Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tedi83 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58280

Szia  pontosan hol van a hűtőoldalán a hő gomba?

Előzmény: FeZ_ (58278)
toji76 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58279

Azért írom hogy még nem másztam ennyire bele a kocsimba, há'l istennek nem kell hozzányúlni, eddig nem nagyon kellett, ha van a hűtőben akkor azt kell megnézni ha nincs akkor bonyolultabb a helyzet.

Előzmény: FeZ_ (58278)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58278

"de van hőgomba a vízhűtő oldalában is"

"A két gomba a termosztátban az egyik az ecu-nak ad hőfokot a másik a műszernek, azoknak nincsközük a ventillátorhoz."

 

Óvatosan az ilyen kijelentésekkel !

A modern autókon már nem nagyon van hőgomba a hűtőben, hanem az ECU högombáján keresztül maga az ECU vezérli a ventilátorokat. (esetleg van külön elektronika hozzá)

 

FeZ

 

Előzmény: toji76 (58276)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58277

Szia magyar ember vagyok, csak telóról írok a lényeg hogy  ha indítom az autót egyböl megy a ventilátor a gombák ki vannak cserélve a relés jók,mégis megy a ventilátor, van két elenálás a ventilátor mellet amire rácsatlakozik a vezeték ott a felső a vékonyabb az alsó a vastagabb, namost a felsőnél is az alsónál is van egy egy kis dióda vagy nem is tudom minek nevezem, afelsönél ez a kis valami össze volt tekerve,én kétéves törtem akkor nem ment a ventilátor de vetem bele és kicseréltem,de az eredmény semmit nem változott ugyanúgy megy a ventilátor.Tudnád mi lehet a baj,Köszönöm.. 

Előzmény: toji76 (58275)
toji76 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58276

Nem tudom de van hőgomba a vízhűtő oldalában is..., nem néztem itt hogy van megoldva, azt nézted annak kellene kapcsolni a ventillátort, ha állandóan megy az lehet összeégve. Kiveszed odacsapod valamihez elég erősen, akkor szétugrik az összeégett érintkező, aztán csere mert nem üzembiztos csak gyors megoldás, bár nekem még évekig működött utána is.

 

Vagy pedig át van kötve direkt üzemre....

 

 

A két gomba a termosztátban az egyik az ecu-nak ad hőfokot a másik a műszernek, azoknak nincsközük a ventillátorhoz.

Előzmény: tedi83 (58271)
toji76 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58275

Te magyar ember vagy?

 

Ha nem akkor értem az írásod, ha igen akkor nem értem mit írsz...

Előzmény: tedi83 (58273)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58274

Jelentem, üzemel a tolató kamera is! Most jöhet a műanyagok végső kinézetének megalkotása, szépítés, csiszolás, fényezés :)

 

 

tedi83 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58273

Egy kérdésem lenne hideg motornál lehúzás ventilátor csattal kB 20 -25 perces járatás után szabad lenne a víz hőmérsékletnekem 90 fok fölé menne,nem kellene a termosztátos nyitni hogy forduljon a víz? 

Előzmény: FeZ_ (58272)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58272

A stop lámpa szokott világítani ventilátor hiba esetén is, ha lehúzod valószínűleg nálad is azért világít és a hőfokmutató is azért megy fel szerintem.

Inkább azzal a problémával kellene foglalkozni, hogy miért megy állandóan a venti.

Én csinálnék rajta egy diagot paraméter méréssel egybekötve, megnézni, hogy milyen hőmérsékletadatokat kap az ECU, stb.

Ha minden stimmel, akkor meg egy lapcsolási rajz alapján megnézném, hogy nincs-e valahol kábelszakadási vagy kontakt probléma a venti vezérlésének a körében. Ilyen esetben vészüzemmódra kapcsol a vezérlő és folyamatosan működteti a ventilátorokat a biztonság kedvéért.

 

FeZ

 

Előzmény: tedi83 (58271)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58271

Szia azért húzom le a csatlakozót mert ha indítom az autót akkor a ventilátor is folyamatos megy, a két hőgombát már kicseréltem és úgy sem jó akkor is megy a ventilátor néztem a három relé azok sincsenek össze égve mind három szép tiszta

Csak az egyik folyamatosan behùzott állapotban van, ha kiveszem akkor nem megy a ventilátor, de ha visszatértem akkor behoza  a relés és egyből megy a ventilátor. 

Előzmény: FeZ_ (58270)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58270

Az első kérdésem az lenne, hogy miért is kell lehúzni a csatlakozót a ventirő l?

 

FeZ

 

Előzmény: tedi83 (58268)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58269

Van 2 első 2004-es ülésem, igaz 5 ajtósból. Ha kettőből csinálnál egyet magadnak írj, és áron alul adom, csak vigyétek mert nincs hely :)

Előzmény: Ztn74 (58267)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58268

Sziasztok  2es xsarám van 1,4 és benzines 75 lóerős az a problémám hogy  ha lehúzás a ventilátorrol a csatlakozót egy kis idő elteltével a víz höfok felmegy 90 fok fölé  és világitt a müszérfal a stop lámpa,ekkor viszadugom a csatalálkozót a ventilátorrol és vissza hűl, szerintetek mi a baj,vagy ez így jó? KÖSZÖNÖM... 

Ztn74 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58267

Úgy látom mindenki karácsonyi fogyikúrán van!

 

Még mindig keresnék '99 coupe vezető ülést vagy első két ülést, ha lehet lufisat.

 

Pálinka!

BXfan Creative Commons License 2014.12.25 0 0 58266

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórum és márkatársnak!

baka38 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 58265

Tisztelt Hölgyek s Urak !

Müszaki hibáktol mentes, Kellemes Karácsonyt kivánok nektek !!

koii69 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58264

Sziasztok!

 

Békés ,boldog Karácsonyt !

Sikeres új esztendőt kívánok mindannyiotoknak !

 

 

2.0 HDI VaT Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58263

Köszönöm nagy nehezen sikerült életre keltenem!

Előzmény: BallyS16 (58242)
toji76 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58262

Ez az urban legend sem igaz....

Előzmény: BallyS16 (58260)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58261

Szia!

Írtad,hogy érdekel a kilépőfény!

Tegnap tudtam csak sajnos befejezni a hátsó ajtókat is,de szerintem elég jó lett! ;)

Képek az eredményről: http://indafoto.hu/slaci1987/image/22169423-6f5034d5/user

Előzmény: rudiapus (58082)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58260

Évente 3 - és van, hogy én, van hogy szerelő, van, hogy Cit szerviz (pl. mikor 9990 volt a csere mindennel). Mikor, hogy adja ki :-)

Urban legend: francia autóból csak akkor nem folyik semmi, ha minden folyadék kifogyott :-D

Előzmény: BXtwelve (58259)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58259

Te rendesen igénybe veszed. Évente hány olajcsere? Te szoktad csinálni?

Nekem pont az ellenkezője a problémám. Nagyon gyengén merem csak meghúzni, mert le van gyöngítve a csavar. 10-es luk van benne, mert ott van az olajhőmérő szondája.

Így sokszor szivárog egy kicsit.

 

Előzmény: BallyS16 (58253)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58258

Illetve, ha klímás, a "rencer" érzékelhet fals adatot (pl. túl magas nyomás) és ilyenkor is bekapcsol a venti.

Előzmény: BallyS16 (58257)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58257

Ha a jeladó(k?) jó, akkor van még 2 rezisztor és 3 relé, amiket meg kéne vizsgálni:

https://www.youtube.com/watch?v=WRmBdgAViuI

 

Előzmény: tedi83 (58256)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58256

szia 2001 es 1.4 es 75 l  benzines

Előzmény: BallyS16 (58255)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58255

Évjárat, motor?

Előzmény: tedi83 (58254)
tedi83 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58254

sziasztok tudnátok segíteni  folyamatosan megy a hűtöventilátor ha beindítom az autót.jeladók kivannak cserélve mind a ketö,tudná valaki mi lehet a baj... Köszönöm,,

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58253

Olajleeresztő "kirágta".

Tudom, lehetett volna menetet vágni etc. De nem egy akkora tétel, hogy mókoltassam. Na meg ha kibír még 13 évet... :-)

Előzmény: BXtwelve (58252)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58252

Mi lett az olajteknővel?

 

Csak arra gondoltam +1 autónak állásában is van költsége. Megéri-e.

 

Én is gondolkodom egy ideje autócserén. Hasonló a dilemmám.

Ez még viszonylag könnyen javítható.

Egy fiatal autónál végképp a márkaszerviz lenne a járható út.

 

Más.

 

Ma szétszedtem az antennaerősítőt. Pont olyan, mint ahogy a topiktárs leírta. Le van rohadva. :-(

 

Ha szét akarnád szedni, T6-os torx kell hozzá.

 

Előzmény: BallyS16 (58251)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 58251

Hát ez az, nem tudjuk.

Van ez a szitu, hogy kocsi kell.

Van is kettő.

Csakhogy, pl. most, olajteknőt kellett cserélni és hát nem vállalta senki "megvárósba'" - 2 nap.

Persze mák, hogy pont a kötelező szabim töltöm, így ez most "jól" jött ki.

De nem mindig lesz így.

Persze vehetnék valami fiatal kocsit is, amivel a "gondok" később jönnek elő.

De előjönnek. És évi ~50e km-nél gyorsabban, mint másoknál.

Arról nem beszélve, hogy a fiatal auto ára milliós nagyságrendű - és az értékvesztése is hasonló less ekkora futás mellett.

Na meg legyen legalább ekkora, ne egyen többet és ne kelljen rá többet költeni - és ne is gyakrabban. De ezt már írtam.

Ne feledkezzünk meg az IT bölcsességről sem, ismert problémákat nem mindig jó ötlet ismeretlenekre cserélni.

Vagy vegyek egy ilyen csodát, mint amit linkeltem.

EW motor, tehát nem fog drasztikusan többet enni (nálam). A nyűgök ismertek. A helykínálat + felszereltség nekünk megfelel.

Értékéből fog veszíteni, de mivel a kiindulási alap sem magas, az hiába nagy százalékosan, összegszerűen mégsem lesz az.

Hogy miért nem VW, Opel, akármi?

A közhiedelem azokat többre tartja, és az áruk is ennek megfelelően alakul (elég alaptalanul, de ez másik téma).

Ha ugyanennyiért kapnék egy 1.8-as 8G Civic-et, azt venném meg. De az nem ennyi. 2.5x ennyi.

 

 

 

Előzmény: BXtwelve (58246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!