Mostanában gyorsításnál, tehát amikor nyomaték van, egyre erősebben kezdi rázni az elejét a vito-m. Kicentiroztattam a kerekeket is de továbbra is csinálja. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ez? Féltengelycsikló?
A légszűrőről menő vastag cső mögött/ alatt nézelődj a motor első részén. egy alumíniumszínű szögletes ház.Félórás művelet nyolctíz csavar mire hozzáférsz, és még három :-)
Segítségeteket kérném. Kapok holnap 2 db válaszfalat Vitohoz. 1999 évj az enyém, jelenleg lemez van benne. A kérdésem az, hogy ezek jók- e bele, mert ránézésre eléggé trapézosodnak felfelé, a Vito pedig ennyire szerintem nem szűkül a a tető felé. Kell még hozzá valami keret kiegészítő.
sziasztok!2004-es 639-es 111cdi vitom van tegnap menet közben leállt kitett egy kerékjelet a müszerfalra azóta nem lehet beinditani gyujtás van muszerek müködnek esetleg valaki tudja mi baja lehet? az lehet hogy a szervizintervallumon tull mentem és nem lett lenullázva és ezért letillt?
Felesleges dolog félni a CDI-től, nem problémásabb, mint bármi más. Azt kell tudomásul venni, hogy ezek jobbára haszonjárművek, és az éves futásteljesítmény nem 5000 km. Ha jó gazdája volt, megadta neki az olajcseréket, alkatrészeket, nem sok baj van vele. A több ló sem hátrány: lényegesen kevesebb nafta kell neki a mozgáshoz. Nekem a 112CDI automata váltóval, klímával, teljesen megpakolva egy tankkal megfordult a horvát partoktól, helyenként tempomattal a 140 közelében: 1001 km- re evett 72 litert... A CRszelep gondjait meg lehet előzni huzamosabb magas fordulattal, tapasztalatom szerint az üzemanyaghoz adalékolt 2T TC+ olajat is meghálálja.
Porlasztót passzolom, nem jelezte, hogy ki szeretne jönni a helyéről. ;-)
Régóta olvasgatom a fórumot és nem igazán tudok döntésre jutni. Szeretnék venni egy Vitot vagy V osztályt. Akármilyen negatív híre van az autónak csak tetszik. Családi autónak szánnám nem munkáskocsinak. Relatív keveset mennék vele nem taposva. Hezitálok mert nem tudom hogy a CDI motorosba bele merjek ugrani, vagy az adagolós a megbízhatóbb. Tudom öregek és előző gazda stb.. de mégis ugyan annyi a nyűg az adagolóssal is? Az alkatrészárak komolyabbak CDI-nél? Egy szívódízel mennyire gáz? Nagyon gyenge vagy használható klímával autópályán is?(keveset futna pályán max nyaralni) Azt látom hogy inkább idegesítő hibák vannak, főleg elektromosak az autóval, de motorikusan melyik motor a stabilabb, költséghatékonyabb. 98Le vagy 120Le nekem annyira nem lényeg, csak akkor választanám az erősebbet ha pont olyan nyűgös konstrukció a gyengébb is. Az adagolóst is olyan nyűg szerelni itt a porlasztócsúcs kiszerelésre gondolok? Sok kérdés merült föl bennem, a fórumot olvasva nagy részükre választ is kaptam de tartok a CR rendszertől költségeitől bosszúságaitól.
Nekem is volt hasonló gondom, se kep se hang. a szintezö szelep egyik mágnes tekercse volt szakadt.
Ettől letilt a vezerlés. Mérd meg a tekercseket, ha jól emlekszem ( 1 eve volt ) 26-28 ohm nak kell lennie. Keresd vissza a Bennelux / VauxhallVectra kolléga ( Ő segített, itt is újra köszönet Neki ) hozzászólásokat, ott mindent megtalalsz.
Kolléga itt vett csak tekercset kb 6 ezerért www.prizmatic.hu Én inkabb az egészer cseréltem ( 2 tekercs az mar 12 ezer és nem tudni meddig birta volna a14 éves szelep és a pneumatikus csatlakozók sem voltak rendben . Komplett szelep mercibolt.hu 45 ezer körül van.
Ja ! ha oda jutsz, a levegő csöveket összerakás előtt 1-1,5 cm rel vagd vissza hogy a csatlakozóban biztosan zárjon. Nekem is eresztett a sok ki-be mozgatás miatt összekarmolt cső, és reggelre leeresztett. Azóta eltelt 1 év es semmi gondom vele.
Szia,sziasztok köszönöm az infót,még egy rövid kérdés,lehet vele így járni nem megy tönkre a többi,nem csinálok nagyobb kárt,vagy keresek gyorsan egy másik szerelőt?...megnéztem és tuti ez a porlasztó,tűzkarika a baja amit írtatok,neten néztem képeket aztán összehasonlítottam a sajátommal,a műanyag motorburkolat alá benéztem és a 4 kis rézcső közül az egyik olajosan poros nagyon, a másik kevésbé, a többi tiszta...
nekem már 3-at kellet cserélnem TŰZKARIKA a becses neve nem egy drága mulatság csak akkor kerül sokba ha nem hozzáértő szedi ki a porlasztót és megsérül vagy nem tudja kiszedni a porlasztót.
Egy fontos titka,hogy meleg motorral kezdjen hozzá úgy sokkal könnyebb.
Szia Stefan 67!Köszönöm az információt...kicsit bővebben esetleg le írnád mit jelent,a szerelőm oda van nyaralni 2 hétig,mégis mire számítsak,járhatok vele így addig?
Sziasztok!Sürgős segítségre lenne szükségem egy 112 cdi-ről lenne szó,az autóm eladás alatt van bármelyik percben hívhat egy érdeklődő,és mai nap jelentkezett rajta egy ilyen sziszegő,kattogó hang, nem annyira hangos, de hallani alapjáraton és gázadáskor egyre hevesebben ahogy adagolom a gázt!Mi lehet az oka?