szakadtak, nem kontaktosak.

A ref. feszültség stabil, ECU tápja és testje is rendben.

Remélem nem ECU hiba, vagy ha mégis akkor valami forr hiba.

 

Legalább most már végleg megdöglött, nem csak időszakosan heti egyszer meg vészüzembe.

Talán könnyebb lesz megtalálni.

cam aro Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140208

nem azon megy a rugo, hogy hogyan tekerjunk ossze ket drojtot.. 

hanem azon, hogy hogyan kossunk ossze JOL ket drotot. 

 

latok nemi minosegi kulonbseget a ketto kozt, , es bar a problem pitinek tunik..

...hat mas hijan jol elvagyunk.. / omg..elvagyok ? :o/  a teman.  :)) 

Előzmény: Kisa (140206)
cam aro Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140207

 eleve nem hagyok bent semmilyen toldást a gumiharmonika alatt"" 

 

dehogynem. 

HA az ugyfel a tajekoztatas ellenere -csak- azt fizeti. 

 

(c,e,s class merci visszapillanto villogo megvan ? 

100 felett vagyok szerintem. ( regen asztalon cafatra,  marmost kocsin, meg tukrot sem kiveve. ) 

minden ugyfelnek elvan mondva.. a javitas ideiglenes. 

ha garisat akar,  akkor uj korbacs. vagy a regi toldva  DE nem a toresnel. 

...lattam eddig ket uj korbacsot...talan kettot toldottam is.

 

 

a tobbi a tores helyen javit.

(darvini egyedfejlodes.  > forraszt > krimpel valamit, > krimpel jot. > forraszt..(!) 

 tényleg. :) ott az adja a legkisebb hibas feluletet.  

Előzmény: kormi07 (140203)
Kisa Creative Commons License 2015.02.15 0 0 140206

Mennyit rugóztok ezen a vezeték összekötésen... :)

 

Forrasztani csak azt, ami nem mozog, nem rezeg, mert eltörik tőben, zsugorcső ezen nem sokat segít.

 

Egyébként meg mindegy, ahogy itt is a vezeték tört el, el fog törni 2 centivel arrébb 1 év múlva.

Ide normális vezeték kellene.

Sőt újabb pár év alatt a melegedés miatt (amiben nagyobb áramok folynak, és ahogy törik csökken a keresztmetszet) a szigetelés is elfárad, lepereg.

Javítani sem lehet mert ahogy mozgatod máshol esik szét.

 

Ki kell cserélni egy 30-50 cm-es szakaszt normális szilikon bevonatú, hajékony kábelre és annyi. Persze mindig megkérdezzük, hogy mi legyen, összetoldjuk kétezerér' vagy cseréljük ki tizenkettőért... Gondolom tudjátok mi a válasz az esetek többségében. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!