Annyi van benne, elég az , de viszont a 7G csavarjai egy spec ötvözet, azért cserélik mert szokott törni, de nem akkor mikor összerakod, hanem mikor elmegy vele haza:-)))
" 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra. "
Nem tudom milyen autód van, de a w201, és w124-nél az olajgomba meghibásodáskor van ilyen tünet. Mielőtt az olajteknőt babrálod, mérj egy olajnyomást egy mechanikus nyomásmérővel.
üdv. jó hogy előkerültél, sokk közeli állapotba kerültem. Elment az olaj nyomásom alapjáraton alig 0.5, 100 as tempónál 5 be is csak 1.5-1.7. Ilyenkor mit lehet csinálni? Ill még az van hogy 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra.
Mit csináljak? Olaj le enged ,motor mosás ( olaj járatok ) szűrő csere friss olaj? Vagy olaj le enged olaj teknő levesz olaj pumpa szét -össze,vagy kidob új pumpa bele,friss olaj stb.
Vagy ....? És mi ez ? kb 60 fokig minden ok, átlag 4 be 50-es tempó mellett,olaj nyomás minimum 2.7-2.8. Aztán minden átmenet nélkül olaj nyomás alig 1, vagy 1.3-1.5.
722.6, ujabb 210-esen sincsen. At lehet mosni valto hutocsoven keresztul, ugy lehet teljesen cserélni. Egyszeru amugy. De akkor 1x liter kell. De kapaszkodj meg: a Mercedes ugy árulta, hogy ezeken soha(!) nem kell cserélni. Aztan csöndben valtoztattak rajta :)
" Wandlerből ha leszedik (ha van leeresztő) több fog kelleni. " ez mi? Már miért ne kéne leszedni, a motorba se a felét cseréled ki........! És ha nincs leeresztő, akkor mi van, nem tudják kitolni....?