Néztem képeket, igazad van műanyag. Szóval azt a fedelet kell óvatosan leszedni. Utána látni fogod azt a kis érintkezőt amit az oldalához nyom a fedél. Szerintem azzal lesz a baj.
Az ablaktörlő karokat nehéz sokszor levenni, azok nagyon rá tudnak idővel gyógyulni a tengelyre, de más nem nagyon necces a műveletben. Szóval érdemes megpróbálni. Na meg persze cseréhez is le kell szedni a karokat.
Mi a baj vele? Van benne egy érintkező, ami testeli az egész áramkörét a fém házhoz, az szokott tönkremenni. Óvatosan szikével kinyitod, kitakarítod az összes érintkezőt, jó lesz. Összerakni meg valami szilikon pasztával szépen össze lehet, olyan lesz mint a gyári.
Nekem szétrobban egyszer egy cseh (kínai) izzó a búrában, 1 hetet bírt, sima átlag gagyi volt amúgy. Nem anyáztam, ááá.
Szóval szigzsalag, kifele fordítva, és mondjuk egy hosszú csipesz kell, körbetekered lazán a szalagot, mintha egy galacsint csinálnál, megfogod a csipesszel, és jáccol nőgyógyászt, szép lazán megmozgatod a csipeszt a lámpában.. Ha mákod van, hozzátapad és kihúzod.
Köszi. Nekem ezt adták a kinai barátaink olcsón. Az appstore-ból töltöttem le 1-2 alkalmazász es figyelgettem hogy mondjuk az alapjárati motor szabályzás látszik-e a grafikonon. Kapkam hozzá cd-t is csak nem volt kedvem esőben laptokkal kivonulni a kocsiba szórakozni.
Igaz ezek már mind dpf-es motorokhoz való olajok, és a thaliaban nincs dpf. De igazából a viszkozitás szempontjából ez a jelenlegi gyári ajánlás hozzá.