mindenképp elviszem szervizbe! én továbra is ugy gondolom valami kontakt hiba,hisz az auto nem mozdult ,és elsőre nem abs hiba jött hanem keréknyomás ellenorző rendszer.
csinált már ilyet csak az egy nagy eső után egy pocsolyán áthajtásnál jött,akkor emmisszios hibákat irt ki ,valoszinü a viz hirtelen meghutotte a kipufogot ,akkor gépre téve hibát kiutotték és nem is jott vissza. azota pocsolyák kerulve:))
Szívesen ! Gépre téve , rögtön kiderül melyik keréknél lévő jeladó. Ilyen időben csak óvatosan, mivel az összes biztonságtechnikai dolog kikapcsolásra kerül , tehát simán keresztbeálsz nincs abs, semmi sem... Mivel nincs jel igy nem tud miből dolgozni.
kb.10e bontott,20e az új.. Csere után semmi nem szükséges,rögtön működik a rendszer, max egy guminyomás reset kell a menüben.
Szia koszonom a valaszod! A kereknyomas ellenorzo rendszer ir ki nekem rendszerhibat. Az rpa hiba utan hozta fel az abs. Stb hibat. Konkretan azt irja ki defekt nem megallapithato. A check control uzenetnel pedig kiirja. RPA rendszerhiba. Nem is engedi a kereknyomas atvetelet amit ugye egy defekt utan illik megcsinalni.
Meglehet hogy az egyik ABS jeladó adta meg magát , ebben az esetben az egyik kerék felöl nem érzékel fordulatot a rendszer, így lekapcsolja a biztonsági dolgokat.. (abs, dsc, dtc stb.. )
Tegnap este kiírta,hogy jobb első helyzetjelző hiba. Megnéztem és tényleg van valami gond. A jobb első angel-eyes világít,de nem olyan fényesen, mint a másik. Itt van pár kép róla, nagyjából látszik,hogy az egyik oldal nem világít rendesen.
BMW gyári, de a dobozban castrol olaj van állítólag. Szerintem az 5w-30 pont egy jó középút a 10W-60 meg a 0-40 között. Mondjuk én főleg városban használom rövid utakon.
Fogyasztás ebben a kategóriában számomra nem elsődleges szempont, viszont ahogy olvastam, sok baj van az N53 motorokkal. Legalábbis korábban a Steeef gyerek ezt írta. Én nem tudok saját tapasztalatból nyilatkozni.
E61 M54 525i komfortüléssel? Létezhet ilyen Magyarországon? M54 E60/E61, most már tényleg úgy gondolom, hogy a legjobb benzinesek, Mao-i eladó alig létezik, az a kevés ami van, az meg hónapok óta fent figyel a hahun! Németben meg van mindenféle...
Szia. Pont ugyanilyenem van. Én először Castrol 10w-60-at raktam bele (ez M5 olaj), de másodszorra már 5w-30 gyári BMW olaj ment bele. Az enyémben 215e van. Ja, és kötelezően Mann szűrőkkel!
Többen is (köztük volt ide író topiktárs is), a tanulság annyi, hogy "inkonzisztens" lesz a kocsi, ergo mindig hibaüzenetekkel baszogat. Ha ez nem zavar, akkor amúgy működik.
Bár ÁLLÍTÓLAG a hibaüzeneteket is ki lehet valahogy ütni, de az nagy műszerfal megbontással meg plusz költséggel jár, ergo nem szokták erőltetni.
Te, én azt az AMSOIL-ra írtam, de igazad van. :) Piacgazdaság van, ha minden örökké tartana összeomlana a gazdaság. Egy biztos: az AMSOIL. És a haj még mindig tart.
Azt nem kalkulálod bele, hogy a mostani kocsikat nem hosszú távra tervezik.
Garancia, szavatosság idő lejárta után nyúlhatsz zsebbe és viheted szervizbe, ami megint csak pénz nekik. Nem érdekük akár egy mosógépben hosszú távra megbízható, strapabíró gépeket tervezni-nem vennénk újat, nem járnánk szervizbe.
30 E Km olajcsere, örök élet váltó olaj, hamar lekopó gombok, ami régen még lepattintható volt az mostani megoldásban már törik.
A mi cuccunk sem kötelező, csak gondoltam megosztom veletek-én tesztelem fél éve F11 emben.
Csek egy szösszenet, tegnap lenuláztam a számlálót, 220km autópálya 145km/h, 8km kisváros, 50km Bpn belül, 6,6l/100km 525da lci. Nincs benne fogyasztás csökkentő, se dpf.