Hát inkább úgy mondanám hogy eladnám, de még a kutya sem érdeklődött! Jó tudom uborkaszezon van,meg még csak most raktam föl úgyhogy még bizakodok hátha! "kisebb" változások álltak be az életemben ezért döntöttem így ,aztán lehet hogy megbánom sőt biztos de most egyéb járműveket "kell "beszereznem.De lehet hogy még az új Wave bekopogtat a kapun egyszer.Majdnem lett egy Giorcubom de az utolsó pillanatban lecsúsztam róla. Azért a fórumot lesem ha elkelt az Innova akkor is !
persze hogy van, csak ha egy ilyen sok retegu lanc sok tiz e km utan eccer csak elkezd nyulni akkor az nem jo jel, annak hamar annyi. persze lehet feszitgetni, meg biztos eljar sokaig, csorogve is, de hat mindenki a sajat gepevel ugy jatszik ahogy akar.
Nem tüneti a kezelés. Természetes dolog, hogy a lánc nyúlik. Minden motoron van láncfeszítés. Van ahol automatikusan történik, egy rugó mindig nyom a nyelven. Vagy kézzel lehet állítani, mint a régebbi vasakon vagy a kettő kombinációja. Nekem a karbison állítható kézzel, de automata is. Érdemes kivenni és tisztítani, mert meg tud akadni és olyankor kezd hangja lenni a láncnak. Ha kiveszitek látni fogjátok, hogy van egy nyelv amit kitol a rugó, na ez a határ, ha még van mit tolni akkor rendben van. Ha már teljesen kint van a nyelv, akkor van gáz. A vezérműláncnak kopogós hangja van. Nem igazán lehet összekeverni mással.
pedig ha jol remlik valami olyat irnak hogy fulre kell allitani. az is igaz hogy allithato de alapvetoen egy rugo (vagy ketto) van benne aminek az elofesziteset lehet csak allitgatni. ebbol az a gyanum hogy inkabb csak tuneti a kezeles, hisz a megnyult lancot nagyobb erovel kezdi nyomni. ha meg egy lanc elkezd nyulni akkor az mar nem az igazi. gondolom a lanc nem lehet nagy penz, inkabb a csereje maceras mert elegge meg kell bontani a blokk oldalat.
Elvileg a héten megjön hozzá a Haynes, aztán okosabb leszek, de gondoltam hátha vágja valaki egyből. Meg az se biztos, hogy vezlánc csörög, botfülem van kicsit ehhez... :)
Nekem cubokhoz van doksim, de kapasbol 4 fele megoldassal csinaltak. 2 automata 2 utanallitos. Van amekyik tele van fityfene kis alkatreszekkel, 2 rugoval, aztan van ami szog egyszeru. Elvben mind koveti a nyulast egy hatarig. De ha allitgatni kell akkor eselyes hogy lanccsere. A feszito csavarja ha ket reszbol all akkor allithato. Meg kene nezni mekkora lehet a logas es azt kimerni.
Én most érdeklődtem a vezérmülanc után, mert az enyémnek már nagyon traktor hangja van!!!! Lehet emlékszel is rá. Állitolag 11000ft a gyári vezérmülánc a karbishoz, de ugy emlékszem neked injektoros van ugyen.
Hallgattam ma TMK közben a motor hangját, és úgy hallottam, mintha nem a szelepek, hanem a vezlánc felől jönne egy kis hang. Manuálisan lehet ezt állítani, vagy automatikus? Mikor kitekertem a feszítő fölötti takaró csavart, a furatban egy laposfejű csavar ült bent, de ha azon tekertem befelé, egy rugó visszatekerte oda, ahonnan indultam. Ezzel lehetne feszíteni, vagy inkább ne bántsam? Köszi!
Sziasztok! Sherpásoknak írnám, hogy mégis csak bontásra kerül majd a balesetes Sherpám. Annyiba került volna hozzá az alkatrész, hogy nem kínlódok vele. Pár forinttal többért inkább vettem helyette egy teljesen új állapotú, alig használtat. Akit esetleg érdekel valamilyen alkatrész belőle, az szóljon, vagy írjon a hejjatibor@t-online.hu címre. És egy kép az új mociról.
Lehet kapni gyufaskatulya meretu fordulatszam es uzemora merot. Teljesen zart vizallo. Egy induktiv kanoc van hozza a gyertya vezetekre kell racsevelni es kesz. Nekem honda gyartmanyu van, semmi csicsa mukodik evek ota. Automatikusan detektalja hogy 4T.
Oke. Benne vagyok. Gyongyos,Parad,Eger,Felsotarkany,Lillafured tura? Van kanyar boven. Vagy tudok egy Cserhatkeruloset az kicsit lightosabb de az is szep.