Az 20cm nem sokat oszt. Én kacsázva szoktam tolni. Tehát jobbra mozdítom majd mikor leásott balra mozdítom-mintha kerülgetnék vmit. Inkább mélyebbre menjen. 30cm -re leás a gép mint egy mtz majdnem.
Ez csak egy egyszerű vetőgép. Venni akarok két Szevafém által gyártott szemenkénti vetőegységet. És egy állítható vázra felrakni. Azzal lehet vetni minden féle növényt. Mégpedig ilyet akarok: http://www.erdo-kert.hu/index.php?page=termek&termek_id=619 .
Itt lakok nem messze a gyártól így meg tudom venni olcsóbban így majd 10e-rrel olcsóbb lesz darabja.
Sajnos semmit nem tudok róla,csak a nevét:TEXAS DE LUXE 76.Még a neten sem találtam róla semmit.Egy 3 lovas briggs volt rajta,de az már gyenge volt.
Igen,a motor szíj hajtásos,a lehajtás meg láncos.
Akkor nem láttad az én r250t-met, elemekre szedhető 2x5 tagos volt 2év alatt szétverte törte(akkor még nem az enyém volt) az egész rotatengelyt én betéteztem és hefteltük azóta fix 2x5 tag.
Ma munkába fogtam,sokáig állt egy pincében,átpucoltam a karburátort rendesen,mert bele volt kötve az anyag rendesen a fúvókákba ;(, és egy gyertya csere és indult is ahogy egy simson - nak kell.2 - 3 szívató rúgás gyújtás nélkül,majd rá a gyújtás,szívató vissza és már pöfög is.Igaz ráfér még egy kis helyreállítás és festés,de nem bírtam ki,ki kellett próbálnom.
Hello!Ez milyen gép,ki gyártotta?Már láttam többször hirdetésben,de még nem találkoztam vele.A motor szíjjal hajt,a lehajtás pedig láncos?Mint az RK 05-nél?Üdv
Azért a sprint motort ne hasonlítsuk a többi briggs vagy honda gcv-gc sorozathoz, jó a sprint is arra amire gyártották. A hajtómű már más, a mostani rk-kat nem ismerem,én is visszasírom a régi vasöntvényházas kf04 vagy robi hajtóműveket.A mostani könnyített aluöntvényes hajtóműveknél vigyázni kell mit hogyan szerelek fel(rá) mert esetleg törik.