Az U.S. Air Force pilótái által feljegyzett problémák és megoldások: - A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett. - A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicserélve.
- Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva. - Landoló automatika nincs a gépen.
- A 2. motor üzemanyag fogyasztása magas. - A 2. motor üzemanyag fogyasztása normális - 1. 3. és 4. motor üzemanyag-fogyasztása alacsony.
- Valami meglazult a műszerfalon. - Valami meghúzva a műszerfalon.
- A jobb főfutón olajszivárgásra utaló egyértelmű bizonyíték. - Bizonyíték eltüntetve.
- A DME hangereje hihetetlenül nagy. - A hangerő beállítva hihetőbb szintre.
- Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál. - Hibát a földön nem sikerült előidézni.
- IFF nem működik. - IFF soha nem működik OFF (kikapcsolt) állapotban.
- Gázkar rögzítő használatakor a gázkar beragad. - Ezért van.
...egy szakképzett forniturista hölgytől tanultam: ((vettem nála egy mérettel kisebbet, cserélni kellett.Belenézett és szó nélkül cserélte. Talán a régi ismeretség okán is.)) oldalról belenézve az üvegbe a zafir hófehér, a minerál zöld vagy sárga árnyalatú. Ehhez viszont ki kéne venni az üveget.
Teljesen egyértelműen nagy varázslások nélkül csak óvatos karcpróbával... Láttam már éppen eleget mindkettőből cseréltem is ki sok sima üveget zafírra, saját óráimban is - de annyira hasonlók a megjelenési tulajdonságaik, hogy kocogtatással vagy vízcsepegtetéssel én ugyan felelős kijelentést nem mernék tenni...
Egy kérdés a szakikhoz: hogyan lehet megállapítani, hogy az óraüveg zafír vagy ásványüveg? Láttam egy videót, ott kocogtatták, illetve vizet cseppentettek rá ami másként terült el. Utóbbi nekem nem volt meggyőző. A kocogtatás már inkább, de azért ott is megvezethet a tok anyaga, üvegvastagság stb.
köszi szépen a segitséget... én régebben búvár órákat hordtem... számomra a fortis annál elegánsabb:) de persze ez megoszlik... szóval nagyon jó lenne egy omega de 230 körülig bírok elmenni árban... sajnos magyar aukciós portálon nem láttam omegát ami tetszik 400 alatt.
nagyon nehezen bir dragulni illetve inkabb igy az uj modellek ara nem huzza a regieket mint a R v a PPnel,mondjuk ez valoszinuleg a werkvaltasok miatt van .