Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133054

Ne viccelj már a dióda nem erre való és folyamatos veszteséget okoz! Az induktivitás lett erre kitalálva egy védődiódával az elején. Az az indulási áramlökést korlátozza de miután a  bekapcsolási tranziens lezajlott már csak a benne lévő rézdrót ellenállásával van jelen. A dióda mindenképpen kell a kikapcsolás miatt!

Előzmény: Törölt nick (133051)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133053

Hirtelen egy koppanó hang után elfojt az olaj, egy kis darabon kiütődött a teknő, gyanus volt, bele néztem :)

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133052

Ezt még nem olvastam,  vegyél Tungsram izzót bele, azt 14.5 Voltra tesztelik, és bírja.

Előzmény: -peter (133050)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133051

A megoldás az, hogy egy diódát(szilicium), ami bírja az izzó áramát, sorba kötsz az izzóval.

Az ~0.6 Volttal ejti a feszültséget, ami rá jut. Persze ennyivel csökken a fénye is, de előtte illik megmérni a töltést, illetve az izzóra jutó feszültséget is.

Előzmény: -peter (133047)
-peter Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133050

alapjáraton és 3000-es fordulaton is 14.4 van az aksi kapcsain.

januárban mértem az izzók kacsainál, valami 13.2-13.4V jut rájuk...

Előzmény: Paco155 (133048)
FeZ_ Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133049

A saját tapasztalatom az, hogy a H7-es izzók valóban sokkal hamarabb kiégnek, mint a régebbi H1 vagy H4-esek. Persze a 4 hónap így is elég karcsú. Ettől függetlenül valószínűleg valóban konstrukciósan gyengébb, mert már kapható egy kis védőelektronika (?) a H7-es izzók élettartamának növelésére.

A barátom pl. azt csinálja, hogy mielőtt felkapcsolja a fényszórót, benyomja a hátsó ablakfűtést, majd a fényszóró bekapcsolása után a fűtést kikapcsolja. Azóta sokkal tovább bírják nála az izzók. Mondjuk elég körülményes így fényszórót kapcsolgatni. :-)

 

FeZ

 

 

Előzmény: -peter (133047)
Paco155 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133048

Mondjuk mérd meg a feszültséget.  Alapjáraton, fordulaton, stb.

 

Vagy ha időszakos hiba a gyanúd akkor:  http://coolautoo.hu/feszultsegmerok/65-szivargyujtos-digitalis-feszultsegmero.html

Előzmény: -peter (133047)
-peter Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133047

sziasztok,

 

Megane II. ph2 2008-as autó

Vettem bele január elején egy H7-es izzópárt

Valeo Aquavision sárga színű tompított izzópárt, normál fényerejű, nem emelt fényű, mint a Nightbreakerek...

 

4 hónapot bírtak, aztán tönkrement. Túlfeszre gyanakodok, hogy attól ment tönkre ilyen hamar.

 

Beszéltem egy autóvillamosságis szerelővel. Azt mondta, hogy ha túlfesz tette volna tönkre az izzót, akkor a többi izzó is ugyanúgy megkapná, és hullana a helyzetjelző, index és műszerfal világítás izzója egyaránt.

 

Ő állítja, hogy ezek a H7-es izzók ilyen sz.arok, gyenge konstrukciójúak, ennyit bírnak, sajnos ez van.

 

Neki nincs túlfeszvédője, meg nincs is rá szükség, mert ha a többi izzó nem megy tönkre, akkor nincs is túlfesz... tehát a H7-es élettartama gyenge, ezért ment tönkre.

 

Egyetértetek vele? Mit tehetnék, hogy ne menjenek ilyen hamar tönkre az izzók?

mica-r Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133046

Valami hasonló van, nem pont AUY

Előzmény: 409 (133045)
409 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133045

AUY

Előzmény: mica-r (133044)
mica-r Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133044

milyen motor?

Előzmény: 409 (133043)
409 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 133043

Esetleg a hozzávaló 4hajtókar dugattyústól nincs ott félredobva valamelyik sarokban??

Előzmény: mica-r (133036)
madroly Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133042

Jó tipp :)

Előzmény: Quattroman (133041)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133041

Ki vagy?

angliába szökött szomszéd? :-)

Előzmény: madroly (133040)
madroly Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133040

Az anyós oldali lábtérbe nyit be a váltóalagútból, nem a vezető jobb lábfejét nyisszantja le bokából, hát úgy :)

 

Mi helyzet amúgy arrafelé a Vágóhiduccában?

 

-R-

 

Előzmény: Quattroman (133037)
cam aro Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133039

n46 bmw, 04" nagyon jol informalt buszke bmw-s roman tulajal. 

 

alapjarat van, de gazra csak hoorrrooog.

hibalistara egybol visszairja a veztengo poziciokat. 

szkop fel.. hat latvanyos. 

szelepdekli le.. 3-4 foG elugorva.. alulrol szamolva. 

nem egyszeru kozelharc utan vegkepp minimumra alkudva mindent, megbizast kapunk a melora. 

(ehez csak par honapos mereseket, googlit, meg par rajzot kellett bevetni a kezzel centikre felhuzogatott lanc mellett mire ugyfel elfogadja, hogy nem azt hall mit akar, meg amit haverjai mondanak.  ) 

 

ma osszerakom.

uj lanc, vezetok, feszito.. 

inditok.. es gazra csak hooorooog.. de mar nincs hibakod.

kipufogon.. na ott semmi nem jon. 

 

igy alakult az, hogy a fejemben van egy fasza jo maf meres dugult katalizatorrol.

de a marha rohanasban elmenteni.. azt nem sikerult.. :D 

 

kormi07 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133038

...rokon mitsu v6-ján a kuplungszerkezet nyílt ki, mint a rózsa, az vitte a váltóharangot magával, az volt a mákja, hogy nem volt nagy fordulat...megúszta a motortetőn 2 puklival, +egy donorautóval, mint alkatrészköltség, 70e pézé:-)

Előzmény: Quattroman (133037)
Quattroman Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133037

az miféle lada volt Szamár? mert a hosszmotorosokból oldalra költözik ki....

japánoknál ez a lendkerékszakadás nagy mumus lehetett mert sokáig volt a tűzfalon a lendkerék vonalában egy látszólag értelmetlenül függőlegesen odaépített laposacél.

anno elég sokáig törtük a fejünket vajon mi célból került oda.

Előzmény: Donibcsi (133033)
mica-r Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133036

Milyen módon?

Előzmény: Donibcsi (133034)
cam aro Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133035

ha csak kepet szurok be, megy nalam is.. de ha irok is hozza akkor benyeli. 

nu mindegy, lehet csak nalam a problem. 

 

koszi. 

Előzmény: Smafu.w126 (133030)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133034

Megnézném kend hengerfejét, vásárlási szándékkal:)

Előzmény: mica-r (133027)
Donibcsi Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133033

Haverom tyuning Ladájában is lerepült, a szerencséje az volt, hogy az anyós oldalon jött be. Ha ott ül egy szlovák, most jó autóval járna:)

 

 - Pistike, mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? 
- Szlovák mozgássérült. 
- De hát miért? 
- Mert nekik vannak a legjobb autóik Pesten ...

Előzmény: Quattroman (133023)
xmbela Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133032

A Volvoét is oda kellene vinni!

Előzmény: dzsó54 (133031)
dzsó54 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133031

Köszi a jó tanácsot, már meg is oldódott a probléma. A közelben találtam egy jó vállalkozást (Gyarmati Mérnöki Vállalkozás), ami a kiegyensúlyozással foglalkozik. Tudom ajánlani mindenkinek őket. Nagyon jól és olcsón megcsinálták, minden a legnagyobb rendben megy. Most már a probléma is megszűnt.

www.kiegyensulyoz.hu

Előzmény: Quattroman (133019)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133030

Hmm nézegettem, nekem elsőre beveszi, meg pár tesztet kértem pár embertől, de nincs erre panasz, próbáld kicsit a géped megpucolni az ideglenes fájloktól, stb, aztán próba.

 

Előzmény: cam aro (133026)
manta-z Creative Commons License 2014.05.16 0 0 133029

1.9TDI-n teljesen felesleges mert szinte semmi hatását nem érzed a könnyítésnek.

Könnyítés után ki lett centírozva?

Mert nem homogén az anyag súlyeloszlása. 

Előzmény: dzsó54 (133017)
cam aro Creative Commons License 2014.05.15 0 0 133028

viccol itt kend komoly dolgokrul.  :P

Előzmény: mica-r (133027)
mica-r Creative Commons License 2014.05.15 0 0 133027

Lehet elsőre nem nyomod meg a beillesztést :)

 

Előzmény: cam aro (133026)
cam aro Creative Commons License 2014.05.15 0 0 133026

az elso egy elbaxott vicc lett volna.. 

 

a masodik meg hogy te mint modi,

talan tudod hogy miert nyeli be a zindex az elso kepfeltoltest mindig.

 

>> feltoltod a kepet, kis szoveg melle.

katt az elkuld gombra.. es visszakoszon egy ures lap.

kezdheted elolrol. 

Előzmény: Smafu.w126 (133016)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 133025

Anno haveréknál ment még a fiatalkori kendács (16-17 évesen nincs akadály :D), én csináltam a magam fordját, az meg kész lett az ajudival... Hallom indít, forgat, hú de fasza, ez ment 5 percig kb, aztán egy komolyabb leforgatás után hatalmas csatt, rovaj, odanézek, füst, gőz meg ami kell, ajudi géptető felcsavarodva, bal sárvédő kinyílva, stb... Haver kiguvadt szemekkel lemerevedve néz ki a kormány mögül.... Nem fogok hazudni Neked, engem úgy elkapott a röhögőgörcs, majd összevizeltem magam :D

Szétnyílt elejű ajudi szivar felfele álló leszakadt végű motor, meg ami kell :D

Előzmény: Quattroman (133023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!