Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137302

jo hosszut irtam, jol elszallt. .

 

roviden. 

mi lenne ebben a lobbi targya ? 

 

franciak. 

..angolok is. 

gyanitom ugy nyugat egesze.. 

ahol megelsz egy fizubol,, nem kell ezermesternek lenned. 

nyilvan. ez valamilyen szintu elhulyules is lehet.. .

na most akkor a gyar kivedte az user hibat. 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (137300)
betg Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137301

Franciák , ugyan már,  az angolok na azok az igazi barbárok igen sok autót hoztam már onann de még soha nem sikerült olyat vennem amin legalább 2 egyforma gumi lett volna 4 keréken teljesen más márka, minta, ott ez nem számít , a hátsó kereket külön kell kérni hogy centrirozzák!

Fútómű állítás ritkaság 100szervízből egyben ha van . Téligumi ismeretlen fogalom ha esik egy kis hó mindenki szanaszét csuszkál vagy az árokban , ha nem bír tovább menni simán otthagyják az autót.

Az autópálya közepén simán felborulnak úgy hogy a közelükben nincs senki a sját szememmel láttam hogy a Dagi barna néni a focussal egyszerüen nekimegy a szalakorlátnak majd felborul ezt egyedűl simán megcsinálja ja kb 50mph ha mentünk.

Szóval nagy az isten álatkertje.

Előzmény: Quattroman (137300)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137300

valoszinű tul sok balesetes kocsiban volt lapos a kerek. ..

 

én máshogy közelíteném ezt.

a tömlőnélküli abroncsok balesetkori sodródásnál/ütődésnél kilépnek a peremből és elszökik a nyomás.

ezeket a kerekeket látva egyből defektre hivatkozik az user vagy az ügyvédje.

 

a leghülyébbek ilyen téren a franciák lehetnek mert mindenhol azt láttam a pályáik mellett hogy Pneus gonfles Dangerous

hol van még ennyi retardált hogy lépten nyomon figyelmeztetni kelljen?

sajnos az uniós lobbiban nagy befolyással bírnak a franciák...

Előzmény: cam aro (137299)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137299

nagyon sok fontosabb dolog lehetne ettol. 

(csigasokat kitiltani a galaxybol,  4x4 hoba, de ne varosba. hulye gyereknek minek az m5.. stb :) 

de tpms valoszinu nem egy barmi kormany altal szult okorseg.. hanem statisztikakon alapszik. 

szvsz.. valoszinu tul sok balesetes kocsiban volt lapos a kerek. ..

 

muhelybe bejovoknel pl alap az ellenorzes. 

de uton is szoktam szolni ha latom. 

nem keves eset ez.

es ,... ez 95% user hiba.

hat most leptek ra egy megoldast.  

ON :) 

=====================

 

Előzmény: mica-r (137297)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137298

Ez az előző szétszereléskor készült kép. Még takarítás előtt:

 

gyanús ott az a sarok nekem.

Előzmény: 409 (137291)
mica-r Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137297

Nem a létét kérdőjelezem meg, inkább a cikkben szereplő indoklást meg a minden autóra való létfontosságát. Szerintem eszembe jutna még pár relatív fontos holmi az autóra, ha kicsit frissebb lenne az agyam...

Ha megfigyeled az új autókat, amiknél sokat játszanak a világítással akkor pl észre lehet venni olyat hogy alig látszik az indexelés, vagy a 3.5T haszonállatokon (Ducato) kb vállmagasságban van a fényszóró...

Előzmény: cam aro (137294)
mica-r Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137296

Talán először a nagy és gyors autókra kellett volna erőltetni a TPMS technikát. A városi cirkálókkal járó emberek nagyon ritkán mennek nagyobb sebességgel (főleg kanyarban) :)

Amióta nagyobb mennyiségben vannak jelen az utakon a nagyon erős autók, azóta alakult ki az a véleményem, hogy a tulajdonosaik 90 %-a feleannyira gyors kocsival sem lenne képes valóban gyorsan közlekedni (kivéve az egyenes autópályát).

Voltam egy-kétszer olyan ismerősökkel versenypályán, akiknek komoly technika volt a segge alatt. A feljebb említett véleményem náluk is beigazolódott. Mondjuk a Hungaroringen 5 kör alatt 5x estek volna el, ha nem vezényelek :)

Előzmény: 409 (137289)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137295

Gyanús nekem is az olajcsatorna környéke. A tömítésben itt egy különálló gumi tömítés volt. Lehet, hogy elbalfaxkodtam a helyéről azt a gumitömítést?

Előzmény: 409 (137291)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137294

viz, olaj, nem biztonsag teknika. 

max lerobbansz vele. 

dpf,..  felugyelt emisszio teknika..van is ra visszajelzo.

ha user hulye, az nem gyarto hiba. 

de a gumit.. azt hova sorolod ? 

az tpms esetleges hibai, es az user hibak nem a felugyelet ertelmet kerdojelezik meg. 

 

btw. a guminyomasnak letjogosultsaga van.. mint ahogy a fekero meresnek is. 

..valoszinu nem a levegobol rangattak le a tervezetet, mint a gigabáj adot.. hanem baleseti statisztikakrol.  

azzal meg csak egyutt tudok erteni. 

 

a velemeny SK, s nem irritalo szandekkal irodott. :) 

 

 

 

Előzmény: mica-r (137288)
mica-r Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137293

Igen, repülőgépvezető fog lassan kelleni egy átlagautóhoz :)

Ettől viszont egyre távolabb van a valós gyakorlat.

Előzmény: kormi07 (137290)
betg Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137292

A furgonokban szigetelőszallaggal van a műszerfal megfelelő helyeken leragasztva mert a sok controll lámpa este bántja a sofőr szemét , ez nem vicc !! kerék szenzor!? meg még mit nem bruhhahhah.

Előzmény: mica-r (137288)
409 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137291

Akkor is ilyeneket csinál, ha a jelölt helyen megreped a blokk.

 

Előzmény: gesszti (137283)
kormi07 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137290

Hiába okosítják az autókat, ha a vezetők egyre hülyébbek...

 

El kéne már jutni oda, hogy az autóvezetéshez sajnos szükség van némi technikai érzékre, pl. mielőtt beülök, ránézek a kocsira, hogy nem-e az egyik sarka lejjebb van a többinél(defekt), ha beleültem, beindítom, akkor nemakarok 3 világító piros jelzőlámpával a műszerfalon elindulni világgá, néha tükörbe nézni, nem-e füstöl mint az állat, a telet nem arról felismerni, hogy -1 fokot ír ki a műszerfal stb...

 

Ez az emberek (szvsz)több mint felének sci-fi kategória...

 

Mit akarsz Te itt a vízhőfokmérőddel:-)

Előzmény: mica-r (137288)
409 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137289

Szerintem a mostantól a szintén kötelező esp miatt lett ez is kötelező.  Az esp-t megkeverheti egy defektes kerék*. Plusz a defekttűrő abroncsok miatt, mert azon nehéz észrevenni a defektet, mivel egyenes haladáskor nem érzékelhető, de aztán jön az első kanyar........

 

 Igen, eddig is megkeverhette, de mostantól a kötelezősége miatt jogi következményei is lehetnek.

Előzmény: mica-r (137288)
mica-r Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137288

Az az érdkes, hogy a TPMS kötelező lesz, de egy vízhőmérő, vagy olajnyomásmérő sok autóból hiányzik. Megint ló túloldalára kerültek bizonyos fokig. Akik egy hónapig járkálnak eltömődött DPF-fel, mert "nem tudom mi az a pöttyös doboz a műszerfalon" azoknak pont ugyanannyit fog érni a keréknyomás jelző...

Előzmény: cam aro (137275)
kolcsar Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137287

Részbe igazat adok neked!

Azóta mióta elég sok ismerősnek van már ilyen kütyü a kocsijába,előzőleg legalább reggel körbe nézték a kocsit meg a kerekeket.Mióta volt ez a buli pártól megkérdeztem mikor néztél rá e kerékre?Bambán néztek rám,és megkérdezték minek nézék ha van a figyelő senzor. Elmondtam a merci sztorit,mindnek ez volt a válasza,még egy bizonytalan elromló,felesleges kütyű,ami jó drága is:))

Előzmény: cam aro (137275)
kolcsar Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137286

Ez nem Winfos softveres??:))

Ki akar lépni?

Biztos ki akar lépni?:)))

 

 

Következő az lesz ha rá lépsz a fékre,megkérdezi biztos fékezni akar??:))) Adigra csak csatansz a másikba:))

Előzmény: w.lacika (137268)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137285

Ha ez lenne a baja, még lehet, hogy meg is javíttatnám. Meg kellene valahogy mérni, mielőtt kibelezem a blokkot.

Előzmény: Quattroman (137284)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137284

volt egy ilyen 1,6D motorom (VW) és konkrétan rosszabb lett mikor frissen síkolt hengerfejet kapott...

addig nem lett jó amíg a blokk teteje nem lett síkolva....állítólag 4tized volt benne átlósan

Előzmény: gesszti (137280)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137283

Kösz a magyarázatot.

Előzmény: cam aro (137279)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137282

Nekem is van a polcon, rögtön azután meg is találtam, miután végeztem a csavarral. Van sűrű menetes, normál menetes, hosszabb, rövidebb, hatlapfejjel, és ricnivel is. Csak nem találtam meg őket időben... :-)

Előzmény: Quattroman (137278)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137281

az nem motorbringa?

kenyergázos bringanal mintha M5 lenne

Előzmény: Quattroman (137278)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137280

Na, akkor az egész történet az elejéről:

 

-elkezdte felfújni a hűtőrendszert, és posszogtak szét a csövek. Szinte az összes ki van cserélve. Fűtés sose ment rendesen. Termosztát jó, mert először csak kis kör csövei melegedtek, utána a hűtőhöz menő.

-végül szét lett szedve, és nyomáspróbázva, síkolva, felújítva a hengerfej. Nagykönyv szerint összerakva, nyomatékra/szögre húzva.

-ezután szép fokozatosan elkezdett zavarosodni a víz, és habosodni-büdösödni a kiegytartály. 5000 km alatt kb. 5 deci vizet öntöttem hozzá. A szint kb. stabil volt.

-jön a hideg, gondoltam kicserélem a zavaros hűtőfolyadékot. desztvíz, + kevéske fagyálló volt benne.

-alaposan kimostam folyó vízzel a hűtőrenszert.

-feltöltöttem, termosztát azonnal ko. Azonnal melegszik a hőtő felső csöve. (csere előtt nem néztem, ezért nem tudom, hogy a csere alkalmával romlott el, vagy már ilyen volt egy ideje)

-elkezdte felnyomni a vizet a kiegyenlítő tartályba, hiába légtelenítettem le többször egymás után.

-a kimosott rendszer ellenére is elkezdte habozni a kiegytartályt, és hamar megint tejeskávé lett a hűtővízből. Ekkor kikötöttem az olajhűtőt, de azóta nem lett kimosva újra, csal feltöltve a rendszer.

-most ezzel a visszakötött légtelenítővel stabilnak látszik a szint 20 km után - persze agyon van hűtve a motor, mert teljesen átenged a termosztát.

 

Következő, hogy teszek bele egy új termosztátot, és megint kimosom.

Előzmény: cam aro (137276)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137279

az olaj okoz par hutetlen melegpontot a motorban. 

..bar meg olaj sem kell/het hozza. 

az ott levo 'mag'ban forraspont fole megy a hofok.. ami legbuborekokat/legzsakokat okoz a rendszerben. 

ez tovabb noveli a melegpontokat, amig rendszerszinten atbillen a merleg nyelve. 

ekkor jon fel tagulasi, forr a viz. stb.

ez vizualis effektje.. de a makro szint /kezdo szint/  amit feljebb irtam. 

domino elv. csigas erzekeny ra.

 

kiiktattad a legzsakokat..

igy a rendszer tovabbra is hibas, de mar lassabban billen a merleg.  

 

nem tudok ettol szebben fogalmazni. :) 

Előzmény: gesszti (137277)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137278

 

Fogtam egy M6 csavart, és kifúrtam (...) hosszában 2-es fúróval.

 

kerékpáros boltok , alkatrészdobozok tele vannak ilyennel, (bovdenhossz állító)....

Előzmény: gesszti (137266)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137277

Az olajosság megvan most is. Valami nagyon nem kerek ennél a motornál.

Előzmény: cam aro (137276)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137276

na jo de eddig olajrol irtal, az meg nem szunik meg a korrekt legtelenitestol. 

Előzmény: gesszti (137274)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137275

az hogy egy alkatresz elromlott, meg nem jelenti azt hogy a rendszer  haszontalan. 

 

en egyetertek a tpms bevezetesevel. 

Előzmény: kolcsar (137264)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137274

Az utóbbi időben telenyomta vízzel a kiegyenlítő tartályt. Csurig. Pár km alatt. Most stabil a szint.

Előzmény: cam aro (137272)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137273

mica-r!,merre vagy😂

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!