Bőven elég lenne csak egy topikban feltenned a kérdést, úgyhogy ide is bemásolom a válaszom:
CJZ-866 volt a korábbi rendszáma, az elsőt nem tudom. 1989-es gép. Eredetileg az Egervin Vállalat busza volt, azért a borszínű fényezés rajta, meg azért közelített a régi rendszáma egyes Agria Volános buszokéhoz. Most valahol Kisvárda környékén lakik, ha jól tudom. Pesten nem látható gyakran, de évente 1-2 alkalommal előfordulhat.
Erre kerestem a bizonyitekot, mert ugyebar ezt egyszer mar kiveseztuk alaposabban! :) Azt hiszem abban maradtunk, h a "regi" Volanbuszos mustarsarga mai megfeleloje a RAL 1006-os volt, majd a valamivel kesobbi, kevesbe "mustaros" beutesu sarga pedig a RAL 1028.
Segítségeteket szeretném kérni a képen lát ható ÁMG emblémába való pici tű zománc emblémát keresek hogy egy eredeti emblémát fel újítsak. Esetleg tudtok valami élérhetőséget hogy ki újítótta fel vagy van olyan aki letud gyártani ilyet. Vagy
esetleg valami megoldást kitalálni ere hogy komplett legyen.
Oké,ezzel teljesen egyetértek.A régebbi típusokból sosem elég,ez így van.Ebből következik,hogy bizony nincs is elég belőlük : ) De a 200-asok (meg a 300-as,400-asok ) is egyszer csak hipp-hopp eltűnnek,és sokkal de sokkal egyszerűbb most újjáépíteni belőlük,mint 20 vagy 30 év múlva.Erre szerencsére vannak már szép példák (meg lesznek is).
Az nem baj ha ennek állnak elébe, az a baj hogy süket duma és úgysem lesznek Ikarus buszok, jönnek továbbra is a nyugatiak. Vagy a végül a Rába-Volvo buszokra kerül Ikarus embléma, de az nem jó, nem magyar agyak tervezték és magyar kezek alkották.
A királyi rádió esti krónikájában valami államtitkár bíztató port hintett el, miszerint feltámasztják az Ikarus márkanevet a BKK és a Volánok buszellátására.
Hol él ez az ember?
-Tisztában van vele hogy a BKV-nak jelenleg is készül-csepp a tengerben- Ikarus márkanevű busz?
-Hogy ilyenek készülhettek volna a Budapesten megjelent kb 250 új, külföldi busz helyett?
-Hogy a saját intézkedéseik miatt Volánok már nem lesznek?