Olvastam régebben de nem emlékszem pontosan és persze most nem is találom, hogy van valami érzékelő vagy szonda ami ha tönkre megy akkor a fogyasztás drasztikusan megnőhet és ez valahogy az alapárját kismértékű ingadozásával jár......
Mivel meg sem mozdítja a motort, a fények nem hunyorognak, vagy is az önindító nem teker, főleg hogy miután megtaláltam hol az önindító reléje... cserélgettem, de sajna nem vezetett eredményre, szóval kétlem hogy a holdpont jeladó, mert akkor általában tekeri az önindító csak nem indul el a motor
kérdés az hol a fenében van ebben az önindító, rásóznék egyet kalapáccsal amolyan régi ladás szokásként... tuti elindulna és legalább a szerelőig saját lábán elmenne...
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Renault clio 1.4 tech run nem működik a műszerfal világítás állító, nem világít a fűtéskonzol, valamikor a biztonsági öv visszajelző is ment de már régóta nem és az immobiliser visszajelző sem villog. Nemtudom összefügg-e egymással valamelyik, de nem tudom mit kellene megnéznem szétszednem. köszi!
Szia Szaki! Nem,nem kattan,de előtte sem adott kattanó hangot mikor működőképes volt. Igazából olyan mint amilyen volt,csak nem csinál semmit. Szétszedtem,de én nem értek hozzá,igy nem látom hogy bármi letört volna róla. Egy zöld színű lap,ami éppnek tűnik.
Mikor nyomod a gombot, akkor kattan vmi vagy beesik a nyomogomb? Nekem nem kattant, mert a mikrokapcsolo letort a nyákról. Szedd szet, nezd meg mi van vele.
Ismét sziasztok!:) Közben mint rendes babakocsis ujoncnak eszembe jutott még egy kérdés ,amire keresem a választ,és a megoldást. Egy olyan problémám van még,hogy az egyik kulcsom megadta magát. Egyre közelebbről és közelebbről kellett vele nyitni a központi zárat,és többször nyomni,majd végleg megadta magát. Kicseréltem benne az elemet ,de semmi. Az immó működik benne,mert indítja az autót,csak a központit nem nyitja továbbra sem. Szerintetek csak rá kellene ujra tanítani? Vagy komolyabb a baj? Ha pedig tanítani kellene,akkor ahhoz hogyan fogjak hozzá? Előre is köszi.
Sziaztok! Új vagyok itt,és még a renaultokban is :) Fél éve vettem egy Clio III.-ast. 1.5 dci most van benne 150000km. Olyan problémával fordulnék hozzátok akik már bizonyára több mindent megéltetetek ezen autókkal,hogy alapjáraton,kb 4-5 másodpercenként olyan mintha egyet rántana a motor.Hidegen nem tapasztalható a jelenség,de ha már 5-10 kilométert mentem vele,akkor igen,és minél melegebb a motor annál erősebb,vagy ha hosszabb ideig van alapjáraton. Akkor néha olyan,mintha fenékbe billentenék az autót. A szerelőm kitisztított egy szűrőt a nagynyomású szivattyúnál,és persze üzemanyagszűrő,és minden folyékony dologo ki lett cserélve olajak ilyesmi. De a jelenség továbbra is fennál. Akivel eddig beszéltem mind azonnal rávágta hogy porlasztócsúcs,vagy porlasztó.Tudom el kéne vinnem diagra,de ismerősöm csak pesten van akinek ilyenje van ott pedig nem igazán szeretek közlekedni:) Renault szervíztől pedig óvakodom,mert egyrészt 30 ezer forint az hogy köszönök,és még 30 ha kinyitom náluk az ajtót:) Van esetleg valami javaslatotok,észrevételetek? Minden segítséget előre is köszönök!!!
Szerencsére nem kellett levenni, a ködlámpa alatti borításon van egy kis ajtó azt kell felhajtani és hozzá lehet férni. Elég egy kárpit bolhát ( vagy minek hívják) kipattintani. :)
Kétoldalt a lökhárítót leszerelve látható egy-egy gumilappal ellátott szellőző szerűség. a célja inkább az szerintem, hogy ha lecsukod a csomagtérajtót a levegő "túlnyomás" távozzon valahol.... ez csak az én véleményem.
Szóval nekem ott ázott elég durván, ezért a jobbos szellőzőt beragasztottam. De ezt megspékeltem még egy kókler módon, hogy itt a szellőző alatt, fúrtam egy lyukat, hogy a víz ha mégis befolyna ne gyűljön fel, hanem ott távozzon. Na azóta nem ázik az autó... :)
Fűtés problémám van, egészen pontosan éppen, hogy langyos a befújt levegő.
- A fűtőradiátor 3 éve volt cserélve, de jól átmostam ecetes vízzel is, bár ez túlbiztosítás volt, mert fagyálló van télen-nyáron a rendszereben, tehát vízkő nem lehet.
- A hőmérséklet visszajelző szerint a vízhőfok jó, kb. középső állásban van, vagy kicsit lejjebb.
- A be és kimenő cső a fűtőradiátornál elég forrónak tűnik üzem meleg állapotban, bár ez lehet szubjektív.
Nagy a baj! 1.4 16v 2000 clio hidegen ugrál a fordulat 1500 és 2500 között mikor bemelegszik hirtelen le esik a fordulat a normálra és onnantól semmi baja. ha valaki tudna segíteni mihez nyúljak azt megköszönném...
lenne egy olyan kérdésem hogy 3as clio-m van és 53000km van benne és kiment a trafó benne valaki járt igy már?? vagy ez valami gyári hiba? a válaszokat előre is köszönöm!!!
jó napot mindenkinek . Volna egy kis gondom valakinél történt már olyan ,hogy a pótkeréknél állt a víz. nem koszos hanem tiszta . Clio2/2 1.6 16v autorol van szó.tudni szeretném hol ázik be az autó.