Találkozott már valamelyikőtök olyannal,hogy a belső féltengelycsukló kotyog,de nem a csukló része,hanem a bordázott tengely ami a váltóhoz csatlakozik.
Uh... ez kemény, remélem, tévedsz! Mindössze 80e km van az autóban, kíméletes üzemmód végig. Ez lenne a híres japán, Suzuki-féle megbízhatóság és olcsó fenntartás?! Na ne... Na mindegy, egy szerelőnek muszáj lesz látnia. Ha drága a javítás, inkább el leszen adva.
Nekem ismerős! Cserélni kell szinte mindent, nem olcsó dolog, én még nem vágtam bele, miután a szelepszár-szimmering cserére azt mondta valaki cseréljek motort!
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék a topiktársaktól. Ismer valaki egy jó, megbízható szerelőt/szervizt Óbudán vagy Zuglóban?
A gond a következő: pár napja sivító, vinnyogó hang jön a motortér felől, de ez szerintem nem az ékszíj, hanem mintha csapágy lenne (vagy a generátor csapágy, esetleg a keréké - nem tudom). Ismerős valakinek ez a baj? Mit lehet tenni, mekkora költségbe fájna a dolog?
2002-es Wagon R+, 1.3-as benzines autóról van szó.
Azért az éremnek két oldala van hátsó ajtó teleszkóp gyári 25 000ft/db nem tudom miböl van arany esetleg?? de van kóreai 2500 ft ért aztán kormányszervó elektromos 360 000 et mondtak nekem rá a suzuki szervizbe, vettem neten 11 000 ért. "ac pumpa" bárdinál 50- 60 000 ezer vettem nevenincs et 12 ért szoval vannak érdekes árak ahoz képest hogy suzuki és most nem mellesleg most ez van benne mellékelem a linket a legfelsö az http://suzukialkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladokkapcsolokoninditogenerator/kategoria/onindito/marka/wagon+r%2B/tipus/14791/ nem panaszkodom mert ezt is olcsóban szereztem meg de akkor is .........
Anno azt mondták, hogy a szuszkához a legolcsóbb minden. Jaaaaaaaa, ha nem kel hozzá venni semmit sem. Pl. a Passatomhoz 2700 Ft. volt egy hőgomba, a szuszkához / wagon r + / 19500 Ft.
Ezen már én is túljutottam, már azon voltam, hogy eladom a büdös p....ba. Melegen semmi gond sem volt vele, de hidegen, mínuszban, 4-5 szöri rövid indítózás után indult csak el. Fiam nézte számítógépen, semmi hibát nem mutatott. A szivattyú üzemi nyomása 2,7- 3,4 bar. Az enyém 4 bar-ról 3,4 bar-ra esett vissza 8 óra alatt. Már azt hittem, hogy hülyét kapok. Végül is a fiamnak volt itthon CRC GASOLINE ADDITIVE üza javító és rendszer tisztító folyadék, és plusz hozzá töltöttem kb. fél tank 100-as oktánszámú benzint, azóta rendben minden. Nagy mínuszban kb. 3-6 mp.-re indul, de ilyenkor egy pöccre. Ja, és majd elfelejtettem, hogy 1 hőgombát is cseréltem, de az csak az alapjáraton segített / 11000- 19500 Ft. / Hát ennyi a tudomány.
Hello, betettek az ujat, vegul kellett fizetni. 6e valamennyi volt (gyari, listaaron). Ez mar ugy van kialakitva, h ne tudjon eltorni es fel is van fogatva egy kis tarto karral egy kozeli alkatreszre, azaz nem a sajat sulya tartja. Nekem erezhetoen konnyebben mozog a gazpedal, foleg ha nincs nagyon lenyomva. A szervizesek mondtak, hogy az szokott a gond lenni, hogy a rezonancia miatt eltorik a haz teljesen, aztan elkezd surlodni a bovden, s hosszu ido alatt kiszalalodik. Volt olyan, hogy kover gaz utan nem ment vissza, hanem ugy maradt, mert a kiszalalodott bovden beleakadt a torott hazba.
Korabbi tema volt... a valtokart nehezen lehetett mozgatni, "beton" kemeny volt, kulonosen hidegben. Javasoltatok, hogy olajozzam at a bovdeneket (szerviz 30e penzert akart ujat tenni bele). Az olaj segitett, de rovidesen megint visszajott a problema. Vegul azt csinaltuk, hogy vettunk un "nano" zsirt (3e penz), s kivettuk a bovdeneket. A zsirt addig tuszkoltuk bele az egyik vegen, mig a masik oldalon kijott. Ez volt fel eve, de meg mindig olyan, mint a vaj. Koszonom a tanacsokat igy fel ev elteltevel is :-)
Hello, a Wagon R-nel volt egy visszahivasi kampany a gazbovdenek kapcsan, mert a tuzfalnal el szoktak torni. Esetleg alvazszam alapjan erdemes lehet megnezetni, hogy a tied beleesik-e, mert ingyen kicserelik. Az enyem holnap meg a "mutetre".
A fém hüvely. Fordulatszám függő a rezonálás, alapjáraton kb 800 és a felharmonikusain. Egyértelműen ez csinálja mert amint megmozgatom elhallgat a "kerregés".
A müanyag tört el?? én ugy járok vele 2 éve és nem csinál semmi galibát ami nekem rezonált egy 1500 rpm nél a kipufogó tartó gumi ami csere után megszünt
Én nem támogatom az adalékok használatát. De ha már baj van, akkor jól jöhet. Vannak, akiknek használt. Én részemről MOL EVO benzint használok, abban gyárilag benne vannak azok az adalékok, amik meggátolja a lerakódások létrejöttét. Igaz, hogy ez a benzinfajta jóval drágább mint a sima 95-ös, de ha az ilyen utólagos bosszúságokat, meg adalékolást nézzük, akkor mindjárt nem is olyan drága. A neten olvastam, egy szakértő úgy nyilatkozott, hogy az üzemanyag gyártók szinte patikamérlegen mérik a különféle adalékokat amik az üzemanyagba kerülnek. Ezek egymáshoz viszonyított aránya eléggé kötött, hogy a motorban minden a lehető legoptimálisabb legyen. Namármost, ha ebbe a kényes egyensúlyba belepiszkálunk valamilyen utólag hozzáadott anyaggal, akkor annak az lesz az eredménye, hogy a benzin bizonyos tulajdonságai megváltoznak. Vannak amik jó irányba és vannak, amik rossz irányba.
Az EGR szelepnek környezetvédelmi szerepe van, a motor működése szempontjából semmilyen előnyös tulajdonsággal nem jár. Az más kérdés, ha már van és rosszul működik, akkor előbb-utóbb a katalizátor látja kárát.
semmi az ég világon, csak világít a sárga lámpa. ugyanúgy indul, ugyanúgy megy és fogyi is uaz, legalábbis én nem vettem észre változást. elvileg úgy nem megy át műszakin, hogy ég a lámpa + engem zavart.
most vagyok túl a kálvárián, megosztom a tapasztalatokat:
úgy másfél éve gyulladt ki a sárga lámpa, EGR szelep. szelep kiszed és kipucol és vissza. pár hétig jó. másik szelep de a jelenség uaz. itt a fórumon írta egy topiktárs, hogy nem elég a szelepet takarítani, hanem a hozzá csatlakozó csöveket is! azóta kifogástalanul működik!
lehet kapni EGR tisztító sprayt is, de féktisztítóval is kijön a korom belőle, szervízesek be szokták áztatni gázolajba egy estére. de nagyon fontos a szívó és kipufogó oldali csöveket is kipucolni.
Koszi a valaszokat. Igen, oneros lesz, 5e penzembe kerul. Nem vagyok tul boldog (mondjuk, meg jo h eszrevettem, a cso teljes ategese/olvadasa nemsoka bekovetkezett volna. Az utolso szerviz/olajcsere ota 2000 km-et ment az auto, igy meg lett volna ido boven.