Egy víz hőmérő van benne, szóval ha rossz azt élőadaton is látni azonnal. Egyébként ott van a hengerfej oldalán, ha az ember szemben áll a motorral akkor a jobboldalt.
Nekem régebben elromlott a hőgombára menő csatlakozóm (pontosabban egyszer lehúztam, majd visszatettem onnantól kezdve már nem érintkezett jól), akkor minden beindításnál elindult a ventilátor (mivel nem kapott jelet a vezérlő) és csak miután leállítottam a motort, utána kb. két perccel állt le, addig folyamatosan ment. Ahogy mozgattam a csatlakozót, hol elindult, hol leállt. Amikor megvettem az új hőgombát (autóvillamossági szerelő mondta, hogy biztos az a rossz), kicseréltem, minden ugyanúgy maradt. Akkor levágtam a csatlakozót, fixen ráforrasztottam, azóta jól működik. (Képet nem küldök róla, mert egy "sima" 3 eres, fehér kábel darabot használtam, és tudom, hogy vannak akiket bosszant a "gányolás".)
Szilentek,talpas ujjak!Még a kipufogót megnézem. A Szakszervizben ezeket észre kellett volna venniük, ezzel a hibával vittem be,2 órát vizslatták,fizettem a semmiért,mert közölték ők is hallják a koppanást de nem találtak semmit!
Öreg Halász ha van segitséged valakit állits az auto mellé ha elindulsz néze meg hogy mozdul e a futömü valamere ha elöre vagy hátra elmozdul akkor lengökar szilent baj vagy talpas baj ha nem a stabilizátor szilent vagy a Márka társak álltal megemlitet toronycsapács illletve én a lengés csilapitora is gyanakodoan gondolok.Illetve mi jártunk ugy hogy a kipufogo logot elinduláskor oda ütödöt valahova. Szerintem szerelöakna szagu a dolog.Ha segithetem látatlanban a tipjeimel örülök.
auto villamosági bajod lesz amit sajna csak szerelö tud orvosolni valoszinü zárlatos vagy a vebtilátoe höfokapcsolo gomba vagy a vezeték valahor öszeér ha csak a biztositék táblánál nincs összeégve valami .de szerintem az elsö a gombád behányt de látatlanban nehéz megmondani,Nem volt valami elektromos zárlatod mostanában??
Korábban teszteltem a következőt: amikor lehúztam a hőgomba csatlakozót, akkor azt tapasztaltam (meleg leállított motornál), hogy elindult a hűtőventilátor. Gondolom azon logika mellett, hogy amikor a vezérlő nem kap jelet, biztonsági okból járatja a ventit.
Lehet hogy nálad is ez lehet. Vagy a csatlakozónál van a gond, vagy a hőgomba romlott el. Mozgasd meg a csatit első körben.
Új vagyok itt a fórumon,viszont régi Tháliás.Amint időm engedi visszaolvasgatom majd a hozzászólásokat,de most elég sürgős kis problémám akadt.Mégpedig:Indításkor(hideg motor)beindul a hűtőventilátor és nagyon nehezen(viszonylag sokára) áll le.Nagyon jó lenne ha ennek a miértjéről megtudhatnék valami konkrétat.Remélem tud valaki(K) segíteni.Előre is köszi.
Nekem 1.5dci van és nekem elégé odavoltak az injektorjaim a nagynyomásu pumpám .Bele raktam az elsö adagolo gélt és az elsö 100km után elkezdet huzni ugy mintha fenéken rugtàk volna .Reggelenként dadovot a motor kiseb fűst .Azota beinxitok nincs fűst .Elmentem 1800km -ert most simán jár a fogyasztásom visszament 3,7-4.6 ra .most rendeltem meg az uj tubus adagolo gélt merg nagyon kopot szivatyú esetén két tubus használatát javasolják. A multhéten raktam a motorba a xado motor revitalizálot a 27ml-ist rendeltem hidegi ditás után is halkabban jár a motor üzemeleg motornál pedig azt monta az egyik munka társam hogy az ő Opelja is ijen halk.(ÉN ERRE CSAK ANNYIT MONDTAM NEKI HOGY NEM VAGÁNYKODNÉK A HEJÉBEN. MIRE Ő,MIÉRT???MERT A TE AUTOD 1.6 BENZIN16V EZ MEG 1.5DIESEL )AMIKOR ELMONDTAM NEKI MIÉRT IJEN CSENDES Ò IS RENDELT AZ OPELJÉBE NEKI IS BEVÀLT.
Csak fékezéskor és induláskor koppan és csak egyet. ezt viszont minden fékezéskor és minden indításkor! Mivel pesti forgalomba vesz részt ,ez így elég zavaró mert megállás,elindulás van bőven. Szervizbe megemelték,hallották is a koppanást csak nem találták meg mi okozza.
Emeld meg az egész autót ,kerekeket szedd le,aztán járó motornál 1es sebesség,ha valakinek jó füle van,a koppanást tuti behatárolja,valószínű szerelési hiba,remélhető nagyobb károsodást nem okoz talán.
Elölről jön,ettől pontosabban nem tudom behatárolni,hiába fülelünk. mint írtam, a szervizben is hallották a koppanást,de hiába nézték át tüzetesen,mégsem leltek rá,hogy mi csinálja.
A koppanás nagyjából behatárolható, hogy honnan jön? Pl.: jobb-bal kerék?
Én megemelném a kocsit megforgatnám a kereket, és fék utána szintén forgatás. Talán a fékbetét, vagy a féknyereg lesz a bűnös. Nem fog be valamelyik fék?
Szerintem ez nem jó ötlet. Nyilván ha egy kevés levegő marad benne az nem gond, de ha azt a csavart nem nyitod ki gyakorlatilag alig megy víz feltöltéskor a hengerfejbe. Párszor megcsinálod aztán pikk pakk hengerfejes lesz a motor, mivel helyenként nem lesz mi elvonja a hőt. Nem hiába van az ott gyárilag.
Bocsi ,hogy off kicsit itt a téma ,de autós a probléma! Adott egy Pegaut 307 SW 2000 CC diessel .Mostanában lett rajta kicserélve a kettős tömegű lendkerék+ kuplungszett hagyományosra,továbbá a futómű is felújításra került,szilenttek, gömbtámaszok cserélve.Motortartó bakok jók.Felrakásra kerültek a téli gumik is. Ezidáig minden ragyogóan működött, most viszont néhány napja fékezéskor, induláskor van egy koppanó hang.Nem zakatol ,csak egyet koppan. Már bevittem szakszervizbe,átvizsgálták,ők is észlelték a koppanó hangot de nem találták ők sem ,hogy mi-lehet a probléma.kerékrögzítő csavarok is leellenőrizve,nem lazult meg. Segítsen már valaki mert ez már őrületbe kerget. A 307 fórumosokkal beszéltem nincs ötletük se,gondoltam megkérdem itt hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Én még sosem légtelenítetzem azzal a csavarral. Kidolgozza a kiegyenlítőbe is. Annyi, hogy 1 hónapig fokozottan ellenőrzöm a hűtőközeg szintjét és, ha szükséges, rátöltök.
Ma reggel az m7-en láttam egy márkatárs autoját, tréleren, mögötte vagy 20 méterrel egy termetes fekvö vaddisznot. nem láttam a thália orrát, de a vaddiszno méretéböl következtetve, tisztességesen elintézhette az autot. remélem nem forumos volt, de akkor is ismeretlenül is együttérzek vele. érd és törökbálint között az érdi lejtön már nem csak kutya veszély van ezek szerint.
Erre a fajta légtelenítőre gondoltam mint alternatíva annak akinek beletört a gyári csavar, ami az első képen van a hirdetésben. Igaz ebből pont hiányzik a légtelenítő csavar, szóval ez hiányos.
Viszont vigyáz hogy hátsó rugot adjanak és lehet hogy párban kelene venned mert ha nem egyformán volt terbelve lehet különbség.Könyen lehet hogy nem ugy fog álni az auto hátulja.