92-es 1.9D clióm is van. össze-vissza talpalt generátorral, de egyetlen égőt ki nem sütött a nálunk töltött 3 éve, és 35e km-e alatt. A 2005-ös megane meg félévente kb. Hiába. Fejlődik a technika.
Kicseréltem a vezérszíjat, meg cullangjait Clio2, 1.5 dci-ben. Kezdem érteni, miért szeretitek a francia kocsikat... Ráment az egész nap, mire minden összeállt.
Na ja gondolom H7 , az direkt megy tönkre , van GE ismerős , mondta hogy amikor az amcsik meglátták az itteni gyártást amikor tungsramból GE lett azonnal megváltoztattak mindent , gazdaságtalan a túl jó termék , a h7 nél annyira sikerült ez hogy állandóan tönkre megy , kedvencem a benzinkutas kinai gagyi aminek az üvege is elolvad.
Amúgy a H7 egy rossz konstrukció , pl a h1 miért nem ég ki??
Nem is Mléxem mikor cseréltem utoljára izzót :) Mondjuk az is igaz hogy ha véletlenül kiégne a tompított, és a csomagtartóból is valahogy elhagynám a tartalékot még akkor is simán áttenném a távolságiból, vagy a ködlámpából a tompítottba, oszt kalap kabát amíg hazaérek. Ezért jó ha mindenhol H1 szolgál. :)
Generátorral szerintem nincs gond. (legalábbis ami mezei multiméterrel mérhető lenne) Ennél a típusnál sajnos nem egyedi. ...és legalább jó nagy szopás is az izzócsere.
Azért a generátort is ellenőrizd. Nekem Noname izzók is 3-5 évet bírnak a Volvo-ban, a Ford-ban ugyanezek csak 2évet. A Ford intelligens töltésére gyanakszom, az néha elengedi a feszültséget.
Nem akarok bele vau, de én például unva a cserélgetést. Tettem bele egy relét, amikor felkapcsolom először sorba köti az izzókat. Kb 2 mp-re. 1 éve megy így, és bírja.