Keresés

Részletes keresés

orangutan Creative Commons License 2014.06.16 0 0 13571

Münchenből Salzburgba 21:44-kor és 22:44-kor is indul vonat. Meridian napijeggyel 21€, ha többen mentek, akkor Bayern Ticket Nacht olcsóbb lehet.

Előzmény: Törölt nick (13570)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.15 0 0 13570

Adott egy nagyon kötött utazás. München-Zürich között. Münchenből leghamarabb 21:30 kor tudnék elindulni, de Zürichbe leghamarabb 7:30-ra oda kellene érnem. Ebbe vonat szempontjából, (érdekes módon) csak a MÁV felel meg. Münchenből Kálmán Imre EN Salzburgig, (itt mindössze csak 22 perc van átszállásra), majd Salzburgból a Wiener Walzer EN Zürichig. 

Ez csakis a legvégső megoldás lenne, de mennyire necces az a 22 perc Salzburgban? 

paca664 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 13569

Ugyanolyan mint bármely másik vonatban közlekedő DVJ vagy CAF ülőkocsi: ülésre találták ki és nem alvásra. Ennek tetejében még szellősnek sem lehet mondani. Ha aludni akartok de az ülőt nem zártátok ki, akkor gondolom a hatágyas kusett kényelemben megfelel. Az két főre már csak 40 euró (30-cal több az ülőben kötelező felárhoz képest).

Előzmény: JCSABA (13566)
Siemens113 Creative Commons License 2014.06.14 0 0 13568

Ha szeretnél éjszaka pihenni szerintem válasszatok inkább egy nappali Railjetet és olcsó jegyet hozzá. :) Éjszaka ülőben egyrészt semmit nem láttok, másrészt derékgyilkos, bár kinek hogy van aki tud benne aludni.

Előzmény: JCSABA (13566)
frieslander Creative Commons License 2014.06.14 0 0 13567

üdv, 

 

pár kérdés: 

 

adott az ÖBB CityStar jegy /Bregenz/

 

Ezzel szeretnék: 

 

1. Wien-Linz között ICE;

2. Salzburg-Innsbruck között oda egyik, visszafelé másik (@Zell am See) útirányon;

3. útmegszakításokat a vonatkísérőnek jelezni(?).

 

igen-nem válasz elég, köszönöm szépen a segítséget. 

JCSABA Creative Commons License 2014.06.14 0 0 13566

Van valakinek tapasztalata a Kálmán Imre ülőkocsijairól? Éjszaka jó lenne pihenni, de már hálókocsira ketten 100 EUR plusz megnyomja a költségeket.

mcg Creative Commons License 2014.06.14 0 0 13565

csak kérdés, van-e még a jetin kedvezményes kontingens...

 

ha ez elfogy, akkor a 4 napos útra Salzburgig kirándulójegy, onnan meg Bayern + Baden Wüttenberg ticket vagy Quer-durchs-Land-Ticket ami 3 fő esetében kb. 20€/fő

(hogy Stuttgartban csak a tartományi jegy jó a helyi közlekedésre, vagy az országos, azt nem tudom, de lehet csak előbbi, ekkor megérheti külön megvenni a 2 tartományi jegyet, előbbit Salzburgban, utóbbit Ulmban, árban kb. 2€-val drágább csak így)

 

Visszafelé vasárnap meg ott a Schönes-Wochenende-Ticket ami csak 44€ a csoportnak.

 

Persze hátrány, hogy német területen nem lehet a távolsági vonatokkal menni, bár néhol a regi szerelvények még jobbak is:)

 

illetve ezzel még a müncheni jeti-hez sincs kötve az ember, s a zürichin a kihasználtság is barátibb mindig.:)

Előzmény: orangutan (13561)
canis maior Creative Commons License 2014.06.13 0 0 13564

A kérdésedre válaszolva: nem.

Előzmény: vonatozó (13563)
vonatozó Creative Commons License 2014.06.13 0 0 13563

Ami eddig  tudható a decemberi menetrendváltástól életbelépő nemzetközi változásokról:

 

Megszűnik: Varsovia EC

 

Változik: Avala EC: - új útvonalon Belgrád- Bp-Bécs közlekedik

           

             Kálmán Imre + Wiener Walzer: egyesítve lesz Bp-Salzburg között

            

             Citadella: EC lesz Ljubljanába

 

              Adria: nyáron továbbít kocsikat Rijekába is

 

              Rippl-Rónai: párosban 65-ös, páratlanban 67-es korlátozással lesz stokkja Pécsre is

 

Új Vonat: Porta Bohemica EC Bp-Prága-Hamburg

            

              Csárdás EC: Bp-Prága

              

              EC Debrecen-Bp-Bécs

 

              EC Bp-Bécs

 

              éjszakai gyorsvonat Bp-Szófia (a nyári burgasz-várnai kocsikat is viszi?)

maksimir Creative Commons License 2014.06.05 0 0 13562

Az utolsó PDF röviden ír róla (mármint a 150esről):

 

· A 272-273 sz. EC vonatpár közlekedése megszűnik.
· Kiskunhalas – Kelebia között EC 344-345 sz. új vonatpár közlekedik (Bécs –
Budapest – Belgrád)
· Új 7902/7905 sz. vonatpár került megrendelésre a változó nemzetközi menetvonalak
miatt. Ez a vonatpár feleslegessé teszi a 7954/7955 sz. vonatpár közlekedését. (A792
és 795 sz. vonatok közlekedtetése még egyeztetés alatt).
· A Prága/Budapest – Bar kocsik a 794 és 795 sz. vonatokkal közlekednek.
· A 341 sz. vonat megáll Soltvadkerten is.
· A 790, 7909 sz. vonatok (32) korlátozást kaptak.

 

A 70-es változásait ld. ugyanott (változások 2014-2015.PFG)

Előzmény: szervezkedő (13558)
orangutan Creative Commons License 2014.06.04 0 0 13561

Start jeggyel Münchenig, onnan meinfernbus.de vagy city2city.de, így fejenként egy irányba 29+8 = 37€-ból ki lehet hozni.

Előzmény: 1116001 (13560)
1116001 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 13560

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni, mert sajnos már nem vagyok képben a nemzetközi jegyek kacifántos világában:

 

Stuttgartba hogy lehetne a legolcsóbban eljutnia 2-3 főnek?

DB oldalát néztem, ott akciós jegyekkel kb 110euro/főre találtam. Startnál, meg csak a közvetlen jetikre árul, amik viszont nem jók nekem. (csütörtöki kiérkezés és vasárnapi hazaérkezés lenne jó, egy júliusi hosszú hétvégeként)

 

Előre is köszönöm!

 

zjakabfi Creative Commons License 2014.06.01 0 0 13559

Én a 70-est sem találtam...

 

Előzmény: vonatozó (13557)
szervezkedő Creative Commons License 2014.06.01 0 0 13558

Sziasztok!

Érdeklődve átolvastam én is a változásokat!

 

A 140, 150, 155-ös mezőket ne rejtegesse senki, ha valahol el van mentve a gépén.

:-)

 

Köszi!

vonatozó Creative Commons License 2014.05.31 0 0 13557

Ezzel csak az a baj, hogy a vége 110-155-ig hiányzik.

Ha megvan neked, küldd át légyszíves.

Lesz egy Bp-Szófia vonat is, ha a változások igazak.

Előzmény: zjakabfi (13556)
zjakabfi Creative Commons License 2014.05.31 0 0 13556

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130492864&t=9176441

 

Itt a jövő évi tervezet, az utolsó PDF. egy jó összefoglaló.

 

Pár gondolat.

Citadella EC, és Ljubljanáig

Adria +1 nap, és fiumei stokk

2 közvetlen átlós EC

2. hamburgi EC 07.25-kor

Jó olvasást!

 

Pubi, a professzor Creative Commons License 2014.05.29 0 0 13555

És ugye az sem mindegy, hogy ki milyen nemű, mert pl ha egy házaspár utazik, nem tud 3-asba jegyet venni, mert ugye vagy női vagy férfi utast raknak még be mellé, ami ugye a női/férfi fülke miatt nem lehetséges. Ergo ha ketten utaztok akkor kénytelenek lesztek 2-esbe jegyet venni.

paca664 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13554

A felső ágy nem gáz, főleg ha egy társaság vagytok. Ott is van elég hely. 3 emberre több fülkét foglalni nem érdemes azon felül, hogy elég drága.

Előzmény: lrobertoB (13552)
DVB Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13553

A legtobb halokocsiban 3 agy van es a foglalasnak megfeleloen allitjak be 1, 2, 3 agyasnak. Vannak ahol a poziciok fixek (az also szint az ules ulolapja felett kicsivel, a kozepso nagyjabol a fejtamla teteje, a felso a csomagtarto szintje) es van ahol a 2 agyas eseten a 'felso' agy lejjebb kerulhet. Ez az ujabb kocsiknal lehetseges. A felso agy nem a legkenyelmesebb, de van hogy a folyoso fele benyulik es ki lehet nyujtozni ott is. Nagy magassag az agyak kozott nincsen, epp felulni lehet alacsonyabbaknak.

Előzmény: lrobertoB (13552)
lrobertoB Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13552

3-an utazunk, de ha olyan kocsi közlekedik, amiben egymás fölött van 3 ágy, az szerintem gáz, legalábbis a legfölső ágy. Természetesen nem akarjuk azt, hogy mellénk tegyenek valakit.

Ezért kérdezem, hogy milyenek a kocsik, mert, ha 2 ágy van benne akkor foglalok 2db 2 ágyasat, ha 3 ágyas, akkor nem tudom!

A képeken látok olyan fülkét is amiben 3 ágy van egymás fölött és látok olyat is, amiben csak 2 ágy van.....

Előzmény: paca664 (13550)
BahnScorper Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13551

De az nem közlekedik mindig. Most az alap kocsi az a 71-70-es, amellé jön szezonban a 70-91-es. (Dacia ugyanez.)

Előzmény: paca664 (13550)
paca664 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13550

Annyi ágyas lesz a fülke, amilyennek kéred (kifizeted). 1, 2 és 3 közül lehet választani. Ha háromágyasat kérsz, akkor berakhatnak melléd két vadidegent. Ha mindenképpen egyedül utaznál, akkor kérj egyágyasat. Ezen felül lehet választani hogy legyen-e saját zuhanyzód (viszont csak 1 vagy 2 ágyashoz).

Előzmény: lrobertoB (13549)
lrobertoB Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13549

köszönöm a gyors segítséget.

 

megmondom őszintén, hogy életemben nem utaztam még hálókocsival.

 

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/RO/CFR_WLABmee-7091.php

A fenti linken található kocsiban csak 2 ágyat látok. A másik kettő vele szembe van?

Van aki azt mondta, hogy ő olyannal utazott, hogy 3 ágy volt egymás fölött!

Hálókocsiban is létezik 1-2 osztály?

 

Bocs a sok hülye kérdésért, de nem értek hozzá. Azért szeretném látni, mert, ha három ágy van egymás fölött, akkor inkább 2db 2 ágyas fülkét választanám!

Előzmény: Snake-Mojzi (13546)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13548

December elejétől január közepéig és június elejétől szeptember végéig 2 hálóval jár, szerintem napokon belül megint rendszeres lesz benne a 71-70-es.

Előzmény: Pubi, a professzor (13547)
Pubi, a professzor Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13547

Jellemzően már csak a 70-91-es szokott közlekedni. A 71-70-est és a 71-80-as már nagyon ritka az Isterben.

Előzmény: Snake-Mojzi (13546)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13546
Előzmény: lrobertoB (13545)
lrobertoB Creative Commons License 2014.05.28 0 0 13545

Sziasztok,

 

tudnátok képet, vagy valami infót linkelni, hogy az Ister EuroNight (Budapest - Bukarest) vonaton hogyan néz ki belülről egy 3 ágyas hálókocsi?

 

BahnScorper Creative Commons License 2014.05.27 0 0 13544

A vadonatúj orosz hálók (http://3dtour.fpc.ru/ric/) végre az EU területére is eljutnak, de ehhez egyelőre nem kell nyomtávot váltaniuk...

 

http://pass.rzd.ru/static/public/ru?STRUCTURE_ID=5127&layer_id=3290&id=2326

vonatozó Creative Commons License 2014.05.27 0 0 13543

Regionalbahn cikk

 

Marad a ČD – bukott a RegioJet

 

Amint az ismert volt már korábban, a mostani menetrendi év végén lejár a DB AG és a ČD között a Prága–Berlin–Hamburg tengelyen közlekedő nemzetközi járatokról szóló együttműködési megállapodás, amelyet egyébként is meghosszabbítottak már egy esztendővel. A mostani döntés eredményeként további öt évre, azaz 2019 decemberéig szól az együttműködés és opcionálisan további öt évre még meghosszabbítható a kontraktus, ha a felek elégedettek egymással.

 

Az együttműködés keretében összesen öt vonatpár közlekedik majd a jövőben is Csehország és Németország között. Egy további járatot a MÁV-START üzemeltet majd. Három vonatpár Hamburgból, három pedig Berlinből indul majd Prága felé a tervek szerint.

 

A híradásban szereplő egyetlen pár magyar üzemeltetésű járat kérdéseket vet fel: jelenleg ugyanis a MÁV-START két EuroCity-vonatpárt közlekedtet Budapest és Berlin között; ebből az EC 174/EC 175-ös páros Hamburgig tovább is megy. Ebbe pedig egyetlen kocsit, egy kerékpárszállító kocsit ad a DB AG; míg a csak Berlinig járó EC 170/EC 171-es párost tisztán adja a MÁV-START. Vajon melyiktől kell majd megválnunk?

 

Kérdésem:

 

A három jövő évi nappali vonat közül, Jeszenszky, Bohémtanya, Hungária melyiket állítja ki a Start? A másik kettő ezek szerint cseh kocsikból fog állni?

Előzmény: Snake-Mojzi (13522)
gertam Creative Commons License 2014.05.26 0 0 13542

PANTOGRÁFOSAT!

 

..., Prágától, háló és fekvő, tehát a 19 € az 29 € :-) és ez csak egy szösszenet volt az események sodratában ...

 

Prágától CSAK háló és fekvő kocsi jön, tehát a 19 € az én esetemben ülőhelyes kocsiban 29 € :-) a berlini kocsi miatt.

És ez csak egy szösszenet volt az események sodratában ...

 

Az már csak mellékes, hogy nem tudta a jegyet kiadni Praha hl.n állomásról, csak Holesovicéről !!!!!!!

 

Üdv

 

- gertam -

 

 

Előzmény: gertam (13539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!