Mazda 3 mps műszerfalvilágítás ( a kilométer óra kék megvilágítása) gyengén vagy egyáltalán nem világít, hol találok esetleg egy videót, hogy hogyan kell kicserélni? pl. youtubon fent van a pollenszűrő cserének a folyamata!
Nyáron vettem 2007-es MPS 6-ot. Azóta cseréltem benne VVT aktuátort, vezérműláncot mert megnyúlt és hangja volt. Megtaláltam az észak amerikai visszahívási akciót amit az ottani Mazdaspeed6 (=6 MPS) ugyanolyan hibajelenségére vonatkozott. Szétszedés után egyértelműen látható volt a visszahívási akcióban is részletezett hiba oka. Érdeklődtem a Mazda Magyaaroszágnál, azt mondták, hogy Európában nem volt ilyen akció. Továbbá volt még egy ami a hosszú alapjárat utáni füsteregetésről szólt, persze az se volt Európában elvégezve... ez a forgattyúház szellőztető hibája lehet..amit szintén tapasztalok néha.
Tud valaki az utóbbiról bővebb infót adni?
Továbbá kuplung kiengedéskor illetve motorfék és gázadás váltásakor nyiszorgó hangot hallok ami kb 5-8 perc közlekedés után elmúlik. Én motortartó bakra gyanakodok mert gumi deformációs hangja (pontosabban nem tudtam megfogalmazni :)) van. Tapasztalat?
Vannak autók, amikkel nem lehet rendesen közlekedni. És még ha meg is próbálnád, a környezetedben lévő alázó Swiftek tuti addig bosszantanak, amíg finoman megsimítva a gázpedált, egy lendületes morranással teszed helyre őket, mint a szavannán a rangidős oroszlán a szemtelenkedő hímeket.
Felfedeztem, hogy 3 napja vásárolt 6 MPS-nél minden reggel áll egy kis víztócsa a kocsi alatt. Elkezdtem nézelődni, és a motortérben van egy cső, amiből gyakorlatilag víz csepeg ki és a motortébe csepeg, és ettől van víz!
Lemegyek megnézni. Előre megkérdezem, hogy szervízkönyv van-e meg, hogy hol volt szervízelve és a szervízt is felhívom, hogy valóban ott volt-e és mik lettek rajta csinálva :)
Vagy kerék centirózása nem jó vagy a lengőkar hátsó szillentje van már ki. Azon a 3-on is amin a fék volt ott a hátsó szillent fáradt el oda kintről rendelt a tulaj új komplett lengőkarokat minimálisan keményebb szillentekkel és azzal jó lett és még a kormány reakció is jobb lett a keményebb új szillenteknek hála.
Motul 8100 X-cess 5W-40 pontosan az olaj amit mi használunk.
Mivel a 3-as első kerekes ezért a difi a válton belül van és ugyan az az olajuk.
A fék kikiáltási ára 300.000.- Ft a benne lévő betétek még használhatóak de jár még hozzá egy új EBC betét garnitúra is. Ha érdekel a tulaj elérhetősége ttzolee kukac gmail pont com