Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58404
Egy víz hőmérő van benne, szóval ha rossz azt élőadaton is látni azonnal. Egyébként ott van a hengerfej oldalán, ha az ember szemben áll a motorral akkor a jobboldalt.
hant90 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58403

  Nekem régebben elromlott a hőgombára menő csatlakozóm (pontosabban egyszer lehúztam, majd visszatettem onnantól kezdve már nem érintkezett jól), akkor minden beindításnál elindult a ventilátor (mivel nem kapott jelet a vezérlő) és csak miután leállítottam a motort, utána kb. két perccel állt le, addig folyamatosan ment. Ahogy mozgattam a csatlakozót, hol elindult, hol leállt. Amikor megvettem az új hőgombát (autóvillamossági szerelő mondta, hogy biztos az a rossz), kicseréltem, minden ugyanúgy maradt. Akkor levágtam a csatlakozót, fixen ráforrasztottam, azóta jól működik. (Képet nem küldök róla, mert egy "sima" 3 eres, fehér kábel darabot használtam, és tudom, hogy vannak akiket bosszant a "gányolás".)

Előzmény: Figyelget (58397)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58402

Szilentek,talpas ujjak!Még a kipufogót megnézem. A Szakszervizben ezeket észre kellett volna venniük, ezzel a hibával vittem be,2 órát vizslatták,fizettem a semmiért,mert közölték ők is hallják a koppanást de nem találtak semmit!

Előzmény: Törölt nick (58400)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58401
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58400

Öreg Halász ha van segitséged valakit állits az auto mellé ha elindulsz néze meg hogy mozdul e a futömü valamere ha elöre vagy hátra elmozdul akkor lengökar szilent baj vagy talpas baj ha nem a stabilizátor szilent vagy a Márka társak álltal megemlitet toronycsapács illletve én a lengés csilapitora is gyanakodoan gondolok.Illetve mi jártunk ugy hogy a kipufogo logot elinduláskor oda ütödöt valahova. Szerintem szerelöakna szagu a dolog.Ha segithetem látatlanban a tipjeimel örülök.

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58399

auto villamosági bajod lesz amit sajna csak szerelö tud orvosolni valoszinü zárlatos vagy a vebtilátoe höfokapcsolo gomba vagy a vezeték valahor öszeér ha csak a biztositék táblánál nincs összeégve valami .de szerintem az elsö a gombád behányt de látatlanban nehéz megmondani,Nem volt valami elektromos zárlatod mostanában??

Előzmény: Figyelget (58397)
szaki213 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58398

Hali!

 

Korábban teszteltem a következőt: amikor lehúztam a hőgomba csatlakozót, akkor azt tapasztaltam (meleg leállított motornál), hogy elindult a hűtőventilátor. Gondolom azon logika mellett, hogy amikor a  vezérlő nem kap jelet, biztonsági okból járatja a ventit.

 

Lehet hogy nálad is ez lehet. Vagy a csatlakozónál van a gond, vagy a hőgomba romlott el. Mozgasd meg a csatit első körben.

 

Üdv

Előzmény: Figyelget (58397)
Figyelget Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58397

Üdv Mindenkinek!

Új vagyok itt a fórumon,viszont régi Tháliás.Amint időm engedi visszaolvasgatom majd a hozzászólásokat,de most elég sürgős kis problémám akadt.Mégpedig:Indításkor(hideg motor)beindul a hűtőventilátor és nagyon nehezen(viszonylag sokára) áll le.Nagyon jó lenne ha ennek a miértjéről megtudhatnék valami konkrétat.Remélem tud valaki(K) segíteni.Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58396

Bocs de telefonomrol irtam és némejik szót tévesen irtam .De azért gondolom eligazodtok rajta.Remélem segitetem.

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58395

Nekem 1.5dci van és nekem elégé odavoltak az injektorjaim a nagynyomásu pumpám .Bele raktam az elsö adagolo gélt és az elsö 100km után elkezdet huzni ugy mintha fenéken rugtàk volna .Reggelenként dadovot a motor kiseb fűst .Azota beinxitok nincs fűst .Elmentem 1800km -ert most simán jár a fogyasztásom visszament 3,7-4.6 ra .most rendeltem meg az uj tubus adagolo gélt merg nagyon kopot szivatyú esetén két tubus használatát javasolják. A multhéten raktam a motorba a xado motor revitalizálot a 27ml-ist rendeltem hidegi ditás után is halkabban jár a motor üzemeleg motornál pedig azt monta az egyik munka társam hogy az ő Opelja is ijen halk.(ÉN ERRE CSAK ANNYIT MONDTAM NEKI HOGY NEM VAGÁNYKODNÉK A HEJÉBEN. MIRE Ő,MIÉRT???MERT A TE AUTOD 1.6 BENZIN16V EZ MEG 1.5DIESEL )AMIKOR ELMONDTAM NEKI MIÉRT IJEN CSENDES Ò IS RENDELT AZ OPELJÉBE NEKI IS BEVÀLT.

Előzmény: 9934 (58377)
Köhike Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58394
Az a baj vele, ha megemelitek egy kicsit is, már nem úgy fog állni a helyén. Csak a kocsi súlya alatt fog kiderülni. De lehet csak szétszedés után.
Előzmény: Öreg Halász-) (58392)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58393

Elképzelhető, hogy egy  csavarhúzó segítségével körbetömködöm ronggyal és kipróbálom ,hogy koppan e vagy sem?

Előzmény: Köhike (58391)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58392

AZ még lehet bűnös. Szemrevételezéssel mit kell látnom ha ő a tettes?

Előzmény: Köhike (58391)
Köhike Creative Commons License 2014.11.23 0 0 58391
Toronycsapágy gumibakja?
Előzmény: Öreg Halász-) (58390)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58390

Csak fékezéskor és induláskor koppan  és csak egyet. ezt viszont minden fékezéskor és minden indításkor! Mivel pesti forgalomba vesz részt ,ez így elég zavaró mert megállás,elindulás van bőven. Szervizbe megemelték,hallották is a koppanást csak nem találták meg mi okozza.

Előzmény: Zlatan93 (58389)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58389

Emeld meg az egész autót ,kerekeket szedd le,aztán járó motornál 1es sebesség,ha valakinek jó füle van,a koppanást tuti behatárolja,valószínű szerelési hiba,remélhető nagyobb károsodást nem okoz talán.

Előzmény: Öreg Halász-) (58381)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58388

Elölről jön,ettől pontosabban nem tudom behatárolni,hiába fülelünk. mint írtam, a szervizben is hallották a koppanást,de hiába nézték át tüzetesen,mégsem leltek rá,hogy mi csinálja.

Előzmény: Törölt nick (58387)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58387

Hali!

 

A koppanás nagyjából behatárolható, hogy honnan jön? Pl.: jobb-bal kerék?

Én megemelném a kocsit megforgatnám a kereket, és fék utána szintén forgatás. Talán a fékbetét, vagy a féknyereg lesz a bűnös. Nem fog be valamelyik fék?

Más ötletem így látatlanba nincs...

Előzmény: Öreg Halász-) (58381)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58386

Már mindent átnéztünk ,újra és a szervizben is kb 2 órán keresztül foglalkoztak vele,minden szóba-jöhetőt leellenőriztek. Kopogás maradt!

Előzmény: Papalac (58385)
Papalac Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58385

Jó kérdés így látatlanba. Biztos, hogy nincs benne sörösüveg? :-)

Hátsó motortartóra tippelnék vagy lengőkar vagy féknyereg. Valamit nem húztak meg rendesen.

Behúzott kézifékkel próbálgatva nem derül ki (előre-hátra)?

 

Előzmény: Öreg Halász-) (58381)
Köhike Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58384
Szerintem ez nem jó ötlet. Nyilván ha egy kevés levegő marad benne az nem gond, de ha azt a csavart nem nyitod ki gyakorlatilag alig megy víz feltöltéskor a hengerfejbe. Párszor megcsinálod aztán pikk pakk hengerfejes lesz a motor, mivel helyenként nem lesz mi elvonja a hőt. Nem hiába van az ott gyárilag.
Előzmény: DGabee85 (58380)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58383

Nem !

Előzmény: ÖregMackó (58382)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58382

sörös üveg az utastérben?

Előzmény: Öreg Halász-) (58381)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58381

Bocsi ,hogy off kicsit itt a téma ,de autós a probléma! Adott egy Pegaut 307 SW 2000 CC diessel .Mostanában lett rajta kicserélve a kettős tömegű lendkerék+ kuplungszett  hagyományosra,továbbá a futómű is felújításra került,szilenttek, gömbtámaszok cserélve.Motortartó bakok jók.Felrakásra kerültek a téli gumik is. Ezidáig minden ragyogóan működött, most viszont néhány napja  fékezéskor, induláskor van egy koppanó hang.Nem zakatol    ,csak egyet koppan. Már bevittem szakszervizbe,átvizsgálták,ők is észlelték a koppanó hangot de nem találták ők sem ,hogy mi-lehet a probléma.kerékrögzítő csavarok is leellenőrizve,nem lazult meg. Segítsen már valaki mert ez már őrületbe kerget. A 307 fórumosokkal beszéltem nincs ötletük se,gondoltam megkérdem itt hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.

DGabee85 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 58380
Én még sosem légtelenítetzem azzal a csavarral. Kidolgozza a kiegyenlítőbe is. Annyi, hogy 1 hónapig fokozottan ellenőrzöm a hűtőközeg szintjét és, ha szükséges, rátöltök.
ÖregMackó Creative Commons License 2014.11.21 0 0 58379

Ma reggel az m7-en láttam egy márkatárs autoját, tréleren, mögötte vagy 20 méterrel egy termetes fekvö vaddisznot. nem láttam a thália orrát, de a vaddiszno méretéböl következtetve, tisztességesen elintézhette az autot. remélem nem forumos volt, de akkor is ismeretlenül is együttérzek vele. érd és törökbálint között az érdi lejtön már nem csak kutya veszély van ezek szerint.

Köhike Creative Commons License 2014.11.21 0 0 58378

Erre a fajta légtelenítőre gondoltam mint alternatíva annak akinek beletört a gyári csavar, ami az első képen van a hirdetésben. Igaz ebből pont hiányzik a légtelenítő csavar, szóval ez hiányos.

http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Dacia_1310_futescso_muanyag_eloszto_14581938.htm

 

9934 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 58377

Üdv!1.5 dci be xado adlékot érdemes beletenni?évj 2004.163000km.és melyiket?köszönöm

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.21 0 0 58376

Viszont vigyáz hogy hátsó rugot adjanak és lehet hogy párban kelene venned mert ha nem egyformán volt terbelve lehet különbség.Könyen lehet hogy nem ugy fog álni az auto hátulja.

tekilla123 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 58375

Köszönöm a válaszokat!Most akarok használtan venni mert letört az aljából!!

Előzmény: Törölt nick (58374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!