Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Redcaptain Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344664

Ismét kérdéssel fordulok a márkatársakhoz..w202 2,5 td elektromos fűtéscsap javítható "házilag"vagy inkább vegyek egy bontottat???

megott Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344663

Na igen csak minderre mondhatják, hogy olyan telefon volt nála ami nem az övé és azt használta, egyedül van a rendőr szavával szemben, eleve bukó :(

Előzmény: jakapapa (344662)
jakapapa Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344662

kérjétek ti le a forgalmi listát

Előzmény: megott (344661)
megott Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344661

Kicsit OFF, hátha találkoztok ti is hasonló szituációval!

 

Ma reggel Miskolcon megállította a rendőr Édesapámat miszerint mobiltelefont használt vezetés közben. Két telefonja van, az autóban használatos a kihangosító bölcsőjében pihent rajta a sapkájával kizárt a használat, a másik a csomagtartóban pihent a személyes irataival egyetemben, a rendőr előtt vette ki. Nem ismerte el feljelentette egy darab papírt nem kapott a járőrtől. Elvileg a feljelentés miatt duplázódik a szabálysértés összege jelen esetben (már 40.000.- HUF ról beszélünk), nosza felhívta a 107-et panasszal élve a rendőri intézkedésről. Az előadó elmondta, hogy jobb ha elismeri, mert a rendőrség nem kérheti le a szolgáltatótól az adott időre vonatkozó hivásinformációkat.

Ez ma kishazánk, miért nem vagyok meglepve?

Eléggé lehúzásszagúnak tűnik a dolog, mindenesetre végig vitetem az ügyet, ha más nem, ledolgozza közmunkában.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344660

Google fordító?

Előzmény: Törölt nick (344658)
treekkeer Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344659

szia

kb. 2 hónapja elvittem a szerelőmhöz az ML280cdi-met olajcserére.

gázolajszűrőt is cseréltünk, MANN márkájút kapott.

ezután másnap reggel nem indult, csak tekert az önindító.

Viszont ha csak rátettem a gyújtást és kb 10 másodperc után indítottam, akkor rendesen indult.

mindezt csak hidegindításnál, napi első alkalommal.

Lecseréltük a gázolajszűrőt Knecht Mahlera, azóta újra indul hidegen is azonnal (20 fokos garázsban áll).

Persze nem biztos, hogy neked is ez a gondod.

Üdv: Zoli.

 

Előzmény: BoFe24 (344653)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344658

Szia, sajnos nem tudok angolul. Ha esetleg arra is van ötleted hogy hogyan tudom lefordítani vagy te le fordítod nekem bármilyen fejleményről szivesen be számolok neked-nektek.! Üdv Attila.

Előzmény: GöteborgSweden (344625)
BoFe24 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344657

Az, ami ugy nez ki, mint egy kis pumpa?

Előzmény: Sprinter CDI (344655)
roxul Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344656

Tömés a turbólyukba

Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344655

Ha van légtelenítőszelep a tetején, akkor azt is érdemes onnan ledobni. Azzal is csak a baj van, ellenben még senki nem tudta hogyan lehet légteleníteni vele.

Előzmény: BoFe24 (344653)
BoFe24 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344654

De amugy ebben mar nem bizok...

Előzmény: BoFe24 (344653)
BoFe24 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344653

De kizarolag inditast kovetoen, ha legalabb 6-10 orat all, max egy percig hullamzik. Az a tipikus, amikor levegos. Na azon a muanyagon nem lett csere. Figyelem majd olajos lesz-e ismet, ha igen, akkor meg azt megprobalom

Előzmény: Sprinter CDI (344652)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344652

Hullámzó alapjárat a rail nyomás szabályzótól szokott lenni. Ha csak időnként felugrik, az nem tudom mitől van, de engem is érdekelne, mert azt az extaxi is csinálja.

Előzmény: BoFe24 (344647)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344651

Az a leállítószelep. A bekarikázott cső mindkét végén van gumigyűrű, ha jól emlékszem. Viszont nem a zöld, hanem fekete.

Előzmény: BoFe24 (344628)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344650

Ha W163-as ML-re gondolsz, abban biztosan nem ez van, hanem az M112.

Előzmény: majdnemviking (344624)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344649

Ne értsük félre egymást. Nekem tökéletesen megfelel az, ahogy a gyár megcsinálja. Ha telik az autóra, telik üzemanyagra is. Teljesen mindegy, hogy mire (LPG, CNG, melegfing), de utólag nem alakítanám át. Pláne nem egy V12-es motort.

Előzmény: Gubal (344644)
majdnemviking Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344648

Köszi

Előzmény: jim202 (344634)
BoFe24 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 344647

Hat, eleve csak 3 volt, ami ugy nezett ki hogy eresztett, az ki lett cserelve. Egyedul a fekete muanyag jobbra kimenon nem lett cserelve, mert olyan, mint ami be is van ragasztva, viszont annak a tove nem is volt gazolajos.

Viszont tovabb kell, hogy menjek hibakeresesbe, es ebben szeretnek itt nagy segitseget kerni. Bar a csere ota kb 15 km-t mentem, de megint ugyanugy indult, mint ami levegos, ugralt parat az alapjarat. Az auto gepre dugva semmi hibat nem ir. Allitolag van valami szelep is (gondolom epp ez a fekete), ami elromolhat, ez igaz? Vagy mi lehet a baj? Porlaszto, vagy pumpa? 

 

Gyor kornyeken tud valaki jo, hozzaerto szerelot ajanlani? Vagy valaki el tud vallalni messzebb akar, ugy, hogy megyek, es legalabb a diagnozist megvarom, es megbeszeles szerint utana akar otthagyom, vagy visszaviszem a kocsit megbeszeles szerint, ha komolyabb a baj?

Előzmény: Gubal (344640)
harangiz Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344646

Na. Nem arról kell támadni :-)

Igy kell lebontani a dashboardot vagy mit....

https://www.youtube.com/watch?v=-iOAhZ1zRpw

Előzmény: Straniero..71 (344170)
Gubal Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344644

Mindig az kardoskodik ellene akinek nem volt, vagy ha volt, akkor meg olcsó silány szettel rosszul beszerelve. 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (344642)
Gubal Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344643

Mezei módszer: nyúlj bele a kipufogócső végébe, ha kormos az ujjad akkor nincs benne DPF, vagy ki van herélve, ha nem kormos, akkor DPF-es. 

Előzmény: Törölt nick (344607)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344642

Mintha átépítésről lenne szó, és nem hiszem, hogy gyári cuccokkal...

Előzmény: Gubal (344641)
Gubal Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344641

Írj a gyárnak, hogy sürgősen álljanak le a gyárilag szerelt CNG üzemű autók gyártásáról, mert neked nem való.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (344619)
Gubal Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344640

Igen.

Előzmény: BoFe24 (344628)
Gubal Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344639

Ha ez a kép a te motorodról készült, akkor kevés az 5 gumigyűrű, ebbe 8 db kell.  

Előzmény: BoFe24 (344628)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344638

Köszönöm. Igen krómos a 124.

 

Előzmény: csabais (344637)
csabais Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344637

Hátsóban hosszú a betét oldalt!  Első egyforma.  Ha krómos 124-esről van szó.

Előzmény: Törölt nick (344636)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344636

Sziasztok!

 

W124 és E-class-os 124 első illetve hátsó lökös mennyire különbözik egymástól?

 

Köszönöm.

jim202 Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344635

Aztán lehet, hogy 80-ig már gariban cserélték... mindenesetre 2008 előttit nem szabad venni belőle, azt hallottam már mástól is.

A 320-asokra pont azt írta Zoli, hogy azok jók benzinesben.

Előzmény: jim202 (344634)
jim202 Creative Commons License 2014.10.14 0 0 344634

320-asban biztos nem az van.

 

230 - 2.5 V6

280 - 3.0 V6

350 - 3.5 V6

 

Ezek a 272-es motorok, de az 50 ezrenkénti dolog szerencsére nem mindnél játszik be, sógornőmék régebbi CLS350-ét 80-al vették, 150-el adták el és közben ha jól rémlik trafót cseréltek benne csak, komoly baja nem volt, motort biztos nem vették ki belőle :) . (persze lehet utána 10e-el már megadta magát, de a náluk töltött idő alatt megúszták)

Előzmény: majdnemviking (344624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!