Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138120

Üzemanyag nyomás, hőmérők rendben?

Előzmény: tractorsound (138118)
Kisfiatal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138119

Üdv !

 

Az a dolog mennyire működőképes, hogy egy autóra másik típus (közép)kipuffdobját feltenni ? 

tractorsound Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138118

Faszat bele, megprobaltam az alapjarattanitast akkusaru levetele utan visszatert a teljes problema, vagyis alapjaratingadozas plussz leallasok alacsony fordulaton menet kozben. Le kellett huznom a lambdaszondat, hogy tudjak jarni az autoval. Meg nem tettem teszterre, de gyaniton, hogy az uj szondaval is egyenes csik a grafikon. Testelesi problema lenne, huzzak egy testszalat motorrol az akksira?

cam aro Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138117

probat megér. 

viszont a katalizatornak kell ido mig kitisztul. 

Előzmény: tractorsound (138116)
tractorsound Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138116

Akkusaru levetel es alapjarat ujratanitassal nullazodna a regi ertek?

cam aro Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138115

elso korben megkellene kergetni, hogy az 0.2V-s lambda miatti dusitas kiegjen belole. 

 

ha mod van, akkor elotte uzakorrekciok/adaptaciok torlese.. 

ha nincs.. akkor menni kell vele mig az ecu atirja. 

 

tippszint.

Előzmény: tractorsound (138114)
tractorsound Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138114

Udv emberek! A napokban irtam, hogy melegen alapjarat ingadozos-megszunos es leallos problemam volt a Hyundai Accentemmmel. A 40 ezret futott Bosch lambdaszondanak olyan volt a grafikonja, csak egy egyenes csik volt, mint a halott ember EKG-je, 0.2V fole nem is ment, igyhat kicsereltem egy eredeti gyari Kefico szondara. Olyan szepen jart a motor mint az ora, de az oromom nem tartott sokaig. Uzemi homersegletre melegedve ismet elkezd dusitani. Olyan benzinszagu fustje van, hogy nem lehet mogotte allni. Annyi a valtozas, hogy van alapjarat es nem all le. Falslevegot nem talaltam. Uj szondaval meg nem csinaltam grafikont.

Otlete valakinek?

gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138113

Megkérdezem. Köszi.

 

Előzmény: bxbreak85 (138112)
bxbreak85 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138112

Esetleg a Veszelszki autóbontót még megkérdezheted...Jó nagy.. :) (Kecskemét)

Előzmény: gesszti (138111)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138111

Ok. Értem.

 

 

Előzmény: Quattroman (138110)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138110

nem jó mert nincs dokumentálva a sorozatszám.

409 és már sokan mások is leírták a megfejtést

Előzmény: gesszti (138106)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138109

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

 

tévedsz. ez magyarország.

Előzmény: Törölt nick (138107)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138108

A papírokat sose láttad, a motorszám meg természetes úton lerohadt...

Előzmény: gesszti (138106)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138107

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

Előzmény: gesszti (138106)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138106

Olyat találtam, hogy külföldi papíros komplett autó. Ha ilyenből rakom át a motort, akkor hogy papírozzam?

gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138105

Nézegetem a bontókat. A Grassalkovich utcaiban nincs. A Garónál nincs. Mihályinál nincs. :-( Pesti úti még nem válaszolt. A soproni Lajter se válaszolt még. Hol érdemes még megnézni?

 

 

409 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138104

Az a legjobb, ha egy természetes úton megsemmisült motorszámú blokkot tudsz venni..........

Előzmény: gesszti (138101)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138103

szemlével megoldható.

azt kell csinálni amit Tibi mondott. az esedékes vizsgáig nyugodtan használd így,esetleg a számlát hord magaddal

Előzmény: gesszti (138101)
novothauto Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138102

Ha ugyanaz a motorkód, az esedékes időszakos műszaki vizsgakor bemész

bármelyik vizsgálóállomásra és adatlapra vizsgáztatod. Utána okmányban

új papírok és kész.

 

 

Előzmény: gesszti (138101)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138101

Persze, hogy benne van a motorszám. :-/

 

Nkh-nál mi az ügymenet? Csak a motort nézik meg, vagy teljes vizsga?

Előzmény: Quattroman (138078)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138100

Minden esetre sajnálom ezt a blokkot. Könnyen indult, erős volt, tettem rá új vezérlést, mindig friss olajat, stb... Kár érte.

 

Ha veszek egy másik blokkot, azon tudok valami tmk-t elkövetni, hogy tartósabb legyen? (hajtókarcsapágy, szimeringek, gyűrűk/dugattyúk takarítása, egyéb bixbaxok cseréje?)

Előzmény: cam aro (138083)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138099

Ez lesz a sorrend. :)

Előzmény: kormi07 (138094)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138098

Hmmmm......

 

Nos.  A kérdés az, hogy ha valamit csináltál és nem lett tökéletes akkor érdemes volt-e megcsinálni vagy talán megfelelt volna a "kenjük be sárral oszt jó lesz" hozzáállás is?

Előzmény: vezeték (138095)
Robátkó Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138097

8 éve az enyém, azóta csipegette, de csak keveset, kb. 10 ezrenként fél - egy litert. Két éve cseréltem hűtőt rajta, továbbra is fogyogatott, 3 hónapja termosztátot, utánna még jobban ette. Most nem látok vizet a termosztát alatt leállítás után sem. Csere előtt volt alatta, mert repedt volt. A szivósor tömítés is ki lett cserélve. Új vizpumpát kb. 4 éve kapott, azóta 34 ezret mentem. 

Előzmény: tigronca (138096)
tigronca Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138096

Mióta van nálad,és mióta eszi a vizet ?Hogy kezdődött?

Előzmény: Robátkó (138081)
vezeték Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138095

Olvasgatom ezt a töltés dolgot egy ideje,de mi a kérdés?Indul,vagy nem indul az autó?

Előzmény: Paco155 (138092)
kormi07 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138094

Az aksi állapota -szerintem- nem befolyásolja ilyen módon a töltőfeszültséget(akkor fordulaton sem simulna ki), ha a bele jutó töltőáram lemegy 1A alá, akkor azzal ilyen gond nem lehet.

 

Ez gerjesztési/szabályzási gondnak tűnik inkább.

 

1.Cserélj szabályzót, az könnyű/eccerű/olcó

2.Kérj kölcsön egy aksit egy körre

Ha nem javul ki, akkor 3.javítsd meg a generátort

 

Egyebetnemtudokmondani.részirül

Előzmény: Paco155 (138092)
cam aro Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138093

ez meg mindig a santana ? 

Előzmény: 409 (138088)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138092

- A diódákat darabonként kimértem - diódavizsgálóval is meg sima ellenállásmérővel is, és jónak tűnnek. Nem zárom ki, mert az öreg ördögnek már méteres csipák lógnak a szeméből, mégsem hajlandó elpihenni, de nem is tartom a legesélyesebbnek.

- A fesszab. Nos azt a kétezer forintot rá fogom áldozni a cserére és meglátjuk. Talán megjavul és nem kell az egyébhez nyúlnom.

 

- És az egyéb. Nem akartam előre leírni a tévút miatt, de gyanúim szerint ha egy akksi már újkorától kezdve három év alatt folyamatosan a töltés és nemtöltés határán járt  és sosem kapott 13,5 nél nagyobb töltőfeszültséget (előző generátor baja), akkor talán nem állhat a helyzet olümposzi magaslatán. Meg kellene csinálnom az egész méréssorozatot egy új akksival, de az bezony zsebbevágó lenne. Talán ha majd ha végleg jobblétre szenderül akkor kiderül mi volt az igazság.

Előzmény: kormi07 (138091)
kormi07 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138091

Minél kisebb a fordulat, annál nagyobb gerjesztőáram szükséges ugyanakkora töltőáram fenntartásához.Ha átnézted a diódákat, és jók, akkor

-fesszab csere, vagy

-mégse jók a segéddiódák(ból valamelyik)

-egyéb

 

A zsetont meg ajánljuk fel jótékony célra.

Előzmény: Paco155 (138056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!