Vettem egy TS 2015 programot a fiamnak karira. Telepítettem a stream -et, de utána elakadok a további telepítésben. Kér egy regisztrációt, de a jelszó megadásánál elakodok, nem lép tovább. Nem fogadja el a megadott jelszót. Hogyan kell ott regisztrálni, illetve folytatni a telepítést?
Üdv. Kezdőként egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem vagyok tisztában a fényjelzők jelentéseivel. Szeretnék úgy játszani, hogy nem használom a HUD-okat. Tehát szabad szemmel szeretnék vezetni. Érdekelne hogy a sebesség korlátozásokat milyen fényekkel jelölik a játékban illetve a fékút kezdete stb. Tehát a nagyon alapok. Van nekem egy MÁV-os könyvem de pl a megállóhely tábla stb ezek nem stimmelnek a játékban akárhogy kerestem. Szal megyek 80km/h-val ahogy kell és hopp ott az állomás :S Előre is köszönöm a segítségeteket
Helló!!! MSTS ben a magyar pályákkal nem kompatibilisek a román pályák????? PL. Sanislau-Jibou vagy a CFR Route, minden elindításnál azt írja a vasút inicializálása sikertelen illetve a tiszántúl pályánál is ugyanez a gondom. A többi pálya fut
helló, sziasztok, nagy szükségem lenne a SOUND-PKP-Osobowe.exe az egész netet átnéztem, de sehol nem találom, ha valakinek esetleg megvan, légyszíves küldje el nekem a mano86ka@gmail.com címre.Nagy segítség lenne, előre is köszönöm , sziasztok :)
"Én tovább megyek, csak az előző lehetséges indulóállomástól a következőig járatom az ai vonatokat (megjegyzem mai gépeknél már nem szempont de azért nem kevés erőforrást is spórolsz ha mondjuk az Alföldön Bp-ről indulva nem futnak a fél ország vonatai a háttérben.)"
Ezt én is kipróbáltam korábban, de voltak sajna negatív tapasztalataim, meglehet, valamit nem jól csináltam.
Nálam, az ilyen esetekben előfordult az, hogy az AI vonat utolsó állomásán a TS nem "vezette ki" a játékból a szerelvényt, hanem várakoztatta.*
Ez problémás lehet egy ingavonati feladat kapcsán.
Ugyanakkor azt is észrevettem, hogy jobban megakasztja a TS-t (fps csökkenés), ha mindig a nyomvonalat és az AI vonatot is be kell töltenie, különösen, ha már az aktuális Tile-on belül van**
Ilyenkor rövidített nyomvonala(ka)t is használsz (minden AI vonathoz másik), vagy a teljeset, amit csak szakaszosan működtetsz?
*Ezt akkor is megteszi, ha végigfut a nyomvonal, de abszolút nem értem, mert mikor, milyen "kedve" volt/van a TS-nek, vagy "eltűnt" az AI vonat az utolsó állomáson, vagy nem...
**Erre nyilván az a megoldás, hogy megfelelő tervezéssel a Tile-on kívülről kell indítani a szakaszt...
Úgy szoktam csinálni, hogy az induló állomásról indulást adom csak meg, és a végállomásra érkezési időpontot. Lusta vagyok ahhoz hogy mondjuk a záhonyi személy összes megállóját megírkáljam érkezési-indulási időpontokkal együtt. Annyi a lényeg, hogy jöjjön szembe a vonat. De a te ötleted is jó, valóban nincs értelme, hogy feleslegesen fussanak.
Abszolút így kell csinálni, nem bepötyögni a fél Máv menetrendet mert hú valósmenetrend legyen (az bőven elég a te vonatodnak)
Én tovább megyek, csak az előző lehetséges indulóállomástól a következőig járatom az ai vonatokat (megjegyzem mai gépeknél már nem szempont de azért nem kevés erőforrást is spórolsz ha mondjuk az Alföldön Bp-ről indulva nem futnak a fél ország vonatai a háttérben.)
Igen, ennek elvben az lehet (szokott lenni) az oka, hogy az AE-ben, amikor a feladaton belül elhelyezed az AI vonatot, és a menetrendjét (mondjuk MÁV menetrend alapján :) ) megadod, a TS nem tudja követni a megadott menetrendet. Ilyenkor ált. hibaüzeneteket is dobál, hogy "az elvárt időpontok nem teljesíthetőek"
Én azt szoktam csinálni, hogy:
1, Csak a kezdési időt adom meg, majd többnyire engedem a TS-nek a menetidő kiszámítását, majd az elvárt teljesítmény állítgatásával, beszabályzom az AI vonat közlekedését, és ha ez megvan, rögtön mentek is, mert képes elszállni a már beállított érték :( Szerintem ez megfelelő, mert egy ellenőr sem fog stopperrel a hátam mögött állni, hogy a találkozási pont előtt, vagy után az AI vonat mit csinál. Számunkra a találkozás pont elérésének pontossága, valósághűsége a lényeg, az, hogy az AI vonat előtte, utána mit csinál, szvsz közömbös.
Senkit nem érdekel, hogy egy általam nem látott állomáson, megállóhelyen nem, vagy csak éppen hogy (másodpercekre) áll meg az AI vonat.
2, Ha azt szeretném, hogy egy adott állomáson, adott időben legyen az AI vonat, találkozás miatt, akkor igyekszem úgy hangolni, és úgy eltolni a kezdés idejét, akár extrém módon is figyelmen kívül hagyva a menetrendet, hogy az elvárt érkezés pontos legyen.
Tehát célszerű mindig a találkozási pontra hangolni az AE segítségével az AI vonatokat.
Egyes vélemények szerint ez nem jó módszer, de nekem (nagyon jól) bevált.
Bocs, nem írtam: nem alap activity, hanem egy saját készítésű, egy kör-ic act lenne, aminek csak nagyon kis részen van egyvágányú szakasza. Azóta rájöttem, hogy valami indulási időpontot számolt hülyén a TS, de nem tudom, hogy miért van az, hogy ha egy vonatnak x időpontban kell megérkeznie y állomásra, akkor miért fél órával később ér oda? Nem akadályozza elméletileg semmi, tehát nem vágányút hibára tippelek.
Így van, az alföld hivatalos honlapján is felvan tüntetve hogy az alap aktivitik a 6.31-hez készültek,így nagy részük nem,vagy csak részben müködik. Én is belefutottam az egyik feladatnál egy vörös jelzőbe(Szajol bejárat,Debrecen-Szeged esti sebes),onnan sehova tovább,a párja ugyan ezt produkálja,csak ott visszafelé szoboszlótól nem enged tovább.
Az a jó activity, amiben nincs szembeforgalom, az ugyanis a feladat játszhatatlanságát eredményezné, hiszen az azonos vágányon (nyomvonalon) a szembe jövő AI vonat, előbb-utóbb elzárná előled az utat, így kénytelen lennél egy általad indokolatlanul hosszúnak vélt (konkrétan örökké tartó) vörös jelzésnél ácsorogni. Ez nem túl célravezető, hacsak nem ez lenne maga a cél, de lássuk be, a fenti eredmény nem túl izgalmas.
Na, de beszéljünk komolyan:
AI forgalom hiányáról van szó.
-Melyik activityben?
Amúgy pedig több oka is lehet:
1,AI forgalom nincs (megfelelően) telepítve.
2,AI forgalom nyomvonalai hiányoznak.
3,A feladat stabilitása járműcsere, szerelvénycsere, AE-ben történt avatatlan beletúrás, "önhatalmú" "újraszámítás és mentés" opció alkalmazása miatt odalett.
4,Hibás feladat, ahol (bizonyos szakaszon) közös nyomvonala van a vezetett szerelvénynek és az AI vonatoknak, a TS azonban abszolút elsőbbséget ad, nyomvonal foglalással a játékos vonatának, ebből kifolyólag az AI vonatot egy adott helyen (többnyire kijárati jelzőnél) várakoztatja.
5, Korábbi Alföld verzióra készült activity kompatibilitás hibája (megváltoztak a nyomvonalak).
6, OR-es feladat TS-ben történő alkalmazása, és fordítva.
Hát, így nagyjából ennyi oka lehet a szembejövő AI forgalom hiányának.
Nekem is megvolt még eredetiben, de már rég nem olvassa a gép azt a CD-t, fel volt telepítve már egy pár gépemre, win7 előtt meg a windowst is sűrűn újratettem, akkor mindig ment az msts is:D