Kicsit OFF, hátha találkoztok ti is hasonló szituációval!
Ma reggel Miskolcon megállította a rendőr Édesapámat miszerint mobiltelefont használt vezetés közben. Két telefonja van, az autóban használatos a kihangosító bölcsőjében pihent rajta a sapkájával kizárt a használat, a másik a csomagtartóban pihent a személyes irataival egyetemben, a rendőr előtt vette ki. Nem ismerte el feljelentette egy darab papírt nem kapott a járőrtől. Elvileg a feljelentés miatt duplázódik a szabálysértés összege jelen esetben (már 40.000.- HUF ról beszélünk), nosza felhívta a 107-et panasszal élve a rendőri intézkedésről. Az előadó elmondta, hogy jobb ha elismeri, mert a rendőrség nem kérheti le a szolgáltatótól az adott időre vonatkozó hivásinformációkat.
Ez ma kishazánk, miért nem vagyok meglepve?
Eléggé lehúzásszagúnak tűnik a dolog, mindenesetre végig vitetem az ügyet, ha más nem, ledolgozza közmunkában.
Szia, sajnos nem tudok angolul. Ha esetleg arra is van ötleted hogy hogyan tudom lefordítani vagy te le fordítod nekem bármilyen fejleményről szivesen be számolok neked-nektek.! Üdv Attila.
Ha van légtelenítőszelep a tetején, akkor azt is érdemes onnan ledobni. Azzal is csak a baj van, ellenben még senki nem tudta hogyan lehet légteleníteni vele.
De kizarolag inditast kovetoen, ha legalabb 6-10 orat all, max egy percig hullamzik. Az a tipikus, amikor levegos. Na azon a muanyagon nem lett csere. Figyelem majd olajos lesz-e ismet, ha igen, akkor meg azt megprobalom
Hullámzó alapjárat a rail nyomás szabályzótól szokott lenni. Ha csak időnként felugrik, az nem tudom mitől van, de engem is érdekelne, mert azt az extaxi is csinálja.
Ne értsük félre egymást. Nekem tökéletesen megfelel az, ahogy a gyár megcsinálja. Ha telik az autóra, telik üzemanyagra is. Teljesen mindegy, hogy mire (LPG, CNG, melegfing), de utólag nem alakítanám át. Pláne nem egy V12-es motort.
Hat, eleve csak 3 volt, ami ugy nezett ki hogy eresztett, az ki lett cserelve. Egyedul a fekete muanyag jobbra kimenon nem lett cserelve, mert olyan, mint ami be is van ragasztva, viszont annak a tove nem is volt gazolajos.
Viszont tovabb kell, hogy menjek hibakeresesbe, es ebben szeretnek itt nagy segitseget kerni. Bar a csere ota kb 15 km-t mentem, de megint ugyanugy indult, mint ami levegos, ugralt parat az alapjarat. Az auto gepre dugva semmi hibat nem ir. Allitolag van valami szelep is (gondolom epp ez a fekete), ami elromolhat, ez igaz? Vagy mi lehet a baj? Porlaszto, vagy pumpa?
Gyor kornyeken tud valaki jo, hozzaerto szerelot ajanlani? Vagy valaki el tud vallalni messzebb akar, ugy, hogy megyek, es legalabb a diagnozist megvarom, es megbeszeles szerint utana akar otthagyom, vagy visszaviszem a kocsit megbeszeles szerint, ha komolyabb a baj?
Ezek a 272-es motorok, de az 50 ezrenkénti dolog szerencsére nem mindnél játszik be, sógornőmék régebbi CLS350-ét 80-al vették, 150-el adták el és közben ha jól rémlik trafót cseréltek benne csak, komoly baja nem volt, motort biztos nem vették ki belőle :) . (persze lehet utána 10e-el már megadta magát, de a náluk töltött idő alatt megúszták)